Musta tuntuu että täällä on useampiki maaliskuisista 2016:D
Miekin olin muuten alunperin maaliskuisissa, mutta meillä vipeltää elokuinen :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta tuntuu että täällä on useampiki maaliskuisista 2016:D
Miekin olin muuten alunperin maaliskuisissa, mutta meillä vipeltää elokuinen :)
Mulla oli edellisessä raskaudessa raskausmyrkytys, hepatogestoosi ja sikiön ja oman veriryhmän epäsopivuus (itse oon A-, lapsi B+). Onneksi ei kuitenkaan tullut veriryhmävasta-aineita tosta ekasta raskaudesta, joten tulevan pitäisi olla suht turvassa. Raskausmyrkytyksen riskiin ajattelin tällä kertaa varautua jäämällä maksimiaikaisin mammalomalle :). En halua toista kertaa osastolle . Hepatogestoosi tulee jos on tullakseen... Katsotaan mimmonen soppa tästä raskaudesta tulee .Onko täällä ketään kellä olis mitään riskitekijöitä raskaudelle (jos ei huomioida aiempia keskenmenoja)? :/
Tiesin raskaudesta molemmilla kerroilla jo jonkun verran ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Todella selviä oireita ja "se tunne" et on raskaana.
Musta tuntuu etten oikein osaa iloita tästä raskaudesta. Kova huoli miten pärjätään taloudellisesti :/ rahat on välillä nytkin tiukoilla, eikä varmasti helpota kun jään äippälomalle.. sopivasti remonttikin kesken ja kylpyhuoneremppaa joutuu taas siirtään hamaan tulevaisuuteen. Ahdistaa vaan koko raskaus..
Sallahaa, ei oireillut juurikaan. Viikolla 8 alkoi hyvin niukka vuoto ja semmoiset viiltokivut, jotka tuntuivat vähän lieviltä supistuksilta. Menin ultraan, koska halusin tietää onko raskaus menossa kesken. Sieltä sitten talla pohjassa sairaalaan ja oikopäätä leikkaussaliin. Raskausoireita oli koko ajan enemmän tai vähemmän. Hcg oli myös yli 10 000. Ikävä kokemus, mutta onneksi suht harvinaista. Ärsyttää vaan että jos nytkin ku ja joudutaan leikkaamaan niin saattaa olla päätöspiste meidän yrityksille. Voi kun pääsisin ultraan pian.