Lokakuu ja alkaa toinen kolmannes

Oksettaa, oksettaa ja oksettaa. Tää ei oo enää kivaa :smiley-angry017 . Energiat ihan nolla. Samalla koulusta luodaan enemmän ja enemmän paineita. Alkaa olla vähän takki tyhjä.
 
Eilisillasta asti paastossa sokerirasitusta varten vain saadakseni kuulla labrassa, että ei neuvolasta oo muistettu laittaa lähetettä...

Ihana labrahoitaja onneksi ymmärsi tuskan ja lupas selvitellä suoranumeron mun neuvolatädille. Meillä kun on neuvolaan takaisinsoitto järjestelmä, niin ihan turha itse yrittää saada asiaa nopeasti hoidettua...
 
Hentuska, no onpas ankeaa! Höhlä systeemi myös, jos ilman lähetettä saa varattua ajan.
 
Me kerrottiin lapsille nt-ultran jälkeen, että äitillä on masussa vauva (meillä siis vajaa 3,5v ja päälle 1v) niin nyt tää 3v juttelee välillä "nyt se vauva varmaan pissaa" tai sit jos sanon, että on nälkä niin "vauvallakin on varmaan nälkä"
Ja yks yö, kun olin oksentamassa ja 3v heräs kans pissalle, niin hän ihmetteli että mitä teen. Sanoin, että äiti oksentaa mehua, kun on pahaolo. "Vauvakaan ei tykännyt siitä mehusta"
Niin söpö :Heartpink
 
Hengästyttekö jotenki nopeasti tai pienestä, vai onkohan tää jotain ihan muuta?
 
Mä myös hengästyn todella nopeasti.. Sellaisista asioista mistä en ennen raskautta hengästynyt.. Ihan normaaliase taitaa olla ja raskauteen kuuluvaa..
 
Noni, näin mäki muistelin. :)
Tuntuu kaikki olevan taas niin uutta :grin
 
Jep, helposti hengästyn. Esim koirien kanssa kävellessä tulee mentyä yksi mäki käytännössä päivittäin ylös. Jo varsin alkuraskaudessa huomasin, että hengästyn siinä nopeasti, vaikka aiemmin ei tuottanut mitään ongelmaa.
 
Onko teillä sukupuolesta mitään fiilistä? Olin eiliseen päivään asti ihan varma että poika (en edes tiedä miksi, olo vaan oli) mutta sit näinkin unen jossa vauva syntyi ja oli ihan saman näköinen kun isosiskonsa syntyessään! Sen jälkeen onkin ollut tyttövauva mielessä ja niiiiiiiin kova halu saada jo vauveli turvallisesti syliin, tulispa jo kevät :Heartpink
 
Onko teillä sukupuolesta mitään fiilistä? Olin eiliseen päivään asti ihan varma että poika (en edes tiedä miksi, olo vaan oli) mutta sit näinkin unen jossa vauva syntyi ja oli ihan saman näköinen kun isosiskonsa syntyessään! Sen jälkeen onkin ollut tyttövauva mielessä ja niiiiiiiin kova halu saada jo vauveli turvallisesti syliin, tulispa jo kevät :Heartpink
Ihana :Heartpink Mulla on ihan tosi vahva tyttö olo, ollu lähes alusta asti. Kahdesta aikasemmasta on mennyt oma tuntemus oikeeseen, että saas nähdä miten tällä kertaa :grin
 
Seulontatulos tuli kirjeessä ja se on normaali, onpas huojentavaa. Kirjeessä ei kuitenkaan ollut mitään muuta kuin nuo pari lausetta eli ei mitään varsinaisia tuloksia tai suhdelukuja. Mistähän niitä saisi tietoonsa, osaako kukaan sanoa? Seuraavaan neuvolakäyntiin on vielä melkein kuukausi aikaa.

Edit. Vai tuleeko tuon lisäksi jokin toinenkin kirje? Tässä kirjeessä puhutaan vain trisomiasta. Kävin jo kaikki sähköiset palvelut läpi mutta missään ei ole yhtään mitään tietoa, edes niitä seulontaverikokeen tuloksia tältä osin. Ota tästä nyt selvää.
 
Muokattu viimeksi:
Seulontatulos tuli kirjeessä ja se on normaali, onpas huojentavaa. Kirjeessä ei kuitenkaan ollut mitään muuta kuin nuo pari lausetta eli ei mitään varsinaisia tuloksia tai suhdelukuja. Mistähän niitä saisi tietoonsa, osaako kukaan sanoa? Seuraavaan neuvolakäyntiin on vielä melkein kuukausi aikaa.

Edit. Vai tuleeko tuon lisäksi jokin toinenkin kirje? Tässä kirjeessä puhutaan vain trisomiasta. Kävin jo kaikki sähköiset palvelut läpi mutta missään ei ole yhtään mitään tietoa, edes niitä seulontaverikokeen tuloksia tältä osin. Ota tästä nyt selvää.

meillä ei tule kirjettä, vaan saatiin tulokset jo ultrassa. Mutta siinä sanoi, että niitä tuloksia ei anneta ja luvut eivät ole vertailukelpoisia esim. edelliseen raskauteen, kun siihen vaikuttaa ikä, paino jne. Voisko siis olla siitä kyse? Voi olla taas paikkakuntakohtaisia eroja...
 
Cassia, kiitos paljon vastauksesta. Jotenkin kuvittelin, että siinä olisi se suhdeluku, kun onhan se vähän eri onko 1:250 vai 1:10 000. Mutta jos linjaus on tuo, niin sitten on :thumright
 
Eilisillasta asti paastossa sokerirasitusta varten vain saadakseni kuulla labrassa, että ei neuvolasta oo muistettu laittaa lähetettä...

Ihana labrahoitaja onneksi ymmärsi tuskan ja lupas selvitellä suoranumeron mun neuvolatädille. Meillä kun on neuvolaan takaisinsoitto järjestelmä, niin ihan turha itse yrittää saada asiaa nopeasti hoidettua...
Miten kävi? Pääsitkö rasitukseen?
 
Seulontatulos tuli kirjeessä ja se on normaali, onpas huojentavaa. Kirjeessä ei kuitenkaan ollut mitään muuta kuin nuo pari lausetta eli ei mitään varsinaisia tuloksia tai suhdelukuja. Mistähän niitä saisi tietoonsa, osaako kukaan sanoa? Seuraavaan neuvolakäyntiin on vielä melkein kuukausi aikaa.

Edit. Vai tuleeko tuon lisäksi jokin toinenkin kirje? Tässä kirjeessä puhutaan vain trisomiasta. Kävin jo kaikki sähköiset palvelut läpi mutta missään ei ole yhtään mitään tietoa, edes niitä seulontaverikokeen tuloksia tältä osin. Ota tästä nyt selvää.

mulla tuli sen kirjeen lisäksi omakantaan kaikki tulokset suhdelukuineen ja neuvolassa vielä käytiin ne läpi :)
 
Miten kävi? Pääsitkö rasitukseen?

Joo, pääsin. Labrasta onneksi saatiin neuvolaan yhteys ja laittoivat lähetteen. Ei onneksi tarvinnut alkaa sopimaan taas ensi viikolle myöhäisempää töihin menoa.

Juoma ei onneksi ollut niin pahaa kuin pelkäsin, vähän kuin olisi vadelmamehu tiivistettä juonut. Vartin kuluttua ihan hirveä olo, joka onneksi kuitenkin meni melko nopeasti ohi.

Tuloksia en saanut, menevät kuulemma neuvolaan. Kai sieltä sitten ilmoitetaan jos oli jotain huomautettavaa, seuraava neuvola-aika kuitenkin vasta 29.10.
 
Takaisin
Top