Lokakuun höpinät

Uskomatonta... Viime yönä pidin kättä alavatsallani herättyäni jälleen vessaan, niin meidän Töppönen (masuasukki) potkasi kolme kertaa suoraan kämmenen kohdalle ja tunsin ne ulkopuolelta :joyful: Olen vieläkin ihan täpinöissäni ja onnesta soikeena. Viikkoja 18+2 tänään.
 
Oi, miten ihanaa. :) Joko muilla tuntuu liikkeitä? Niinkun yleisestikään. Mulla ei vielä mitään.. Tai no tänään kaupassa jotain kuplintaa alamahassa huomasin, mutta en sitten tiedä. Ois niin helpotus, kun vähän jo liikkeitä tuntisi! :) Nyt 16+1.
 
Ei tunnu liikkeitä.. tänään 15+6.

Mua kiukuttaa kun mies lähti saunailtaan.. ei siinä muuten mitään mut makaa huomisen sit krapulassa.. siinä ei paljoo mun useamman kuukauden kestänyt "krapula" merkkaa mitään.. miehet on pahuksen heikkoja.
 
Muutaman kerran oon tuntenut, ellen oo sekottanu ilmakupliin :D nyt 15+0 ja kolmas raskaus
 
Keskiviikkona tunsin ensimmäisen kerran samalla kun kuuntelin dopplerilla. Muutenen olisi mitenkään tunnistanut liikkeiksi. Sen jälkeen oon makoillessa muutaman kerran tuntenut. Tosin oon voinut myös sekottaa ne johonkin ilmakupliin myös mutta ihan sama. :) Mun päässä ne nyt on liikkeitä ja sillä selvä :D Nyt on 18+4 ja ekaa odotan
 
Viime maanantaina (17+3) tunsin ekan liikkeen mind fulness-harjoituksen aikana. Jotain epämääräistä on välillä tuntunut sen jälkeen. Ja sitten tänään (18+2) tunsin aika terävän pikku potkaisun. Vaatii kyllä vielä aikamoista keskittymistä ja kuuntelua, että noita huomaa.
 
Eipä täälläkään liikkeitä tunnu ja tänään 15+0. :) mies on satavarma että toissa päivänä tuns potkut kun piti kättä mun mahalla. En sitten viittiny romauttaa sitä takas maan pinnalle, että sori ilmaa mahassa, kun toinen oli niin onnesta soikeena :p
 
Kyllähän niitä on tuntenut sisäisesti jo ainakin viikon päivät mutta ulkosesti en ole edes yrittänyt tuntea.

En usko että vielä tuntuisikaan. 17+0... muistaakseni
 
Meenasitteko ottaa influenssa rokotteen? Vai onko se meillä pakollinen? :D
 
Kyl ehkä :D ku raskaana sen saa ilmaseks ku kuuluu riskiryhmään. Lisäks mulla on neurologinen sairaus mikä kuuluu kans riskiryhmään. En mä yleensä niitä ota. Mut ajattelin ettei oo kivaa raskaana sairastaa jotai kamalaa tautia. :S
 
Otan ja otin viimekin vuonna, meillä pistellään niitä töissä :) Hoitoalalla siis olen, en halua mitään tautia itselleni tai levittää sitä potilaisiin.
 
Mä en oo viel koskaan ottanu influenssa rokotteita enkö varmaan ota nytkään. En oikein oo ajatellu asiaa :D
 
Nyt on tulossa joku super influenssa että ehkä kannattaa ottaa =D eipä siitä varmaan haittaakaan ole?
 
Mullakaan ei oo mielessä edes käyny koko rokote, meillä varmaan työnantaja maksaa sen, ainakin aikaisemmin maksanut. Voiko rokotteesta olla vauvalle jotain haittaa?
 
Ei voi. Pikemminkin influennsasta on enemmän haittaa kun rokotteesta. Ei sitä muuten odottaville annettais. Odottavat kuuluu riskiryhmään muutenkin ja siks suositellaan ottaa rokote.
 
Neuvolas kysyin, nii ei ne sano tohon mitään ku ihmiset ottaa tai ei ota. Toiset on täysin rokotteita vastaan. Et jokaisen oma päätös =D
 
Takaisin
Top