Lokakuisten plussatestien kuvia

Hieno tulos HCG:ssä @Juliet92, oliko se seuraava mittaus huomenna vai vasta perjantaina? Millon meinaat tehdä vk digin, tai aiotko vielä tehdä? Mulla vasta huomenna lääkäriaika, saa nähdä saanko lähetettä seurantaan, aion kyllä kysyä edelliseen km raskauteen vedoten.

Tänään dpo18, ja jotenkin vaikea nähdä sitä tummumista, muuten kuin että viivan leveys on kasvanut. Tällä hetkellä suht ok mieli.

087B8080-CA72-4C1B-B59E-B4ABCCD3B0B6.jpeg
 
Hieno tulos HCG:ssä @Juliet92, oliko se seuraava mittaus huomenna vai vasta perjantaina? Millon meinaat tehdä vk digin, tai aiotko vielä tehdä? Mulla vasta huomenna lääkäriaika, saa nähdä saanko lähetettä seurantaan, aion kyllä kysyä edelliseen km raskauteen vedoten.

Tänään dpo18, ja jotenkin vaikea nähdä sitä tummumista, muuten kuin että viivan leveys on kasvanut. Tällä hetkellä suht ok mieli.

View attachment 119597
Mun mielestä on tummunut hyvin tuossa dpo 16 ja 18 välillä! ☺️
 
Hieno tulos HCG:ssä @Juliet92, oliko se seuraava mittaus huomenna vai vasta perjantaina? Millon meinaat tehdä vk digin, tai aiotko vielä tehdä? Mulla vasta huomenna lääkäriaika, saa nähdä saanko lähetettä seurantaan, aion kyllä kysyä edelliseen km raskauteen vedoten.

Tänään dpo18, ja jotenkin vaikea nähdä sitä tummumista, muuten kuin että viivan leveys on kasvanut. Tällä hetkellä suht ok mieli.

View attachment 119597
Hyvin sulla toi tummuminen näkyy😍 ei syytä huoleen.
Mä en nyt tänään tikkutestiä tee. Ehkä huomenna, kattellaan. Aamupissakin tosiaan selvästi laimeempaa mitä normaalisti. Inhottavaa ku kroppa täynnä.nestet ja maha on sen näköne ku olis pitkälläki. Noi hoidot vaikuttaa vieläki. Digin teen vasta maanantaina, jos huominen arvo ok. Ja sen 3+ lukeman rajakin on se 2700 tyylii ni tol mun 500 arvolla se olis joo sunnuntaina, mut pissasta viel otettuna vähä eri.
 
Hyvin sulla toi tummuminen näkyy😍 ei syytä huoleen.
Mä en nyt tänään tikkutestiä tee. Ehkä huomenna, kattellaan. Aamupissakin tosiaan selvästi laimeempaa mitä normaalisti. Inhottavaa ku kroppa täynnä.nestet ja maha on sen näköne ku olis pitkälläki. Noi hoidot vaikuttaa vieläki. Digin teen vasta maanantaina, jos huominen arvo ok. Ja sen 3+ lukeman rajakin on se 2700 tyylii ni tol mun 500 arvolla se olis joo sunnuntaina, mut pissasta viel otettuna vähä eri.
Mulla näytti 3+ alle tunnin pidätyksellä 6.2. vaikka olin vähän skeptinen sen suhteen. En ole verikokeissa käynyt ollenkaan niin en tiedä mitkä olis lukemat olleet verestä otettuna. Kaiken järjen mukaan verestä otettuna ois tarkin. Kyllähän valtavalla juomisella saa veren laimenemaan mutta luulisin että pissa laimenis helpommin. En todellakaan tiedä onko näin kunhan vaan pohdin.
 
Mulla näytti 3+ alle tunnin pidätyksellä 6.2. vaikka olin vähän skeptinen sen suhteen. En ole verikokeissa käynyt ollenkaan niin en tiedä mitkä olis lukemat olleet verestä otettuna. Kaiken järjen mukaan verestä otettuna ois tarkin. Kyllähän valtavalla juomisella saa veren laimenemaan mutta luulisin että pissa laimenis helpommin. En todellakaan tiedä onko näin kunhan vaan pohdin.
Juu veritestiin pitäs voida kyl luottaa eikä siihen kyllä vaikuttaa tommoset, jos suonensisäinen runsas nesteytys niin sit en oo satavarma🤔mut ton pissan vahvuuden kanssa kyl isot ongelmat nyt ollu. Ja muutenkin olin vasta sillon sen tekemäs😅
 
Mitäs sanoo arvon raati, onko ny vahvistunu🙈 testasinki ku sain 3h pidäyksel vahvemma pissa. Omaan silmää vähä vahvistunu. Piti sit testata kuitenkin🙈
Hyvin selvä vahvistuminen, selvästi pissan vahvuus vaikuttaa!
 
Joo huomenna on aamusta koe, pitäs sit huomen sen tuloksenki jo selvitä ku heti aamust ja polipäiväkin huomenna.
Hyvä että saat tulokset vielä tänään; ikävä olis odotella niitä viikonlopun yli kyllä!

Mulla kans aamulla HCG ja tsh verikokeet (täällä kaikki raskaudet todennetaan verikokeella ja tsh koska mulla on raskauksien aikana ollut vajaatoimintaa, niin varmasti pitää taas aloittaa lääkitys pian). Mulla piti tänään olla aika perhelääkärille, mutta olikin sijainen, ja hän ei sit antanut lähetteitä vielä mihinkään muuhun. En sit ruvennut vänkäämään mistään HCG seurannasta sen kanssa. Mulla on ma aamuna uusi aika omalle lääkärille, niin kyselen sit ja tiistaille varasin jo ajan labraan uudelleen. Harmi vaan, että en saanut vielä lähetettä ultraan, niin en nyt pääse varaamaan sitä ennen kuin vasta maanantaina.
 
Takaisin
Top