Lokakuun höpinät

Se on vähän tylsä se 30 ja 1kk raja kun ei hirveästi haluaisi julkisesti kirjoitella... Siitä influenssarokotteesta vielä niin ajattelin kyllä ehdottomasti ottaa rokotten koska olen itse riskiammatissa. Suosittelisin myös muille maaliskuisille, koska influenssa on tosi kova tauti ja toisaalta influenssakausi sattuu siihen aikaan kun masu on aika iso ja keuhkoilla vähän tilaa, mikä ei suinkaan helpota sairastamista.
Sitten aivan toiseen asiaan... Onko kellään hyvää vinkkiä mistä löytyisi kivoja juhlamekkoja häihin. Kaverin häät tulossa kuukauden kuluttua ja jotenkin vaikea kuvitella minkä kokoinen se massu siinä vaiheessa mahtaa olla. Nyt jo (vko 20) kaikki vanhat mekot liian tiukkoja mahan kohdalta.
 
MaalisPapu, Mamaliciouksella on sellainen ihana mukautuva äitiys- ja imetysmekko Yolanda Mary, joka menee kauniisti eri kokoisten masujen kanssa :). Väreinä on musta, punainen ja vihreä. Löytyy monista eri liikkeistä, mutta Zalandolla näytti olevan parhaiten kokoja jäljellä: https://www.zalando.fi/mama-licious-mlyolanda-mary-juhlamekko-black-m6429f040-q11.html.

Alussa tuo 30 viestiä voi tuntua suurelta määrältä, mut kaikki pienet kommentitkin lasketaan siihen, ni kyl se siitä kasaan tulee, kun seurailee, kommentoi ja kirjoittelee aina itselle sopivissa väleissä :). Ja oon kyl samaa mieltä tuosta rokotteesta, eli aion ottaa sen varmuuden vuoksi.. ei ois kiva viimeisillään olla jossain kamalassa influenssassa :)
 
Ekaa kertaa kävin influenssarokotteen ottamassa. Koskaan en ole sitä sairastanu, mutta ajattelin et kun riskiryhmässä ollaan, enkä tiedä miten mun kroppa toimii nyt raskaana ollessa, niin vauvankin turvallisuuden kannalta päädyin rokotteen ottamaan.
 
Mun pitäis vaikka heti huomenna soittaa työterveyteen ja käydä ottamassa se rokote. =) sanokaa jos tuli jotai oireita esim kuumetta, käsi kipeeks tms nii osaan itekki valmistautua =D
 
Mulla tuo influenssarokote on edessä vasta marraskuussa, ku tääl päi niitä aletaan jakamaan vasta silloin. Kuulemma mieskin saa sen ilmaiseksi halutessaan, kun kuuluu raskaana olevan lähipiiriin :)
 
Mulla ei tullu rokotteesta muuta kuin peukalonpään kokoinen mustelma. Vähän se tuntui kahtena ekana yönä vasemmalla kyljellä nukkuessa, mutta muuta vaivaa siitä ei tullut :)
 
Onko joku muu muuten huomannu jotain häikkää Sandviksilla? En oo pariin päivään päässy kirjautumaan omille sivuille.
 
En ottanu edellisen aikana enkä ota nytkään. En ole rokotusvastainen mitenkään mutta tuollaisia "ylimääräisiä" en ala ottamaan. Välillä iskee skeptisyys vain lääkefirmoja kohtaan että onkohan nämä superinfluenssat jotain markkinamiesten keksintöjä. No mutta, hyvin oon pärjänny ilmanki, 2007 muistaakseni viimeksi semmosen rokotteen oon ottanu.
 
Mä kävin perjantaina ottamassa rokotteen. :) onneks ei tullu mitää sivuvaikutuksia. Jos tulis influenssa nii ei tulis ainakaa kovin pahana. Ei olis kiva olla kipeenä eikä vois mitää kunnon lääkkeitä ottaa :eek:
 
1d8d42e255dfa770c22f39a0f4b3a4c5
 
Mä kuulun tuohon kerhoon. Sanonko mä vaan kassalla, että mä kuulun siihen? :D vai mistä sen kupongin saa?
 
Ninni, ilmeisesti ne postittaa Liberokerhosta sen kupongin millä sen voi hakea. :)
 
Saakohan sen kupongin jo raskausaikana vai vasta lasketunajan jälkeen?
 
Pitääpä tosiaan ilmoittautua tuonne kerhoon. Esikoiselta jäi tietämämättömyyttään saamatta kun kukaan kertonu sairaalassa.
 
Ton lehtijutun perusteella pitäisi kai postissa tulla kuponki jota vastaan laukun kaupasta saa.

Kävin päivittämässä tiedon raskaudesta tuonne kerhosivuille niin katsotaan tuleeko sellainen kuponki jossain vaiheessa :)
 
Takaisin
Top