Lokakuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ninni22
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis mitä, onko tässä vaihtelua sairaaloiden välillä vai onko se nyt muuttunut?

Tuossa lukee, että marraskuusta lähtien..? Et vissii siirtyy kaikista sairaaloista k-kauppoihin?

Pitää varmaan muutamalle tutulle ilmoittaa, jos ton laukun haluavat. Niin monta vuotta on ollut synnärillä, ettei osaa edes ajatella että olisi muualla.

Helmikuisista tulin huutelemaan! Tässä suora lainaus liberon sivuilta;

"Huom! Mikäli olet jo Liberokerhon jäsen, mutta et ole saanut Liberolaukkua tarkistathan seuraavat kohdat:

• Olethan rekisteröinyt / päivittänyt uuden raskautesi Liberokerhon tietoihin
  • Jos olet jo synnyttänyt, olethan rekisteröinyt lapsesi Liberokerhon tietoihin hänen ensimmäiseen ikäkuukauteen mennessä
  • Mikäli olet rekisteröitynyt ja päivittänyt raskautesi Liberokerhon tietoihin ennen marraskuuta 2015, etkä ole saanut kuponkia postitse, otathan yhteyttä kuluttajapalveluun libero.kysymykset@sca.com"

Ite oon rekisteröitynyt lokakuun puolella, kauankohan tota kuponkia pitäis odotella ennen kun viitsii laittaa viestiä perään?

Entä ku mä oon rekisteröitynyt muistaakseni maaliskuussa, nii tuleekohan toi kuponki vai otanko tuonne yhteyttä? Enkä vieläkää saanu selvyyttä, että tuleeko se kuponki lasketunajan jälkee vai ennen sitä?

Eikös ne kehottaneet olemaan yhteydessä, jos on rekisteröitynyt ennen marraskuuta, eikä kuponkia ole tullut? Tai jotain...?
Ja Ninni, ei sulle varmaan automaattisesti tule, kun sun pitää rekisteröidä sinne joko laskettu aika tai lapsen syntymäaika. Tosin jos olet sen edellisellä kerralla tehnyt, niin periaatteessa voisi onnistua, mutta kun tää kassi on jaossa vasta nyt, niin ehkä niiden ohjelmisto ei vaan pysty seulomaan teitä?

Kobe oon laittanu sinne lasketun ajan kyl sillon plussaamisen aikoihin. :)

Kiitos Ruttu. :)

Takaisin