Lokakuu ja alkaa toinen kolmannes

Jos täällä on muita päänsäryistä kärsiviä niin millaisia apukeinoja ootte löytäneet?
Mulla tuntuu päänsäryt pahenneen tosi paljon raskauden myötä :sad001
 
Meillä pitää itse soittaa ja kysyä neuvolasta rasituksen tulokset.

Ai täytyypä ehkä sitten kysellä perään jos ei mitään kuulu. En kyllä muista, että neuvolasta olisi mitään sanottu asiasta ja labrassa ei tiedetty kuin että tulokset menee suoraan neuvolaan.
 
Jos täällä on muita päänsäryistä kärsiviä niin millaisia apukeinoja ootte löytäneet?
Mulla tuntuu päänsäryt pahenneen tosi paljon raskauden myötä :sad001

Kevyt ulkoilu raittiissa ilmassa, niskahieronta, kylmän veden juonti, paikallaan olo, kuuma suihku ja kunnon yöunet. Ikävä kyllä mikään noista ei täysin auta mutta ilman Panadolia ollaan selvitty, kopkop. Hieronta on noista ollut ehkä eniten avittava unien lisäksi. Akupisteiden paineluakin kannattaa kokeilla, ainakin kämmenen ja kulmakarvojen alueen painelu tuottaa hetkellistä apua.
 
Ai täytyypä ehkä sitten kysellä perään jos ei mitään kuulu. En kyllä muista, että neuvolasta olisi mitään sanottu asiasta ja labrassa ei tiedetty kuin että tulokset menee suoraan neuvolaan.

Tulisiko Kantaan näkyviin myös?
 
Juu, meilläkin pitää soittaa neuvolaan ja kysellä tuloksista.
 
Juu, täytyy selvitellä vielä asiaa. Nyt näyttäisi siltä, että ens viikolla voi hyvinkin olla aikaa...

Keskiviikkona töissä onnistuin saamaan sormeen aika ikävän haavan, joka työterveydessä vain liimattiin ja käskettiin pitää sormi kuivana ja levossa. Tänään haava alkoi vuotaa ja poistin teipin, niin eihän se ole edes ottanut kunnolla kiinni :arghh: Huomiselle siis uutta aikaa työterveyteen...
 
Tänään käyty synnärillä vuotojen takia. Ja todettu syyksi etinen istukka. Sain caprilon reseptin kouraan ja klexane tauolle viikoksi. Nyt toivottavasti vuoto tyrehtyy.
Ja jos ei ala tyrehtymään niin suonen sisäisesti voi antaa tuota samaa lääkettä.
Rakenneultrassa toivottavasti istukka on siirtynyt muualle.
Kaikkea sitä aina tulee.
 
Onko muilla tuota issias-tyyppistä kipuilua häntäluun ja pakaran alueella? Minulla tulee jumalaton särky ihan hetkessä, jos makaan selälläni, ei muulloin. Onkohan tämä yleistä ja onko jotain, miten voisi tuota kipua laukaista? Yritän tietysti välttää makaamasta selälläni muutenkin mutta joskus vaan pääsee unohtumaan, kunnes nousen ja olen kuin halvaantunut hetken.
 
Onko muilla tuota issias-tyyppistä kipuilua häntäluun ja pakaran alueella? Minulla tulee jumalaton särky ihan hetkessä, jos makaan selälläni, ei muulloin. Onkohan tämä yleistä ja onko jotain, miten voisi tuota kipua laukaista? Yritän tietysti välttää makaamasta selälläni muutenkin mutta joskus vaan pääsee unohtumaan, kunnes nousen ja olen kuin halvaantunut hetken.
Mulla oli viime raskaudessa tuo ja alkoi rv14. Nyt on myös mutta selvästi lievempänä, mutta kai se siitä pahenee. Aika järkyttävä kipu, mutta helpotti heti kun vauva syntyi.
 
Onko muilla tuota issias-tyyppistä kipuilua häntäluun ja pakaran alueella? Minulla tulee jumalaton särky ihan hetkessä, jos makaan selälläni, ei muulloin. Onkohan tämä yleistä ja onko jotain, miten voisi tuota kipua laukaista? Yritän tietysti välttää makaamasta selälläni muutenkin mutta joskus vaan pääsee unohtumaan, kunnes nousen ja olen kuin halvaantunut hetken.

Täälläkin on vastaavaa, mulla tulee kova kipu kävellessä reippaammin, mutta kun vaan jatkaa hissukseen niin auttaa ja menee pois ajan kanssa. Oon yrittäny venyttää pakaroita ja alaselkää jos se auttas. Osteopaatilta ja välillä fyssarilta sai apua hyvin vastaaviin ja muihin kremppoihin (mulla tuli yläselkään ja rintarankaan myös kovia kipuja/puristavaa tunnetta viime raskaudessa). Jos menee pahaks ni ei kannata kärvistellä turhaan :)
 
Odotan siis jo toista lasta, mutta enhän minä muista kunnolla miltä supistukset tuntuvat. noh nyt pari kertaa tullu tämmösiä kertoja, että menkkamaista kipua ja kestäny lyhyen aikaa. Tänään sitten tuli menkkamaista kipua ja tuntu alaselässä asti ja oli oikeesti aika kipee. Kesti max 1min. Pitääkö mun olla huolissaan ja soittaa neuvolaan vai elää normaalia elämää niinkuin tähän asti?:sad001:scratch
 
Odotan siis jo toista lasta, mutta enhän minä muista kunnolla miltä supistukset tuntuvat. noh nyt pari kertaa tullu tämmösiä kertoja, että menkkamaista kipua ja kestäny lyhyen aikaa. Tänään sitten tuli menkkamaista kipua ja tuntu alaselässä asti ja oli oikeesti aika kipee. Kesti max 1min. Pitääkö mun olla huolissaan ja soittaa neuvolaan vai elää normaalia elämää niinkuin tähän asti?:sad001:scratch

Kyllä mä soittaisin jos on useampana päivä putkeen ja varsinkin kivuliaita supistuksia.
 
Odotan siis jo toista lasta, mutta enhän minä muista kunnolla miltä supistukset tuntuvat. noh nyt pari kertaa tullu tämmösiä kertoja, että menkkamaista kipua ja kestäny lyhyen aikaa. Tänään sitten tuli menkkamaista kipua ja tuntu alaselässä asti ja oli oikeesti aika kipee. Kesti max 1min. Pitääkö mun olla huolissaan ja soittaa neuvolaan vai elää normaalia elämää niinkuin tähän asti?:sad001:scratch

Ja vaikka ne loppuiskin niin mainitse ens kerralla neuvolassa, jos tulee myöhemmin uudestaan niin pääset herkemmin tarkistukseen.
 
Olisiko teillä konkareilla suositella jotain vaunuja, jotka olisivat pikkuauton takapaksiin sopivat mutta eivät mitkään ihan heiveröiset kuitenkaan? Ymmärsin, että ainakin Britaxin Smilet olisivat tällaiset mutta onko muita vaihtoehtoja?
 
Soitin neuvolaan ja halusivat pois sulkea virtsatietulehduksen. Noh ne oli ihan puhtaat, paitsi leukkarit nyt vähän koholla. Antoivat sitten tälle päivälle lääkäri ajan et kattoo kohdunkaulan tilanteen, kun kumminkin ollut kipeitä supistuksia ja tuntunut selässä asti. Noh tässä aloin muistelee että ehkä yks päivä tuli vaaleenpunertavaa vuotoa, mutta en kiinnittäny huomiota sen kummosemmin, kun ajattelin et kuvittelen taas kaiken.. tänään mainittava tästäkin asiasta.. nyt olis jos kiire lähtee lääkäriin et kerkee, mutta makaan olkkarin lattialla jalat korkeella kun meinaa taju lähteä.. ei oo kyllä helpoks tehty tätäkään
 
Toivottavasti kaikki on hyvin Tariss

RadioGaGa mä oon niin vanha että en oo oppinut käyttämään niitä missä on pyörivät pienemmät etupyörät vaan halusin tähänkin raskauteen emmaljungan vanhan perusmallin. Ihan paras mut ei just mee normi tavaratilaan vaunukopalla. Meillä on farmari. Täällä ei saa mainostaa toisia sivustoja niin en voi ees kertoa mistä kannattais kysellä
 
Kyllä tää on tosi hiljainen tää meidän ryhmä ...
mistäs me saatais jutun juurta?
 
Niin on! Mä täältä koitan aktivoitua pitkän hiljaiselon jälkeen:bag: Välillä unohdan painaa tuon ilmoitustäpän päälle uusista ketjuista, ja sitten aikojen päästä havahduin että onhan täällä jotain pulinaa ollut!
 
Takaisin
Top