Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siinä testausvimmassa on myös se huono puoli että tulee liikaa materiaaliaNyt iski epävarmuusei oo niin tumma ku olisin aatellu, mut onhan toi taas tuplaantunu dpo10 testistä ja eilis aamustaki vahvistunu. Ei sais muihi vertail mut monel tuntuu dpo12 oleva jo selväst vahvempaa
![]()
Jokaisella hormoni nousee yksilöllisesti. Ei paniikkia ❤Nyt iski epävarmuusei oo niin tumma ku olisin aatellu, mut onhan toi taas tuplaantunu dpo10 testistä ja eilis aamustaki vahvistunu. Ei sais muihi vertail mut monel tuntuu dpo12 oleva jo selväst vahvempaa
![]()
Ja meil vissii se 5 päivää eroo päivisViisi päivää sitten @Juliet92 mulla näytti samalta kuin sulla nyt, mutta mulla oli vielä ovitrellen vaikutusta. Varmaan tuon ovitrellen takia mulla on viimeisen viikon vain ihan tasapaksua viivaa. Ei näytä paljon hcg nousseen.
Miekin testasin ekat päivät joka päivä. Viimeksi testasin viime viikon tiistaina. Ei ihan vielä tasapaksuja viivoja. Tänään meinasin vielä pc paketin ostaa ja katsoa, jos sais jo tasapaksut viivat.@Kuuttituutti @siska @Antzeliina kiitokset kanssasisarille. Nää on nii piinaavia nää ekat viikoy ja varsinki päivät. Tää on tän päivittäisen ja varhasen testaamisen ikävä puolistressailin esikoisesta ihan samaa ja sit jossain kohtaa tuli kahes päiväs kauheen voimakas tummuminen. Samaan tyyliin tummu tosiaan esikoisest. Toi eilinen iltapäivä testi varmaan eniten häiritsee
![]()
Eiköhän ne sieltä tuleMiekin testasin ekat päivät joka päivä. Viimeksi testasin viime viikon tiistaina. Ei ihan vielä tasapaksuja viivoja. Tänään meinasin vielä pc paketin ostaa ja katsoa, jos sais jo tasapaksut viivat.

Tää testi on itelleni vieras, mutta tosi kauniisti on vahvistunutYllätyksekseni kummastakaan lähikaupasta ei löytynyt pc:n testejä. Joten nyt ei ole sitten sitä, mut "lohdutukseksi" tein huvikseni halppis one-stepin, joista ei oo sillain hirveesti kokemusta, sen oon huomannut et neste nousee testiin välillä huonosti..
View attachment 119333
Tuossa siis 8 pv siirrosta ja 10 pv siirrosta, eli dpo 13 ja 15? On kyllä vahvistunut.. mahtaakohan nää ees antaa kovin vahvoja viivoja, hassu muistikuva että oisin ennen lähinnä saanut näistä jotain hailuja.
Vahvistunu on ja kuulemma huonosti vahvistuu yleisesti toi testi vs. Esim. PC. Taitaa pc mennä nyt aika paljonYllätyksekseni kummastakaan lähikaupasta ei löytynyt pc:n testejä. Joten nyt ei ole sitten sitä, mut "lohdutukseksi" tein huvikseni halppis one-stepin, joista ei oo sillain hirveesti kokemusta, sen oon huomannut et neste nousee testiin välillä huonosti..
View attachment 119333
Tuossa siis 8 pv siirrosta ja 10 pv siirrosta, eli dpo 13 ja 15? On kyllä vahvistunut.. mahtaakohan nää ees antaa kovin vahvoja viivoja, hassu muistikuva että oisin ennen lähinnä saanut näistä jotain hailuja.
Hieno viiva @siskaPc:n testi on kyllä vahvistunut hurjasti, ei oo enää paljon vajaa leffaviivat..edit: siirrosta 11pv, dpo 16 eli rv 4+2
Hienosti tummunuPc:n testi on kyllä vahvistunut hurjasti, ei oo enää paljon vajaa leffaviivat..edit: siirrosta 11pv, dpo 16 eli rv 4+2