Lokakuisten plussatestien kuvia

Nyt iski epävarmuus🙈 ei oo niin tumma ku olisin aatellu, mut onhan toi taas tuplaantunu dpo10 testistä ja eilis aamustaki vahvistunu. Ei sais muihi vertail mut monel tuntuu dpo12 oleva jo selväst vahvempaa🙈

Liitteet

• 20230215_062532.jpg
    20230215_062532.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 60
Nyt iski epävarmuus🙈 ei oo niin tumma ku olisin aatellu, mut onhan toi taas tuplaantunu dpo10 testistä ja eilis aamustaki vahvistunu. Ei sais muihi vertail mut monel tuntuu dpo12 oleva jo selväst vahvempaa🙈
Siinä testausvimmassa on myös se huono puoli että tulee liikaa materiaalia 😅 Mä olin tässä raskaudessa ihan varma että mun eka ja toka testi ei hirveästi eronnut toisistaan ja lamaannuin päiväksi (ne oli tehty siis to ja la). No sunnuntaina ei ollut kysymystäkään siitä etteikö se ois se testi tummentunut. Myöskin jokaisen hormonit on erilaiset ja sitä kautta kaikki saa eri vahvusia viivoja vaikka kaikki olisikin hyvin 😊

@Juliet92 hyvältähän nuo näyttää!

Oma tän aamuinen oli ihan yhtä vahva kuin eilinenkin, tai no pitää vielä ehkä kuivana verrata. Hormonitaso kuitenkin tuplaantuu 1,5-2vrk välein niin mielummin pitäs vertailla joka toisen päivän testiä että saa oikean kuvan - mut minkäs tälle testi hulluudelle mahtaa 😅 aattelin nyt että testaan siihen viralliseen testipäivään asti nyt kun ryhdyin tähän joka aamu touhuun. Ens ma pitäisi testitulos hoitavaan tahoon ilmoittaa siis.

@Kuuttituutti @siska @Antzeliina kiitokset kanssasisarille. Nää on nii piinaavia nää ekat viikoy ja varsinki päivät. Tää on tän päivittäisen ja varhasen testaamisen ikävä puoli😅 stressailin esikoisesta ihan samaa ja sit jossain kohtaa tuli kahes päiväs kauheen voimakas tummuminen. Samaan tyyliin tummu tosiaan esikoisest. Toi eilinen iltapäivä testi varmaan eniten häiritsee😅

Viisi päivää sitten @Juliet92 mulla näytti samalta kuin sulla nyt, mutta mulla oli vielä ovitrellen vaikutusta. Varmaan tuon ovitrellen takia mulla on viimeisen viikon vain ihan tasapaksua viivaa. Ei näytä paljon hcg nousseen.

Viisi päivää sitten @Juliet92 mulla näytti samalta kuin sulla nyt, mutta mulla oli vielä ovitrellen vaikutusta. Varmaan tuon ovitrellen takia mulla on viimeisen viikon vain ihan tasapaksua viivaa. Ei näytä paljon hcg nousseen.
Ja meil vissii se 5 päivää eroo päivis🤔 noh helpottavaa. Kaikki km kokeneet ja pidempää yrittäneet varmaan osaa samaistua tähän jännitykseee. Ja kylhän se esikoisenki raskaudes jännitti. Mun ei kyl myöskään kantsis tosta aamun ekasta testailla välttämättä kun päiväpissa antaa selvästi vahvempaa😅

@Kuuttituutti @siska @Antzeliina kiitokset kanssasisarille. Nää on nii piinaavia nää ekat viikoy ja varsinki päivät. Tää on tän päivittäisen ja varhasen testaamisen ikävä puoli😅 stressailin esikoisesta ihan samaa ja sit jossain kohtaa tuli kahes päiväs kauheen voimakas tummuminen. Samaan tyyliin tummu tosiaan esikoisest. Toi eilinen iltapäivä testi varmaan eniten häiritsee😅
Miekin testasin ekat päivät joka päivä. Viimeksi testasin viime viikon tiistaina. Ei ihan vielä tasapaksuja viivoja. Tänään meinasin vielä pc paketin ostaa ja katsoa, jos sais jo tasapaksut viivat.

Miekin testasin ekat päivät joka päivä. Viimeksi testasin viime viikon tiistaina. Ei ihan vielä tasapaksuja viivoja. Tänään meinasin vielä pc paketin ostaa ja katsoa, jos sais jo tasapaksut viivat.
Eiköhän ne sieltä tule😍 testiä kehiin vaan! ite sain esikoisesta 4+6 leffaviivat. Edellinen testi siitä oli muistaakseni 4+1/2 joten on voinu siin välis jo ol.

Yllätyksekseni kummastakaan lähikaupasta ei löytynyt pc:n testejä. Joten nyt ei ole sitten sitä, mut "lohdutukseksi" tein huvikseni halppis one-stepin, joista ei oo sillain hirveesti kokemusta, sen oon huomannut et neste nousee testiin välillä huonosti..

IMG_20230216_094006_1.jpg

Tuossa siis 8 pv siirrosta ja 10 pv siirrosta, eli dpo 13 ja 15? On kyllä vahvistunut.. mahtaakohan nää ees antaa kovin vahvoja viivoja, hassu muistikuva että oisin ennen lähinnä saanut näistä jotain hailuja.

Yllätyksekseni kummastakaan lähikaupasta ei löytynyt pc:n testejä. Joten nyt ei ole sitten sitä, mut "lohdutukseksi" tein huvikseni halppis one-stepin, joista ei oo sillain hirveesti kokemusta, sen oon huomannut et neste nousee testiin välillä huonosti..

View attachment 119333

Tuossa siis 8 pv siirrosta ja 10 pv siirrosta, eli dpo 13 ja 15? On kyllä vahvistunut.. mahtaakohan nää ees antaa kovin vahvoja viivoja, hassu muistikuva että oisin ennen lähinnä saanut näistä jotain hailuja.
Tää testi on itelleni vieras, mutta tosi kauniisti on vahvistunut ☺️

View attachment 119333

Vahvistunu on ja kuulemma huonosti vahvistuu yleisesti toi testi vs. Esim. PC. Taitaa pc mennä nyt aika paljon🙈 onneks isommist marketeist löytyy.

Taas vähän emmin et onko ny tummunu, mut onhan tuo varsinkin kun mun edelliseen testikuvaan vertaa..joka otettu samaan kellonaikan ja on myös aamun toinen pissa yli 3h pidätyksel.

Liitteet

• 20230216_110901.jpg
    20230216_110901.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 54
Pc:n testi on kyllä vahvistunut hurjasti, ei oo enää paljon vajaa leffaviivat.. 😍🤩 edit: siirrosta 11pv, dpo 16 eli rv 4+2
Hienosti tummunu😍

@Alina_ wau! Mä en viel tänää uskalla digiä uittaa, en usko et tänää antas mulle viel 2-3. Sunnuntaina aattelin uskaltaa.

Pc näyttää tänään tältä! Tuplaantumista havaittavissa taas 2 päivässä. Tuoreita kuvia kun vertailee niin eroa eiliseenkin😊

Liitteet

• 20230217_130906.jpg
    20230217_130906.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 35
Takaisin