Lokakuun höpinät

Mun on jotenki vaikee kirjotella täällä ku pari tuttua tietää mun tunnuksen enkä halua et näitä luetaan.. siks kirjottelen paljo enemmä salaisella puolella. :)
 
Että salaiselle puolelle kaikki muutkin kirjoittelemaan heti ku krtiteerit täyttyy! Siellä keskustelu on vilkkaampaa =) ja avoimempaa..
 
Tyhmä kysymys, mutta voinko jo huomenna päästä salaselle puolelle? Huomenna oon tasan kuukauden ollu foorumilla :grin vai pitääkö oottaa pari päivää yli että oon ollu yli kuukauden?
 
Butzeri, miramaria lisäilee tiettyinä päivinä salaiselle puolelle käyttäjiä. En nyt muista päiviä mutta löytyy sieltä ohjeista miten pääsee sinne :)
 
En kans oo ihan vielä päättänyt ottaako tuota rokotetta. Viime talvena en ottanut rokotetta enkä sairastunut, toissa vuonna otin rokotuksen ja sain influenssan.. Että tän oman kokemuksen mukaan rokotteesta ei ole ollut hyötyä. Muuten on rokotukset itsellä ja lapsella, mut jotenkin nää influenssarokotteet pistää mietityttään..
 
Okei, kiitti vinkistä! :) laitankin sitten perjantaina viestiä Miramarialle, niin jos pääsisin jo viikonloppuna höpöttelemään salaiselle puolelle:)

Mä laittaisin viestin jo huomenna, niin on valmiina heti kun Miramaria katsoo perjantaina viestit :)
 
Niin joo tosiaan, laitankin jo huomenna :grin näin iltavuoron jälkeen ei oikeen maalaisjärki kule :angelic:
 
Höpökömpiäinen, rokote suojaa myös vastasyntynyttä influenssaa vastaan. Näin mulle pistäjä kertoi.
Esikoista kun odotin olin vähän väliä flunssassa, joten en todellakaan halua kokea influenssaa raskaana. Toivotaan että vältyn siltä.
Sehän ei estä sairastumasta, mutta jos sairastuu niin pitäs tulla lievempänä?
Viime keväänä työkaveri oli viikon 40c kuumeessa ja hänellä oli rokote :sad001
 
Yleensä en oo ottanut influenssa rokotetta minäkään, mutta jos sitä neuvolassa tarjotaan niin vois kai sen ottaa ihan pikkuisen takia . Muuten kyllä yritän välttää lisärokotuksia. :nailbiting:
 
Tuleeko kenellekkään muulle sellasia voimakkaita kärsimättömyyden puuskia? :grin
Mä en jaksais yhtään oottaa puolta vuotta, että saisin mun vauvan syliin :p ja äskön punnihin jo vakavissani jonkun kohtauksen esittämistä, että pääsisin ultraan ja näkisin vauvan ja tuleeko tyttö vai poika :grin tällänen hetitännenytkaikki -olotila :rolleyes:
 
Butzeri mäkin kovasti jo haluaisin rakenneultraan näkemään tarkemmin, et kuka siellä on tulossa, mut 5 viikkoa täytyis vielä ootella... :bored: onneksi huomenna on neuvolakäynti, jos siellä sit pääsisi kuulemaan sydänääniä! :)
 
Mä kovin yrittänyt aktivoitua, jotta pääsisin salaiselle puolelle. Täällä on niin kovin hiljentynyt.
 
Jos salainen ryhmä näkyy, niin on ryhmässä. Itse en ainakaan ole seurannut, kuka on kuinkakin aktiivinen kirjoittelija. Käyttäjäthän ilmoittaa ylläpitoon, jos joku ei ole ollut aktiivinen.
 
Kobe ai niinkö se menee? Mulla on yks mieles joka on siellä salaisella puolella eikä oo kirjotellu täällä pitkään aikaan :D mut ei mua haittaa :D
 
Joo, pitäis laittaa viestiä Miramarialle jos joku ei ole aktiivinen.
Itse en toisessakaan ryhmässä ole juuri seuraillut, mutta jos joku nyt kuukausia ollut pois foorumilta, niin kyllä niitä on ilmoiteltu kun pääsee sinne helpommin takaisin helpommin kuin ekalla kerralla.
 
Kobe ai niinkö se menee? Mulla on yks mieles joka on siellä salaisella puolella eikä oo kirjotellu täällä pitkään aikaan :D mut ei mua haittaa :D

Mä oon huono seuraa näit ku mulla on niin lahopää, mutta ei muakaan silleen haittaa.. Paitsi et tietty on aina näit "urkkijoita" ja sit on tietty niit jotka ei vaan kerkee (tää jälkimmäinen tyyppi ei haittaa, mutta mistäs erotat ne)
 
Harmittaa tuo 30 viestin raja ennen ku pääsee sinne salaiselle puolelle. Ite ravaan täällä foorumilla monta kertaa päiväs, mutta ku en halua hirveesti missään mitään julkisia viestejä kirjoitella.
 
Takaisin
Top