Lokakuisten plussatestien kuvia

@Juliet92 voidaankin sit kilpaa spämmätä kuvia tänne kohta.. mä oon vasta tehnyt pari medigoota ja yhden halppis one stepin. Yllättävää kyllä siinä one stepissäkin jotain näkyi, mut ei mitään semmosta että kuvan olisi saanut tai mies olis nähnyt (koska siis sehän on se raja arvo, että näkeekö mies testissä mitään :tears:) - mulla on vielä kaapissa yksi medigoo, et varmaan teen huomenna pc:n ja sen rinnakain ja jatkan sit marketti testeillä mikäli jatkan testailuja (pc:llä varmaan)...
 
Muokattu viimeksi:
Tänne vielä mun tämän aamun plussa, 7pv 5 päiväisen alkion siirrosta 🤩🌈 livenä selkeämpi.. käytin jotain IVF/FET laskuria netissä että 25.10 olis laskettu, mutta en tiedä tarkalleen miten tuo lasketaan, selvinee jos tämä raskaus jatkuu ja päästään varhaisultraan..
 

Liitteet

  • IMG_20230213_073455.jpg
    IMG_20230213_073455.jpg
    736 KB · Katsottu: 28
@Juliet92 voidaankin sit kilpaa spämmätä kuvia tänne kohta.. mä oon vasta tehnyt pari medigoota ja yhden halppis one stepin. Yllättävää kyllä siinä one stepissäkin jotain näkyi, mut ei mitään semmosta että kuvan olisi saanut tai mies olis nähnyt (koska siis sehän on se raja arvo, että näkeekö mies testissä mitään :tears:) - mulla on vielä kaapissa yksi medigoo, et varmaan teen huomenna pc:n ja sen rinnakain ja jatkan sit marketti testeillä mikäli jatkan testailuja (pc:llä varmaan)...
Hahah todellakin spämmätään kilpaa tänne, ollaa nii loppukuun LA ettei paljon muut enää taida spämmäil tänne ja tää ketju on sitä varten😅 ja oikea haamu on sillon tosiaan ku mieskin sen näkee, vaikka mies epäili.eilen omia silmiään kun sitä ihan ekaa testiä ei kunnolla kuvaan saanut.

Itel toistaseks "vaan" ne kaks pc:tä eiliseltä ja yks tältä aamulta. Piti uittaa rfsu herkkäkin, mut unohtu aamun ekast ja sit sen jälkee ollu niin laimeen näköst pissaa, etten oo raaskinu testaa. Kattellaa illemmal huomen aamul😅 onkohan huomen aamul liian aikasta digille jos viivat vahvistuu samal tahdil?

Toi 25.10 varmaan kutinsa pitävä, mul antaa 27.10 ja sul oli siirto 2 päivää mua ennen ja blasto kummalki😅 ja pc varmaan antaa sul.jo vahvempaa👌
 
Hahah todellakin spämmätään kilpaa tänne, ollaa nii loppukuun LA ettei paljon muut enää taida spämmäil tänne ja tää ketju on sitä varten😅 ja oikea haamu on sillon tosiaan ku mieskin sen näkee, vaikka mies epäili.eilen omia silmiään kun sitä ihan ekaa testiä ei kunnolla kuvaan saanut.

Itel toistaseks "vaan" ne kaks pc:tä eiliseltä ja yks tältä aamulta. Piti uittaa rfsu herkkäkin, mut unohtu aamun ekast ja sit sen jälkee ollu niin laimeen näköst pissaa, etten oo raaskinu testaa. Kattellaa illemmal huomen aamul😅 onkohan huomen aamul liian aikasta digille jos viivat vahvistuu samal tahdil?

Toi 25.10 varmaan kutinsa pitävä, mul antaa 27.10 ja sul oli siirto 2 päivää mua ennen ja blasto kummalki😅 ja pc varmaan antaa sul.jo vahvempaa👌
digiä vaan kehiin 🤭🤭
 
Teinpä huviksee alkuillast rfsu herkän ja yllätyin miten vahvaa viivaa jo dpo10 mulle piirtää. Esikosta en samas kohtaa saanu lähellekää näin.vahvaa täl ja nyt sain jopa purkamatta testiä.niin viivoista kuvan😍

Ja labratäti ei sano mitää iltapissast🤣 sain kerranki hyvät kuvat
 

Liitteet

  • 20230213_181136.jpg
    20230213_181136.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 43
  • 20230213_180248.jpg
    20230213_180248.jpg
    1 MB · Katsottu: 42
Ja tässä dpo11 testailut😅hyvin on kahdessa päivässä tuplaantunut. Eiliseen ero ei järisyttävä, mut eipä vissiin kuulukaan ja kun tuplaantuu kahdes päiväs hcg. Luonnossa oli punertavampi tän päivän testi kuin eilinen😊 ja uskalsin ekan diginkin uittaa😅
 

Liitteet

  • 20230214_070639.jpg
    20230214_070639.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 48
  • 20230214_064146.jpg
    20230214_064146.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 48
Mun tän aamuinen sarja, ylin pc, sit halppis one step ja alin medigoo (jota taisin uittaa kyllä liian lyhyen aikaa, mut kyllä se lopulta tekeytyi) - yllättävän vahvoja viivoja täällä. 8pv siirrosta, et olisko se nyt dpo 13?

IMG_20230214_073128_1.jpg

One step on ollut nyt yllättäjä, koska ne on aina antanut mulle vaan epämääräisiä hailuja. Nyt on medigoot käytetty, mut pc antoikin jo vahvemman viivan niin niillä hyvä jatkaakin :)
 
Mun tän aamuinen sarja, ylin pc, sit halppis one step ja alin medigoo (jota taisin uittaa kyllä liian lyhyen aikaa, mut kyllä se lopulta tekeytyi) - yllättävän vahvoja viivoja täällä. 8pv siirrosta, et olisko se nyt dpo 13?

View attachment 119270

One step on ollut nyt yllättäjä, koska ne on aina antanut mulle vaan epämääräisiä hailuja. Nyt on medigoot käytetty, mut pc antoikin jo vahvemman viivan niin niillä hyvä jatkaakin :)
Hyvin on lähteny toi medigoo vahvistuu kahdessa päivässä! Yllättävä tuo one step kun monelle hailua näyttää. Toi pc on kyl omaan silmään selvästi vahvin😍 in pc we trust👌

En kyl muistanu kuin piinaavaa tää viivojen vahvistumisen tiirailu on😅 siks varmaa jätinki vuos sit siin km välistä. Esikoisesta tiirailin dpo10-14 päivittäin ja sit muistaakseni rupesin harventaa, 4+5-6 taisin leffaviivat saada.
 
Hyvin on lähteny toi medigoo vahvistuu kahdessa päivässä! Yllättävä tuo one step kun monelle hailua näyttää. Toi pc on kyl omaan silmään selvästi vahvin😍 in pc we trust👌

En kyl muistanu kuin piinaavaa tää viivojen vahvistumisen tiirailu on😅 siks varmaa jätinki vuos sit siin km välistä. Esikoisesta tiirailin dpo10-14 päivittäin ja sit muistaakseni rupesin harventaa, 4+5-6 taisin leffaviivat saada.

Olin jotenkin pettynyt tohon medigoon eka, mut nyt kun laitoin kuivat testit vierekkäin, niin onhan se tosiaan vahvistunut, nyt kamerakin teki yhteistyötä noitten aikaisempien kanssa. Siinä siis 6, 7 ja 8 päiväiset, eli dpo 11-13..

Mullahan olis puhelimessa noitten kesken menneiden plussakuvia vaik kuin, mut en halua niihin vertailla, kun aina erilaisia kaikki.. esikoisestakin plussasin muistaakseni tosi myöhään, kun sit taas esim kerran jo dpo 8..
 

Liitteet

  • IMG_20230214_090745_1.jpg
    IMG_20230214_090745_1.jpg
    805 KB · Katsottu: 30
Olin jotenkin pettynyt tohon medigoon eka, mut nyt kun laitoin kuivat testit vierekkäin, niin onhan se tosiaan vahvistunut, nyt kamerakin teki yhteistyötä noitten aikaisempien kanssa. Siinä siis 6, 7 ja 8 päiväiset, eli dpo 11-13..

Mullahan olis puhelimessa noitten kesken menneiden plussakuvia vaik kuin, mut en halua niihin vertailla, kun aina erilaisia kaikki.. esikoisestakin plussasin muistaakseni tosi myöhään, kun sit taas esim kerran jo dpo 8..
Miks mulla ois muistikuva että medigoo on tosi hyvä saamaan aikaiseen raskauden kiinni mut vahvistuminen ei oo sen testin vahvuuksia 🤔 toki henk koht kokemusta ei oo mut näin muistan jostain lukeneeni
 
Olin jotenkin pettynyt tohon medigoon eka, mut nyt kun laitoin kuivat testit vierekkäin, niin onhan se tosiaan vahvistunut, nyt kamerakin teki yhteistyötä noitten aikaisempien kanssa. Siinä siis 6, 7 ja 8 päiväiset, eli dpo 11-13..

Mullahan olis puhelimessa noitten kesken menneiden plussakuvia vaik kuin, mut en halua niihin vertailla, kun aina erilaisia kaikki.. esikoisestakin plussasin muistaakseni tosi myöhään, kun sit taas esim kerran jo dpo 8..
Kyllähän tosta medigoostakin selvästi tuplaantuminen kahdessa päivässä näkyy. Päivän erolla ei sais liikaa vertail. Mä oon poistanu ne pari kuvaa mitä km testasin, löydän ne toki wa keskusteluista, mut tosi paha kans verrata ku ei edes mitään käryä mikä dpo on ollu sillo. Esikoiseen verrattuna ainaki toi rfsu oli selvästi voimakkaampi. Pc en voi viel verrata ku esikost ekan pc teinvast oletettu dpo12.
 
@Kuuttituutti Joo noi medigoot ainakin omalla kokemuksella näyttää plussaa tosi aikaisin, mut ei oikein vahvistu kovin kummoisesti.. toisaalta se on kai yleensäkin herkkien testien ongelma, koska niiden se ns testialue on kapeampi kuin vähemmän herkkien testien. 25:setkin jossain vaiheessa ei enää vahvistu tai alkaa jopa haalenemaan kun se hormonitaso on ylittänyt tietyn pisteen :)
 
Himotestaaja täällä terve🙈 oli pakko testaa, et onko se päiväpissa mullaki taas vahvempi ni kyl siltä vaikuttais😅
 

Liitteet

  • 20230214_134828.jpg
    20230214_134828.jpg
    1 MB · Katsottu: 39
  • 20230214_135123.jpg
    20230214_135123.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 39
Täällä myös hyvin epäuskoinen fiilis. Pakko tehdä testi aamulla, että eihän tää ollu joku valemuisto. Hitaasti vahvistuu, mutta leffaviivoihin on kyllä matkaa 😅 onneksi digit sen verran arvokkaita ettei niitä tule tehtyä joka päivä
 
Takaisin
Top