Lokakuun juttuja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on upeaa, ettemme kaikki huolehdi samalla tavalla ja osa osaa suhtautua rennosti. Auttaa tarkastelemaan toisestakin näkökulmasta asiaa. Mutta me jokainen koemme asiat omalla tavallamme, joten yritetään olla mitätöimättä toistemme huolia tai toisaalta huolettomuutta.

Itse pystyn ajoittain tavoittamaan sen zenin, mutta vähintään yhtä usein saan sen kadotettua. Rasittavaa hommaa ja syytän kyllä osittain hormoneja!

Suski75 ai eikö ne muka sellaista osaa naaman perusteella katsoa ;D tarkoitin verikoetta.
No minä fiksuna samassa tilanteessa soitin neuvolaan kysyäkseni, olisiko siellä jotain tietokantaa, jossa lukisi olenko sairastanut parvorokon lapsena vai en. :grin Aina ei raksuta.

On salaisissa jo jonkin verran porukkaa. Ei vielä yhtä aktiivista kuin täällä, mutta ihan hyvin juttuja jo sielläkin :)

Pitää vissiin naputella vaan lisää viestejä että pääsee salaiseen, täällä koko ajan pien sensuuri päällä [emoji1]

Tais ylläpitäjä jo lähteä vkolopun viettoon kun jäi vielä paikka salaisista uupuun vaikka viestit täytty. Noh ens viikolla sitten :)

Joku tais jo aiemmin sanoakin että parina päivänä viikossa sinne hyväksytään..ja jos en väärin muista niin toinen päivistä oli tiistai..

Tais ylläpitäjä jo lähteä vkolopun viettoon kun jäi vielä paikka salaisista uupuun vaikka viestit täytty. Noh ens viikolla sitten :)

Eiköhän sut vielä tänään hyväksytä tonne salaselle puolelle.. Mut lisättiin sinne tiistaina vasta joskus 9 jälkeen illalla.. :)

Mä vasta liityin vauhun, niin pääsenkin salaisiin vasta kuukauden päästä :rolleyes:

Kyllä sinne varmasti kaikki kerkiää mukaan :cool:

Joku kyseli, että auttaako pahoinvointiin ne semmoset rannekkeet mitä myydään! Se riippuu ihan henkilöstä. Mulla ei auttanut, eikä yhdellä tutulla mutta toisella taas auttoi. Ja pahoinvointejakin on niin erilaisia.
Ja neuvolasta kyllä aika helposti saa saikkua pahoinvoinnin takia.

Pahoinvointirannekkeet auttoivat minua kolmessa raskaudessa sen kauheimman yrjöpiikin yli. Rannekkeiden kanssa pystyi edes vähän toimimaan, koko ajan oli silti huono olo. Osa apu tais olla ihan psyykkistä. Oli edes joku konkreettinen, mihin turvautua.

Oon verrannut monelle rannekeiden apua ilokaasuun. Ilokaasu vie pahimman kipupiikin, vaikka supistukset sattuukin.

Rv4+6

Täällä kanssa viestejä tänne vasta muutama, joten pitänee aktivoitua kirjoittelun suhteen jos meinaan salaiseen ryhmään ehtiä mukaan [emoji16] ensi viikolla ar-ultra, kyllä jännittää niin etten meinaa muuta pystyä ajettelemaankaan.. Vielä 4 yötä.. Huoh.

Itsellä työt verottaa... oon ollu ihan puhki nyt monta päivää ja vielä pitäis monta päivää jaksaa tai no yötä[emoji26]

En oo vielä edes soittanu neuvolaa kun koko asia ahdistaa ja tuo kevään inhottavasti mielee...

Nyt silti vasta 6+2 niin aikaa on [emoji55] toivottavasti

Mites aattelitte tulevaa isää muistaa isänpäivänä ? Meillä Sillon rv12 aluillaan.. Olisiko liian aikaista tehdä jo joku 'selviytymispaketti' isille.. tyyliin korvatulppaa, sikaria, parkkikiekko jossa laskettu aika ja voi myöhemmin käyttää kellona koska vaippa on vaihdettu ( ;) ) ja mitä siihen keksii... ehkä joku muki/t-paita...Ultrakuva olisi ollut Kiva saada mut aika menee viikolla ylitte...

Takaisin