Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noniin. Hyvästi zen. Mä oon aika varma, että mun lapsella on parvorokko.
Mä tunnen jotenkin kauheaa syyllisyyttä jos olen hetkenkin onnellinen. Viime raskaus päättyi keskenmenoon rv6 ja nyt parin päivän päästä alkaa rv8 ja olin siitä sekunnin iloinen kunnes rupesin ajattelemaan että haloo monta viikkoa vielä ennenku ollaan paremmilla viikoilla. Mies kertoi viikko sitten veljelleen jonka avopuoliso myös odottaa lasta että hei meillekkin tulee. Ensimmäinen ajatus oli että voi vee millään jaksaisi selittää sitä keskenmenoa sitten... yhdynnän jälkeen on tullut nyt muutamana kertana niukkaa vuotoa mikä vain pahentaa tätä oloa. Joka kerta kun käy vessassa saa jännätä joko sitä verta tulisi. Jotenkin kauhean vaikea ajatella että meillekkin ihan oikeasti tulisi vauva:/
Ellami: osaatko antaa vinkkiä minkä noihin kuiviin limakalvoihin auttaisi?
Tunnistan noita ajatuksia tosi hyvin. Esikoista odottaessa en osannut rentoutua koko aikana ja raskaus oli henkisesti tosi rankka. Turvauduin ammattiapuun lopulta, koska stressi oli hyvin kokonaisvaltainen. Esikoinen olikin ihan älyttömän itkuinen vauva ja väitän stressini vaikuttaneen siihen.
Nyt olen kaikesta (mahdollisesta parvostakin) huolimatta rauhallinen. Tiedän, etten juurikaan tähän hommaan voi vaikuttaa. Välillä mietin kyllä sitäkin, onko tämä rauhallisuus huono enne...? Mutta sitten työnnän senkin ajatuksen syrjään. Nyt ei paljon muu auta kuin aika.
Mutta mulla on täällä kaksi vilperttiä pyörimässä ja pitämässä päätä pinnalla. Ei niin paljon ehdikään vatvomaan raskautta.
Ellami: osaatko antaa vinkkiä minkä noihin kuiviin limakalvoihin auttaisi?