Lokakuu ja alkaa toinen kolmannes

Mä olin jo ihan varma, että tiedän mulle sopivan sairaalan. No paletti meni uusiksi. Polikliinisen kotiutumisen raja katselemassani sairaalassa yli 38 viikkoa :angry4. Mä saan just ja just pidettyä kyytiläiset matkassa 37 viikkoon. Ja en todellakaan ala kolmea vuorokautta olemaan sairaalassa missä oman lisäksi muutkin vauvat huutaa. Yhden kerran oon tehnyt sen rumban ja nukuin sen jälkeen varmaan viikon. Kannoin kolme yötä huutavaa vauvaa käsivarsilla. Nyt ei ole mahdollista nukkua sitä viikkoa kun on kolme isompaa lasta eikä edes kesälomaan osu tämä. Noh jos nipt on ok, niin ehkä sitten voin jostain aktiivisen synnytyksen tms ryhmästä lähteä kyselemään kriteereihin sopivaa sairaalaa. Mummilareissuineen 2h ajomatka on meille maksimi. Ja jos iskee semmoinen fiilis, niin veteensynnytys mahdollisuus olisi sairaalassa oltava.
 
Tyksissä ei varmaan ees oo perhehuoneita.

Mä syön kaksin käsin oliiveja. En oo ikinä tykänny niistä.

Tuleeko teille muille suunnilleen kerran kuussa joku hormoonipurkaus kiukkuna tai itkuna? Kun musta tuntuu että suunnilleen 4 vk välein kehitän mielessäni jonkun draaman.

Pitää selvittää onko Tyksissä perhehuonetta, se toki kiinnostaa tietty jos sellainen löytyy.

Mulla tulee äkillisiä hermoromahduksia nälästä tai jostain jos hommat ei suju ja tuntuu et loukkaannun herkästi. En osaa sanoa kehittelenkö enempää draamaa mutta itku tulee tosiaan helposti.
 
Onko teillä minkälaiset matkat synnärille?

Itselläni matkaa n.50km ja sinne ajaa tunnin. Jos huono keli sattuu niin vielä kauemmin.
Normisti tuo matka kuljetaan kun halutaan isompaan kauppaan tms. mutta silloin kun on kiire niin se on pitkä matka.

N.30km olis taysiin ja vähän se ahdistaa :/ edellisistä kun synnytin ni asuttiin lähempänä ja sekin ajomatka tuntu kamalalta! Saa nähdä että joudunko soittamaan sitte ampulanssin vai millä menen kun täällä kylällä ei edes omaa taksia ole ja miehellä sellainen työ ettei voi vaan lähteä vaan pitää odottaa joku päästämään.. Kääk
 
N.30km olis taysiin ja vähän se ahdistaa :/ edellisistä kun synnytin ni asuttiin lähempänä ja sekin ajomatka tuntu kamalalta! Saa nähdä että joudunko soittamaan sitte ampulanssin vai millä menen kun täällä kylällä ei edes omaa taksia ole ja miehellä sellainen työ ettei voi vaan lähteä vaan pitää odottaa joku päästämään.. Kääk

Tayssiin mäkin suuntaan. Päästään uuteen sairaalan synnyttämään. Tammikuussa pitäisi avautua :-)
Moni joka oli uuden pääaulan avajaisissa kävi katsomassa uutta synnäriä. On kuulemma hienot huoneet ja puitteet.
 
Pitää selvittää onko Tyksissä perhehuonetta, se toki kiinnostaa tietty jos sellainen löytyy.

Mulla tulee äkillisiä hermoromahduksia nälästä tai jostain jos hommat ei suju ja tuntuu et loukkaannun herkästi. En osaa sanoa kehittelenkö enempää draamaa mutta itku tulee tosiaan helposti.
Kyl siellä siis on perhehuoneita. Kaveri on kummankin lapsen kohdalla saanut perhehuoneen. :)
 
Tayssiin mäkin suuntaan. Päästään uuteen sairaalan synnyttämään. Tammikuussa pitäisi avautua :)
Moni joka oli uuden pääaulan avajaisissa kävi katsomassa uutta synnäriä. On kuulemma hienot huoneet ja puitteet.
Kuulinki että on uudet tilat sillon. Varmaan täytyy käydä vähän kurkkimassa paikkoja :rolleyes:
 
Tänään on tuntunut liikkeet säännöllisesti koko päivän :love7 Olen tuntenut satunnaisesti jo ainakin viikon, mutta nyt ei voi enää luulla erehdykseksi. Rv 11+3 ja kolmas lapsi. Tunteeko joku muukin jo? :woot:

Muoks. Olikin jo 11+3 eikä 11+2 :angelic:
 
Oon ehkä tuntenu joitan kertoja :oops: voi ku tuntuis jo kunnolla! Loppuajasta tiedän että tuun niin perumaan tän :hilarious: mulla ainaki näistä muista on tehny tosi kipeetä loppuajasta ne potkut :inpain:
 
Täällä ei oo selkeästi tuntunut sen yhden kerran jälkeen.. Varmaan liikaa rasvaa välissä :grin
 
Omassa kunnassa on joo. Puolen tunnin ajomatkan päässä.

Kuinka pitkään joudut pistään klexanea? Mulle lääkäri meinas, et joskus rv 22 tienoilla vois purkaa, jos kaikki kunnossa.

Mä joudun pistään vielä 247 päivää :sad015 Toisaalta mieluusti pistän nuo piikit jos se pitää pienen mukana ja minut hengissä!
 
Mä joudun pistään vielä 247 päivää :sad015 Toisaalta mieluusti pistän nuo piikit jos se pitää pienen mukana ja minut hengissä!

Samaa mieltä. Itse tuskailen kun nyt oon pistellyt 8vk ja alkaa vatsasta pistopaikat loppua. Kysyin äippäpolilta mihin kaikkialle saan pistää niin kaikki missä on tarpeeksi rasvakudosta niin käy. Tämä nyt helpottaa hieman. En tiedä miksi mulle joka piston jälkeen tulee vatsaan sisälle kova patti. Ja näihin ei sitten saa pistää uudestaan. Kestää kauan että häviävät.
Mä en muista kauanko viime sektion jälkeen kotona pistin, mutta kyllä se ainakin yli viikon oli.
Eli kyllä on vielä pitkä aika edessä.
 
Samaa mieltä. Itse tuskailen kun nyt oon pistellyt 8vk ja alkaa vatsasta pistopaikat loppua. Kysyin äippäpolilta mihin kaikkialle saan pistää niin kaikki missä on tarpeeksi rasvakudosta niin käy. Tämä nyt helpottaa hieman. En tiedä miksi mulle joka piston jälkeen tulee vatsaan sisälle kova patti. Ja näihin ei sitten saa pistää uudestaan. Kestää kauan että häviävät.
Mä en muista kauanko viime sektion jälkeen kotona pistin, mutta kyllä se ainakin yli viikon oli.
Eli kyllä on vielä pitkä aika edessä.

Mulle kerrottiin että 6 viikkoa synnytyksen jälkeen, mutta se voi olla eri gynekologin näkemys tai taas joku kaupunkikohtainen juttu? mulla on ollut veritulppa, toki jo kauan aikaa sitten, niin sanoivat jo silloin että vaikka ei olisi siihen geenitekijää niin siitä leimasta ei koskaan pääse eroon. Leikkauksien jälkeen joutunut aina piikitteleen 50 päivää, ihan tympeää hommaa kyllä! Loppuu just noi paikat kesken, nahka kasvattaa oikein kovan kuoren niin ettei se piikki just mene enää läpi :sad001. Mutta onpa hyvä tietää, että esim reisiin voi pistää, toki se tuntuu ajatuksena hieman pahalta :grin ehkä mielipide muuttuu kun maha on reikiä täynnä ja kasvanut :grin
 
Tänään on tuntunut liikkeet säännöllisesti koko päivän :love7 Olen tuntenut satunnaisesti jo ainakin viikon, mutta nyt ei voi enää luulla erehdykseksi. Rv 11+3 ja kolmas lapsi. Tunteeko joku muukin jo? :woot:

Muoks. Olikin jo 11+3 eikä 11+2 :angelic:
Mä tunnen myös mutta en läpi päivän. Sillon tällön ja iltaisin
 
Mulle kerrottiin että 6 viikkoa synnytyksen jälkeen, mutta se voi olla eri gynekologin näkemys tai taas joku kaupunkikohtainen juttu? mulla on ollut veritulppa, toki jo kauan aikaa sitten, niin sanoivat jo silloin että vaikka ei olisi siihen geenitekijää niin siitä leimasta ei koskaan pääse eroon. Leikkauksien jälkeen joutunut aina piikitteleen 50 päivää, ihan tympeää hommaa kyllä! Loppuu just noi paikat kesken, nahka kasvattaa oikein kovan kuoren niin ettei se piikki just mene enää läpi :sad001. Mutta onpa hyvä tietää, että esim reisiin voi pistää, toki se tuntuu ajatuksena hieman pahalta :grin ehkä mielipide muuttuu kun maha on reikiä täynnä ja kasvanut :grin

Voi olla tuo 6vk. Mä en muista yhtään. On se tympeetä. Jos aine ei tekisi mitään patteja jne niin sitten pistelisi paljon mieluummin. Ei tuo reisi ainakaan itsellä ole hyvä. En saa kovin hyvin poimua siitä. Kankkuun saa laittaa myös jos on joku apuna. Mutta sinne nyt viimeiseksi haluan kipeän patin :grin
 
Voi olla tuo 6vk. Mä en muista yhtään. On se tympeetä. Jos aine ei tekisi mitään patteja jne niin sitten pistelisi paljon mieluummin. Ei tuo reisi ainakaan itsellä ole hyvä. En saa kovin hyvin poimua siitä. Kankkuun saa laittaa myös jos on joku apuna. Mutta sinne nyt viimeiseksi haluan kipeän patin :grin

Apua en halua antaa miehelle sitä hupia että saa takamukseen piikittää :grin:grin:grin joo ja se aine tuntuu tympeältä ei niinkään piikki :/ pöh, mutta kyllä me selvitään!
 
Takaisin
Top