Lokakuisten plussatestien kuvia

Hienosti tummunu😍

@Alina_ wau! Mä en viel tänää uskalla digiä uittaa, en usko et tänää antas mulle viel 2-3. Sunnuntaina aattelin uskaltaa.

Pc näyttää tänään tältä! Tuplaantumista havaittavissa taas 2 päivässä. Tuoreita kuvia kun vertailee niin eroa eiliseenkin😊
Varmaa vahvistumista! Kyllä pian pitäs digin näyttää 2-3 myös sulla 😊 Mulla myös PCssä tummuminen näkyy kahden päivän välein. One stepissä ehkä selvemmin. En oo ennen tehnyt näin aikaisin digiä, mut tän päiväisen One stepin perusteella uskalsin 😄
IMG_20230217_073343.jpg
 
Mä tulin tänne jo kärkkymään joskos @Juliet92 on taas tehnyt uusia testejä.. itse päätin että testaan vielä huomenna vikan pc:n pois, mulla pitäisi olla one steppejä vielä muutama jossain, mut en aamulla jaksanut alkaa kaappeja kaiveleen.. no jokatoinen päivä testaaminen on ehkä sopii paremmin mun hermoille muutenkin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mä tulin tänne jo kärkkymään joskos @Juliet92 on taas tehnyt uusia testejä.. itse päätin että testaan vielä huomenna vikan pc:n pois, mulla pitäisi olla one steppejä vielä muutama jossain, mut en aamulla jaksanut alkaa kaappeja kaiveleen.. no jokatoinen päivä testaaminen on ehkä sopii paremmin mun hermoille muutenkin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mulla olis tarkotus pitää taukopäivä tänäään, mut liian hyvin nukutun yön jäljiltä taas niin epävarma olo, et katotaan testaanko🙈 epävarmuus siis siks ku nukkunu niii monta yötä huonosti ja vähä väliä heräillen, nyt taidik vaan kerran😅🙈
 
Mulla olis tarkotus pitää taukopäivä tänäään, mut liian hyvin nukutun yön jäljiltä taas niin epävarma olo, et katotaan testaanko🙈 epävarmuus siis siks ku nukkunu niii monta yötä huonosti ja vähä väliä heräillen, nyt taidik vaan kerran😅🙈

Siis mullakin vähän epävarmat fiilikset kun jomottelut rauhoittui, ei oo oikeestaan oireita. Yöllä ei ees sillain viluttanut, itseasiassa heräsin aamulla siihen et oli sika kuuma :Grimacing Face: huomenna pitäisi lopettaa tukilääkkeetkin niin sit vasta varmaan stressaakin.. mut toivotaan et huomisen testi näyttää hyvältä..
 
Kai minäkin uskallan vihdoin ja virallisesti olla odottaja, vaikka pelkäänkin että menee kesken. 🙈

Mulla on heitellyt kierrot tosi paljon, enkä edes tiedä milloin olen ovuloinut… 😬 Jonkun laskurin mukaan nyt olisi 4+2 ja toisen mukaan 5+1. Digi näytti torstaina 2-3. 🙂

Tokaksi alin ja alin tän aamuisia. Nuo vihreät on 25mlu eikä niihin oikein tuu väriä… 🤔 mutta nuo siniset pregchekit näyttää hyviltä. 🙂

Ensi viikolla soitto lääkäriin jos pääsisi vielä verikokeille.

806D47B3-BE15-48E6-BD51-FA9AA9C26587.jpeg
 
Siis mullakin vähän epävarmat fiilikset kun jomottelut rauhoittui, ei oo oikeestaan oireita. Yöllä ei ees sillain viluttanut, itseasiassa heräsin aamulla siihen et oli sika kuuma :Grimacing Face: huomenna pitäisi lopettaa tukilääkkeetkin niin sit vasta varmaan stressaakin.. mut toivotaan et huomisen testi näyttää hyvältä..
Vilutus on itsellä vaihdellut kyllä tässä koko ajan ja voimakkuus vaihdellut myös, samoin ku tos tissiarkuudessa🤔 kai ne viivat näillä viikoilla äkkii lähtee haalistuu jos kehitys pysähtyy/jää kemialliseks? Haluun ainaki tuudittautua tähän🙈

Mut hei must moni kuvaillu et nimenomaa herää hikisenä🤔 ja kaikki ei ees musta puhu vilutuksestakaan. Et voiko toikin vaa olla yksilöllinen ja vaihtelva oire.

Teinpä sit taas mielenrauha testin ja kaipa tuo ihan hyvältä näyttää🙈 ei kauheen kaukana enää tasavahvoist.

@Binky hienoja viivoja siellä😍 ja ymmärrän pelon km, täälläkin takaraivossa jatkuvasti kummittelee.
 

Liitteet

  • 20230218_111051.jpg
    20230218_111051.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 50
@Binky sielä näyttää testit hyviltä!

Ja @Juliet92 näyttää hyvältä kans! Oma kokemus on ollut näissä varhaisemmissa että se viivan vahvistuminen ensin tyssää ja saa samanvahvuisia vaan ja sit lopulta tosi nopeasti lähtee haalenemaan. Oireista ei oikein pysty päättelemään taas mitään.. varsinkin kun on tukilääkkeet, mulla haaleni viivat ja oireet tavallaan vahveni niin kauan kun lugeja käytin edellisestä plussasta (tosin mähän labrojen perusteella tiesin että ei ole jatkumassa raskaus, kun ei ollut arvot noussut oikealla tavalla).
 
@Binky sielä näyttää testit hyviltä!

Ja @Juliet92 näyttää hyvältä kans! Oma kokemus on ollut näissä varhaisemmissa että se viivan vahvistuminen ensin tyssää ja saa samanvahvuisia vaan ja sit lopulta tosi nopeasti lähtee haalenemaan. Oireista ei oikein pysty päättelemään taas mitään.. varsinkin kun on tukilääkkeet, mulla haaleni viivat ja oireet tavallaan vahveni niin kauan kun lugeja käytin edellisestä plussasta (tosin mähän labrojen perusteella tiesin että ei ole jatkumassa raskaus, kun ei ollut arvot noussut oikealla tavalla).
Itellä kun ollu kaks kemiallista ja niis tosiaan yhdes testis vaan näkyny jotai haamun haamua. Vuos sit km taas 2 pc tein 3 päivä eroilla ja ei ollu lähelkää näit viivoi mitä nyt antaa ja digi.anto max. Sen 2-3vk. Ja 6+1 oli se hcg verestä vaan sen 120 et oli alkanu jo tippuu roimasti sit.

Oireista paha joo sanoa mitään, vaikka niistäkin silti repii itselleen syyn pelkoon. Lieviä menkkajomoja välillä ollut, enempi ehkä iltaa kohden. Mut ei mitään älyttömiä. Yllättävän vähän niitä repäsykipuja tuntunu🤔 mut jos oikein muistan niin esikoisestakin niitä aika satunnaisesti.
 
Virallisen testipäivän kunniaks testailuja taas.

Digi näyttää milt kuuluu. Toi tikkutesti on jotenki outo, kontrolli ihan överivahva ja tikkutesteihin en aamupissast saa niit parhait. Silti rupes toi pc kauhistuttaa ja tarvii varmaan tehä myöhemmin tänään uus😪
 

Liitteet

  • 20230219_072348.jpg
    20230219_072348.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 59
  • 20230219_072338.jpg
    20230219_072338.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 59
Huh ei ollut onneks haalistunu😭❤️ perhana ku piti aamupissast men tekee. Vertaa taas eilisee tuoreesee ni jopa hitusen tummempiki? Mut ei ainakaa vaaleempi. Ei kai tos kohtaa niin huomattavaa eroo enää näy😅 varsinkaa yhes päiväs.
 

Liitteet

  • 20230219_122253.jpg
    20230219_122253.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 43
  • 20230219_122219.jpg
    20230219_122219.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 43
Oon jo lähes viikon kohta lueskellut Lokakuisten juttuja, mutta oon arponut, että viitinkö edes lähetä keskusteluun mukaan tässä vaiheessa; niin on tuoreessa muistissa vielä viime kesän km raskaus ja miten sillon testit tummeni jotenkin hitaammin kuin esikoista odottaessa, ja nyt on jotenkin samat fiilikset hyvän alun jälkeen. Aloitin testaamisen tällä kertaa tosi aikaseen (itseasiassa jo dpo8, kun mun luteaali on ollut 9 päivää, ja halusin nähdä, että yrittääkö mitään edes tapahtua), ja eka haamulainen tuli dpo10. Tai ihan pikkuisen olen oviksesta lähtien jo arponut, että oliko mun ovis sittenkin päivän myöhemmin, kun dpo1 mittasin aamulämmön kolmesti, ja jos olisin laittanut FF:n ensimmäisen, ja siis alhaisimman mittaustuloksen, niin se olis heittänyt ovulaatiota päivällä eteenpäin, ja sillon dpo1 aamupäivällä oli kyllä vielä ovistuntemuksia, mutta eihän niistä tiedä, että sattuuko kivut ovista ennen, sen aikana vai jälkeen. Laitoin sit kuitenkin sen korkeimman mittaustuloksen, ja sen mukaan oon nyt laskenut dpo:ita.

Mutta siis, hitaasti tuntuu testit tummuvan. Oon testannut yleensä aamun ekasta, mutta dpo12 ja tänään dpo15 testasin myös myöhemmin, ja tossa kuvassa siis alin on dpo15 3h esimmäisen testin jälkeen. Ja se on kyllä aamua tummempi, pikkasen. Eilen olin jo kyllä heittämässä kirvestä kaivoon, kun en ollut testannut dpo13, ja toivoin näkeväni huomattavasti selkeemmän eron dpo12 ja dpo14 välillä. Mut sitten yritin ajatella myös niin, että esikoisesta testasin ekan kerran dpo13 ja siitä eteenpäin joka toinen päivä. Että, ehkä näin aikaisilla päivillä se voi olla normaaliakin, että viiva vahvistuu hieman hitaammin. Ja mitä olen teidän muidenkin testejä katsellut, niin tuntuu olevan samalla lailla monella muullakin (vaikka eri merkkisiä testejä vaikea vertailla), ja tosta dpo16 lähtien muutos on aika paljon selvempää. En tiedä, yritän vertailla omiin esikoisen testeihin )jotka nyt siis jo yli 2v vanhoja) ja km raskauden testeihin, ja jotenkin olis parempi mieli, jos tietäis varmuudella, että nyt oliskin vasta dpo14. Noh, ei voi kun odotella ja katsoa. KM raskaudessa hidastuminen alkoi selkeimmin näkeä dpo20 lähtien, kun taas esikoisen raskaudessa sain digiin +3 dpo20, joten eiköhän se tässä viikon sisään hahmotu, että onko tää raskaus enempi km raskautta vai esikoisen raskautta.
90832203-FC7A-4EDE-ACF5-7F9610E63000.jpeg
 
Oon jo lähes viikon kohta lueskellut Lokakuisten juttuja, mutta oon arponut, että viitinkö edes lähetä keskusteluun mukaan tässä vaiheessa; niin on tuoreessa muistissa vielä viime kesän km raskaus ja miten sillon testit tummeni jotenkin hitaammin kuin esikoista odottaessa, ja nyt on jotenkin samat fiilikset hyvän alun jälkeen. Aloitin testaamisen tällä kertaa tosi aikaseen (itseasiassa jo dpo8, kun mun luteaali on ollut 9 päivää, ja halusin nähdä, että yrittääkö mitään edes tapahtua), ja eka haamulainen tuli dpo10. Tai ihan pikkuisen olen oviksesta lähtien jo arponut, että oliko mun ovis sittenkin päivän myöhemmin, kun dpo1 mittasin aamulämmön kolmesti, ja jos olisin laittanut FF:n ensimmäisen, ja siis alhaisimman mittaustuloksen, niin se olis heittänyt ovulaatiota päivällä eteenpäin, ja sillon dpo1 aamupäivällä oli kyllä vielä ovistuntemuksia, mutta eihän niistä tiedä, että sattuuko kivut ovista ennen, sen aikana vai jälkeen. Laitoin sit kuitenkin sen korkeimman mittaustuloksen, ja sen mukaan oon nyt laskenut dpo:ita.

Mutta siis, hitaasti tuntuu testit tummuvan. Oon testannut yleensä aamun ekasta, mutta dpo12 ja tänään dpo15 testasin myös myöhemmin, ja tossa kuvassa siis alin on dpo15 3h esimmäisen testin jälkeen. Ja se on kyllä aamua tummempi, pikkasen. Eilen olin jo kyllä heittämässä kirvestä kaivoon, kun en ollut testannut dpo13, ja toivoin näkeväni huomattavasti selkeemmän eron dpo12 ja dpo14 välillä. Mut sitten yritin ajatella myös niin, että esikoisesta testasin ekan kerran dpo13 ja siitä eteenpäin joka toinen päivä. Että, ehkä näin aikaisilla päivillä se voi olla normaaliakin, että viiva vahvistuu hieman hitaammin. Ja mitä olen teidän muidenkin testejä katsellut, niin tuntuu olevan samalla lailla monella muullakin (vaikka eri merkkisiä testejä vaikea vertailla), ja tosta dpo16 lähtien muutos on aika paljon selvempää. En tiedä, yritän vertailla omiin esikoisen testeihin )jotka nyt siis jo yli 2v vanhoja) ja km raskauden testeihin, ja jotenkin olis parempi mieli, jos tietäis varmuudella, että nyt oliskin vasta dpo14. Noh, ei voi kun odotella ja katsoa. KM raskaudessa hidastuminen alkoi selkeimmin näkeä dpo20 lähtien, kun taas esikoisen raskaudessa sain digiin +3 dpo20, joten eiköhän se tässä viikon sisään hahmotu, että onko tää raskaus enempi km raskautta vai esikoisen raskautta.
Onpa kiva nähdä sinut täällä, Aloy!

Mä en ole mikään kova testaamaan, olen aina testannut vasta kuukautisten jäätyä pois, enkä senkään jälkeen usein, mutta mun silmään tuo näyttää hyvältä! Tiedän, että testit ja ihmiset ja raskaudet ovat erilaisia, mutta ainakaan mun eka testi dpo 17 ei ollut noin vahva ja hyvin nuo sun näyttää vahvistuneen. Itse testasin samana päivänä kuin esikoisesta ja silloin tuntui tulleen vahvempi viiva, mutta kyllä se tälläkin kertaa siitä selkeästi vahvistui ja puolentoista viikon vuotelusta huolimatta perjantaina näkyi oikeankokoinen tyyppi matkassa ja oireet ovat aika tutunlaisia. Mutta kyllähän nämä aina jännittää, nytkin, ja muistan itse esikoisen raskaudesta kuinka piinaavaa kaikki oli, kun itsellä oli keskenmeno taustalla, joka tapahtui myöhään (vaikka ehkä olikin tuulimuna) ja uuttaa plussaa saatiin odottaa yli keskenmenneen lasketun ajankin.

Kovasti tsemppiä ja toivotaan, että saadaan pikkuiset taas noin kuukauden ikäerolla :smiling face with heart-eyes:
 
Apuuuuva! Niin kauan odotettu tulos pärähti tänään ruutuun😭😭😭😭 Neljäs alkionsiirto, nyt dpo 16, pp 11, jos laskin oikein ja kp 26/25-28. Kyseessä eka plussa ikinä😱 Laskettuaika vois olla 28.10., mutta sellaiseen tuntuu olevan ainakin jääkauden verran aikaa.
 

Liitteet

  • 20230220_111218.jpg
    20230220_111218.jpg
    877.9 KB · Katsottu: 33
Oon jo lähes viikon kohta lueskellut Lokakuisten juttuja, mutta oon arponut, että viitinkö edes lähetä keskusteluun mukaan tässä vaiheessa; niin on tuoreessa muistissa vielä viime kesän km raskaus ja miten sillon testit tummeni jotenkin hitaammin kuin esikoista odottaessa, ja nyt on jotenkin samat fiilikset hyvän alun jälkeen. Aloitin testaamisen tällä kertaa tosi aikaseen (itseasiassa jo dpo8, kun mun luteaali on ollut 9 päivää, ja halusin nähdä, että yrittääkö mitään edes tapahtua), ja eka haamulainen tuli dpo10. Tai ihan pikkuisen olen oviksesta lähtien jo arponut, että oliko mun ovis sittenkin päivän myöhemmin, kun dpo1 mittasin aamulämmön kolmesti, ja jos olisin laittanut FF:n ensimmäisen, ja siis alhaisimman mittaustuloksen, niin se olis heittänyt ovulaatiota päivällä eteenpäin, ja sillon dpo1 aamupäivällä oli kyllä vielä ovistuntemuksia, mutta eihän niistä tiedä, että sattuuko kivut ovista ennen, sen aikana vai jälkeen. Laitoin sit kuitenkin sen korkeimman mittaustuloksen, ja sen mukaan oon nyt laskenut dpo:ita.

Mutta siis, hitaasti tuntuu testit tummuvan. Oon testannut yleensä aamun ekasta, mutta dpo12 ja tänään dpo15 testasin myös myöhemmin, ja tossa kuvassa siis alin on dpo15 3h esimmäisen testin jälkeen. Ja se on kyllä aamua tummempi, pikkasen. Eilen olin jo kyllä heittämässä kirvestä kaivoon, kun en ollut testannut dpo13, ja toivoin näkeväni huomattavasti selkeemmän eron dpo12 ja dpo14 välillä. Mut sitten yritin ajatella myös niin, että esikoisesta testasin ekan kerran dpo13 ja siitä eteenpäin joka toinen päivä. Että, ehkä näin aikaisilla päivillä se voi olla normaaliakin, että viiva vahvistuu hieman hitaammin. Ja mitä olen teidän muidenkin testejä katsellut, niin tuntuu olevan samalla lailla monella muullakin (vaikka eri merkkisiä testejä vaikea vertailla), ja tosta dpo16 lähtien muutos on aika paljon selvempää. En tiedä, yritän vertailla omiin esikoisen testeihin )jotka nyt siis jo yli 2v vanhoja) ja km raskauden testeihin, ja jotenkin olis parempi mieli, jos tietäis varmuudella, että nyt oliskin vasta dpo14. Noh, ei voi kun odotella ja katsoa. KM raskaudessa hidastuminen alkoi selkeimmin näkeä dpo20 lähtien, kun taas esikoisen raskaudessa sain digiin +3 dpo20, joten eiköhän se tässä viikon sisään hahmotu, että onko tää raskaus enempi km raskautta vai esikoisen raskautta.
View attachment 119474
Mun silmään viivat vahvistuu sulla tosi hyvin ☺️ Missäköhän joku just sanoi, että liuskat alkaa näyttää alku vahvistumisen jälkeen hailuroita siinä vaiheessa, kun raskaushormonia on oikein reilusti. Eli tiettyyn pisteeseen asti liuskat vahvistuu, mutta sitten niihin ei voi enää luottaa. En osaa kyl sanoa, et missä vaiheessa näin olisi.
 
Takaisin
Top