Lokakuun kuulumisia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips kaikille :) !

Tein tänään testin ja positiivistahan se näytti :) Menkkojen ois pitäny alkaa viime perjantaina ja nyt oli semmonen tunne että voisin olla raskaana vaikkei mitään oireita ole. Mulla on aina ollut hyvin säännöllinen tuo kierto niin sillä. Ehkäisy jätettiin pois oisko joskus heinäkuussa... Tämä on niinku kolmas kierto siitä kun tärppäs. Meillähän on täällä tommonen kohta 1v taapero :) Minulla tuo 40v kolkuttaa jo ovella niin nyt parane aikailla :) Voi että ja niin jänskättää jo. Kunpa pääsis jo ultraan. Viikkoja vasta 4 plus 4 :) (En saa plus merkkiä laitettua tällä)

Onnea kaikille odotukseen :)

Onks kaikki muut käyny jo neuvolassa vai mistä te ultra-ajat ootte saanu? Mä ootan kyllä innolla sitä isoo kasaa esitteitä jonka matkaan saa sieltä! Ja muutenkin odotus konkretisoituu! Enää kuukaus niin ollaan varmemmalla vesillä!!

Tää paha olo alkaa tympiä jo tän 1,5 viikon jälleen ja vielä ois kuukaus eessä päin....

Mira 7+2

Mira,ehei! :) Täällä menossa vasta 4+6 mutta olen soitellut neuvolaan josta antoivat varhais ultraan ajan,koska itsellä yksi keskenmeno alla.. siitä sitten neuvola aikaa katsomaan ja jos kaikki ok seuraava ultra rv 12 ja siitä sitten ihan normaalisti. :)

Mira: mä olin jo eilen neuvolassa (5+2) ja antoi sen Ultra-ajan samalla. Ihmettelin et miks mulla eka neuvola jo noin aikaisin :)

Mira, mulla eka neuvola ens maanantaina ja tänään 7+4. Hiukan pukkaa ihmettelemään kun tuon kalenterin mukaan seuraavana sitten rv12 ultra ja seula ja lääkäri ja terkkari. Siis tulee kuukauden paussi taas ilman neuvolaa?

Mu tääl on varmaan tapana et se eka käynti sijoittuu normaalissa raskaudessa (ei km, sairauksia) ni rv 8 paikkeille.

Huomenta :) Odottelen tässä labraan pääsyä ja saan varmuuden olenko tosiaankin raskaana ;) Jos olen niin marssin samalla neuvolan puolelle ja varaan ajan. Katotaan millonka mulle sitten annetaan eka aika. Nyt siis viikkoja vasta 4+5 :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tänään olis sitten eka neuvola. :) Hetkeks töihin kuitenkin ennen sitä. Tää väsymys on ihan hirvee, silmät ristissä nousin sängystä.. En oo nyt kuitenkaan ihan näin väsynyt ollut tähän aikaan. Toki aamutkin alkaa olee jo aika pimeitä mikä tekee varmasti osan.

Jos sot neuvolasta varattais se ar-ultra, niin säästää rahaa. Tosiaan kun peruin sen eilisen ultran, kun olikin niin pirun kallis. Tiedä sitten miten kauan joutuu vaa odottaa aikaa äitiyspolille että saa ajan.

Rv 7+0

Meillä on eka neuvola vasta 4.11., nyt 7+5. Onhan tässä ollut odotettavaa, mutta yrittää vaan ajatella että kaikki on hyvin ja tulee menemäänkin hyvin :) kyllä ne esitietolomakkeet tulee varmaan täytettyä jo tällä viikolla valmiiks.

Saanki tietää vasta huomenna tuloksen ku labrassa oli kiirusta. Ääh ärsyttää tää odotus mut se täti sano et jos kotitesti näyttäny positiivista ni ei ne valehtele :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Huomenta kaikille! Täällä aamu alotettu tavalliseen tapaan, puhumalla norjaa pöntölle. Oisko vinkkejä mitä syödä tai juoda? Päivät menee maaten, koska silloin olo helpottaa, tulee pitkäks aika jos joudun makaamaan koko pahoinvoinnin ajan.

Tällä hetkellä 6+3, enää 2 viikkoa neuvolaan :) Tässä yritän keksiä miten kerron pomolle, pakko kertoa tänään, oon edelleen saikulla eikä mitään tietoa millon takasi töihin. Pelottaa kertominen, oon nimittäin äitiyslomansijainen :grin

Mulla valmiiksi riski raskaus sen veritulppa ongelman takia niin siksi sain automaattisesti aikasemmin neuvolaajan ja sit alkuraskauden ultran. Tosin ei haittaa vaikka nyt sain kaks ylimäärästä ultraa ton maha kivun takia. :)

Tämäkin päivä näyttää menevän maatessa selkää alkaa jo särkeen... Väsy ei oo vielä hirmunen ja eiliset päikkärit kostautu yöllä kun pyörin monta tuntia kävin juomassa ja vessassa ja lopulta syömässäkin...

Ninni pahoinvoinnin pitäis olla pahimmillaan viikolla 8 ja 9 ja sit alkaa helpottaan jo viikolla 10... Eli ei enää pitkä aika. Toiset voi pahoin kyllä koko raskausajan...

Ninni, pystyisitkö syödä/juoda mehukeittoja esimerkiks? Jos noin pahaks menee pahoinvointi, niin kannattaa varmaan kokeilla syödä kaikkea mitä mieleen tulee :)

Mira, mulla menee kaikki aina vaikeimman kautta että mun tuurilla oksennan vielä ku synnytän :grin Onko sulla koko ajan väsymystä vai tiettynä aika päivästä? Mulla oli pahimmillaan noin klo 10-13. Joskus illalla otan puolen tunnin päikkärit, niin ei vaikuta yöuniin.

Asiasta kolmanteen, joko ootte nimiä miettiny? :)

Takaisin