Lokakuun juttuja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie olin esikoisesta kahteen otteeseen, sukurasitteen ja oman bmi:n takia (joka oli just siinä rajalla), niin varmasti joudun nytkin.

Täällä jotuu mun mielestäni automaattisesti kaikki yli 25 vuotiaat sokerirasitukseen. Aika tiukalta kyl tuntuu! En kyllä tahtoisi ollenkaan. Ällöttävää se sokerilitku, ja jotenkin tosi huonosti järjestetty koko homma kun joutuu makoilemaan sen testin ajan labran odotustilassa :sad001

Meillä vissiin kaikki esikoisen yli 25vuotiaana saavat joutuu sokerirasitukseen mut kerkesin saada esikoisen kuukautta ennen ku täytin 25 :) ja itseasiassa en muista miks toisenkaan kohdalla en joutunu

Meil tarvii istuu... ja siit tulee nii äly huono olo et näillä pahoinvoinneilla ei tuu pysyy sisäl

Mie makoilisin mieluummin, kun istuisin, kun on aina niin äklö olo niistä litkuista. Tosin odotustilassa makoilu kuullostaa hassulta, onko edes mitään sermejä?

Meillä pääsi makoilemaan vain jos tuli huono olo, piti istuu labran odotusaulassa ne välit muitten asiakkaitten kanssa :O

Meillä joutuu kans olemaan labran odotustilassa. En tiä sit jos paha olo tulee.

Meillä joutuu myös istumaan odotusaulassa ja mä joudun kanssa sokerirasitukseen.. Täällä joutuvat kaikki yli 25 vuotiaat..

Mä en tiedä mitä tehdä..Pelko keskenmenosta on niin hirveä, että en pysty olemaan mistään onnellinen tai ajattelemaan mitään muuta.. :sorry:Toi viime kkm (eli eka raskaus ikinä) on tuonut tän kamalan epävarmuuden ja pelon, eilinen iltakin meni itkiessä ja pelätessä että vauva kuolee tai on jo kuollut... :bag:Varhaisultraan vasta 2 viikon päästä omakustanteisesti, neuvolasta ei päässy ja yksityiset oli niin kalliita että halvimpaan joudun nyt oottaa vielä tuon muutaman viikon...

Mä en tiedä mitä tehdä..Pelko keskenmenosta on niin hirveä, että en pysty olemaan mistään onnellinen tai ajattelemaan mitään muuta.. :sorry:Toi viime kkm (eli eka raskaus ikinä) on tuonut tän kamalan epävarmuuden ja pelon, eilinen iltakin meni itkiessä ja pelätessä että vauva kuolee tai on jo kuollut... :bag:Varhaisultraan vasta 2 viikon päästä omakustanteisesti, neuvolasta ei päässy ja yksityiset oli niin kalliita että halvimpaan joudun nyt oottaa vielä tuon muutaman viikon...
Kerro ahdistuksestasi neuvolassa, jos he katsovat, että olet niin ahdistunut, että se haittaa raskautta, voit hyvinkin päästä joko sinne varhaisultraan, äitiyspolille keskustelemaan pelosta, tai jopa molempiin. Ehdottomasti kannattaa yrittää. Minäkin pääsin ahdistusta valittamalla synnytystapa-arvioon (ultraan), kun riittävästi valitin. Muuten en olisi päässyt.

Mie makoilisin mieluummin, kun istuisin, kun on aina niin äklö olo niistä litkuista. Tosin odotustilassa makoilu kuullostaa hassulta, onko edes mitään sermejä?
Ei siinä mitään sermejä ollut, mut perimmäiseen nurkkaan se sänky oli laitettu, eli suht rauhassa sai makoilla :).

Mikäs toi salaisen ryhmän idea oikein on?

Salaiseen ryhmään kun kirjottelee niin kukaan ulkopuolinen ei nää kirjotuksia. Nämä tekstithän ny näkee kuka vaan satunnainen vierailija.

Salaisen ryhmän idea on siinnä, ettei niitä viestejä pääse lukemaan muuta kuin kesäkuisten aktiivisimmat jäsenet, jotka ylläpitäjä on hyväksynyt ryhmään.. Ainakin silloin lokakuiset 2015 salainen ryhmä oli aktiivisempi, kun ei niin tarvinnu miettiä mitä sinne kirjottelee, koska jutut ei ole koko maailman nähtävillä.. :)

Kiitos informaatiosta :). Enpä ole jostain syystä ajatellutkaan, että näitä höpinöitä voi kuka tahansa lukea. Pitää varmaa laittaa pientä suodatinta päälle :joyful:

Mä ainakin mietin tarkkaan mitä tänne kirjotan ja mitä en, kun mies käy välillä lukemassa mitä oon kirjotellu.. :mad:

Kiva Tintuska kun sun mies käy lukemassa näitä :D Munki mies aina kyselee mitä kirjottelen mutta olkoon nämä nyt niitä mun ihan omia juttuja ... :D enkä usko että sitä oikeesti kiinnostaa loppujenlopuks.

Mulla myös vielä pelot niin pinnassa, että oon vain satunnaisesti käynyt vilkuilemassa täällä. Eilen soitin testin tuloksesta lapsettomuuspolille ja sain ajan varhaisultraan. Ehkä viimeistään sen jälkeen pelot pikkasen hellittää, vaikka on se yritettävä nyt nauttia tästäkin. Niin pitkään on tätäkin hetkeä odotettu.

Esikoisen aikaan kurjoittelin täällä myös ja hyvät keskustelut saatiin täällä yleiselläkin puolella aikaiseksi ja jopa treffailtiin vauvojen synnyttyä. :)

Olisko huono idea laittaa aina viikot viestin loppuun niin tietäisi vähän missä kukin menee?

4+2

Vastavirrassa ihan hyvä idea noi viikkojen laittamiset.
Mulla on se "laskuri" tossa allekirjoituksessa mut se ei näy sovelluksella.

6+2

Takaisin