Lokakuisten plussatestien kuvia

Täältä hieman varovaisesti mukaan omalla testillä. Tänään kuukautisten mukaan 6+0 ja ovulaation mukaan 5+3. Tämä testi lauantailta :smiling face with heart-eyes: Aikaisemmat keskenmenot hieman kummittelee kuitenkin taustalla.
 

Liitteet

  • IMG_20230218_082506.jpg
    IMG_20230218_082506.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 18
Onpa kiva nähdä sinut täällä, Aloy!

Mä en ole mikään kova testaamaan, olen aina testannut vasta kuukautisten jäätyä pois, enkä senkään jälkeen usein, mutta mun silmään tuo näyttää hyvältä! Tiedän, että testit ja ihmiset ja raskaudet ovat erilaisia, mutta ainakaan mun eka testi dpo 17 ei ollut noin vahva ja hyvin nuo sun näyttää vahvistuneen. Itse testasin samana päivänä kuin esikoisesta ja silloin tuntui tulleen vahvempi viiva, mutta kyllä se tälläkin kertaa siitä selkeästi vahvistui ja puolentoista viikon vuotelusta huolimatta perjantaina näkyi oikeankokoinen tyyppi matkassa ja oireet ovat aika tutunlaisia. Mutta kyllähän nämä aina jännittää, nytkin, ja muistan itse esikoisen raskaudesta kuinka piinaavaa kaikki oli, kun itsellä oli keskenmeno taustalla, joka tapahtui myöhään (vaikka ehkä olikin tuulimuna) ja uuttaa plussaa saatiin odottaa yli keskenmenneen lasketun ajankin.

Kovasti tsemppiä ja toivotaan, että saadaan pikkuiset taas noin kuukauden ikäerolla :smiling face with heart-eyes:
Joo, tosi hankala (ja varmaan aika hyödytöntä) näitä testejä on vertailla omien raskauksien, saati sitten toisten raskauksien testeihin. Mutta silti sitä tulee vaan tehtyä 🙈. Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Toivottavasti ei enempää vuoda, se on kyllä niin pelottavaa 😬. Ei vissiin ultrassa näkynyt mitään syytä vuodolle?

Toivotaan tosiaan, että saadaan lokakuiset syliin 🥰.
 
Mun silmään viivat vahvistuu sulla tosi hyvin ☺️ Missäköhän joku just sanoi, että liuskat alkaa näyttää alku vahvistumisen jälkeen hailuroita siinä vaiheessa, kun raskaushormonia on oikein reilusti. Eli tiettyyn pisteeseen asti liuskat vahvistuu, mutta sitten niihin ei voi enää luottaa. En osaa kyl sanoa, et missä vaiheessa näin olisi.
Aikaisempien raskauksien perusteella se varmaan tapahtuu joskus aika paljon myöhemmin; km raskaudesta testasin dpo26 asti ja sillon viivat tummeni kyllä, mutta vähän hitaasti ja varhaisultrassa paljastuikin, että kasvu laahasi neljä päivää jäljessä rv6. Muistelen esikoista odottaessa tehneeni jonkun hätähousu testin rv 8-9, ja se oli edelleen vahvasti positiivinen.

Tänä aamuna googlaillessa sattui tällainen taulukko silmiin. Oon usein nähnyt HCG viitearvoja per rv, mutta niissähän on vaihteluvälit tosi suuret, niin tää oli aika kiva. Sain myös digiin 2-3, ja ilmeisesti sen raja-arvo on 153, joten näin äkkiseltään se vaikuttais ihan hyvältä. Tänään siis dpo16 tai 15.

C292C1FD-FAC7-4CC2-B501-E7CD30D3E0A8.png
 
Täältä hieman varovaisesti mukaan omalla testillä. Tänään kuukautisten mukaan 6+0 ja ovulaation mukaan 5+3. Tämä testi lauantailta :smiling face with heart-eyes: Aikaisemmat keskenmenot hieman kummittelee kuitenkin taustalla.
Onneksi olkoon, näyttää hyvin lupaavalta! Muistanko aivan väärin, vai olitko sä heinäkuisissa 2021? Toivotaan kovasti, että tämä vauva pääsee syliin sitten lokakuussa! 💗
 
Joo, tosi hankala (ja varmaan aika hyödytöntä) näitä testejä on vertailla omien raskauksien, saati sitten toisten raskauksien testeihin. Mutta silti sitä tulee vaan tehtyä 🙈. Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Toivottavasti ei enempää vuoda, se on kyllä niin pelottavaa 😬. Ei vissiin ultrassa näkynyt mitään syytä vuodolle?

Toivotaan tosiaan, että saadaan lokakuiset syliin 🥰.
Niinhän sitä tulee kaikenlaista tehtyä 🙈. Ei siinä ole mitään pahaa, vaikkei välttämättä niin kannattavaakaan.

Ultrassa ei joo näkynyt syytä vuodolle. Toisaalta olisi kiva, kun olisi joku harmiton syy tiedossa, mutta näillä mennään. Ja mitä Google on tietänyt kertoa, niin näitä syitä voi olla monia, joten todennäköisyydet on harmittoman puolella. Ehkä on tällä kertaa jotain hormoneihin liittyvää. Eilenkin tuli taas ihan punaista pyyhintävuotoa, jonka laitan sen piikkiin, että kuukautiset olisi nyt jos en olisi raskaana. Onhan tää pelottavaa, mutta ei auta kuin luottaa.
 
Kaappeja kaivelulla löytyi vielä yksi pc.. tähän loppuu mun testailut, koska tästä ei enää positiivisemmaksi varmaan muutu.. nyt vaan nokka kohti varhaisultraa 🌈🤞

4+6, siirrosta 15pv, eli oisko se nyt sit dpo 20?
 

Liitteet

  • IMG_20230221_070543.jpg
    IMG_20230221_070543.jpg
    906.2 KB · Katsottu: 29
Kaappeja kaivelulla löytyi vielä yksi pc.. tähän loppuu mun testailut, koska tästä ei enää positiivisemmaksi varmaan muutu.. nyt vaan nokka kohti varhaisultraa 🌈🤞

4+6, siirrosta 15pv, eli oisko se nyt sit dpo 20?
Onnea leffaviivoista! 😍 tääl 4+4 enkä saanu viel leffoja, 2h pidätys alla.ja tuntuu et keho nestet täynnä ja pissa melko laimeeta sen takia. Silti taas vähän huolettaa. Ei oo must sunnuntaista vahvistunu😪
 

Liitteet

  • 20230221_092732.jpg
    20230221_092732.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 60
Onnea leffaviivoista! 😍 tääl 4+4 enkä saanu viel leffoja, 2h pidätys alla.ja tuntuu et keho nestet täynnä ja pissa melko laimeeta sen takia. Silti taas vähän huolettaa. Ei oo must sunnuntaista vahvistunu😪

Kiitos :Yellow Heart: Itsellähän oli perjantain ja sunnuntain pc:t ihan saman näköiset, siksi en ees vaivautunut ottaa siitä kuvia, tän ketjun sivulla 8 toi mun perjantainen testikuva. Kumma kyllä otin tosi lungisti, eikä iskenyt himoa uudelleen testata ees.. mut sit löytyi tosiaan eilen illalla kaapista vielä toi yksi pc, kun kaivelin uutta hammasharjaa - niin olihan se huojentavaa nähdä että leffaviivat tuli :Smiling Face With Smiling Eyes: toivottavasti viivat sieltä kuitenkin vahvistuu ja tosiaan jos ei saa kovin vahvaa virtsaa niin voi olla että hankalampi saadakkin.. mä ainakin juoksen koko ajan pissalla ja samaan aikaan järjetön jano.. aamun eka kuitenkin on aika vahvaa, kun en yöllä jaksa nousta hakeen juotavaa.
 
Kiitos :Yellow Heart: Itsellähän oli perjantain ja sunnuntain pc:t ihan saman näköiset, siksi en ees vaivautunut ottaa siitä kuvia, tän ketjun sivulla 8 toi mun perjantainen testikuva. Kumma kyllä otin tosi lungisti, eikä iskenyt himoa uudelleen testata ees.. mut sit löytyi tosiaan eilen illalla kaapista vielä toi yksi pc, kun kaivelin uutta hammasharjaa - niin olihan se huojentavaa nähdä että leffaviivat tuli :Smiling Face With Smiling Eyes: toivottavasti viivat sieltä kuitenkin vahvistuu ja tosiaan jos ei saa kovin vahvaa virtsaa niin voi olla että hankalampi saadakkin.. mä ainakin juoksen koko ajan pissalla ja samaan aikaan järjetön jano.. aamun eka kuitenkin on aika vahvaa, kun en yöllä jaksa nousta hakeen juotavaa.
No olipas taas huojentava kuulla. Sulla on ollut samat päivät pe/su kun mulla nyt su/ti. Ja oli tosiaan toosi haalea, 2h pidätyksel aamun tokasta. Aamun eka olis väriltää kyl ollu tummempaa. Noh esikoisestakin tein 4+6 leffat ja se oli aamupissast. Multa tulee päivällä jopa ihan veden väristä pissaa. Laitoin kyselyö polille tosta nesteen kerääntymisestä ja ruinasin kans hcg seurantaa🙈 katotaan heruuko.
 
Saatoin kirjoitella sinne jotain, mutta silloin raskaus päättyi keskenmenoon :smiling-eyes:
Mäkin muistan sut. Toivotaan vauvaa nyt syliin asti❤️

Piti illalla tehdä uutta testiä, olo 3,5h pidätystäkin alla, mut toi mun pissa vaan on niin laimeeta ku olla ja voi. Kokeillaa sit huomen aamupissast, jos voimakast vaikka itellä nyt huonompaa kokemusta siitä aamun ekasta🙈

Noh joka tapauksessa sain ruinattua hcg seurannan. Tänään olin yhden aikaan ekas kokees. Ei vielä näy arvosta tietoa, mahtaakohan ennen perjantaita saadakaan🤔 perjantaina on toinen näyte sit.
Malttamaton matami tääl oottelee🙈
 
Mäkin muistan sut. Toivotaan vauvaa nyt syliin asti❤️

Piti illalla tehdä uutta testiä, olo 3,5h pidätystäkin alla, mut toi mun pissa vaan on niin laimeeta ku olla ja voi. Kokeillaa sit huomen aamupissast, jos voimakast vaikka itellä nyt huonompaa kokemusta siitä aamun ekasta🙈

Noh joka tapauksessa sain ruinattua hcg seurannan. Tänään olin yhden aikaan ekas kokees. Ei vielä näy arvosta tietoa, mahtaakohan ennen perjantaita saadakaan🤔 perjantaina on toinen näyte sit.
Malttamaton matami tääl oottelee🙈
Mun hcg labrat tuli kyllä super nopeasti että molemmilla kerroilla oli jo aamulla kannassa näkyvissä. Toisella kertaa kävin aamu seiskalta ja tulos tuli neuvolasta kahdelta.
 
Mua alkaa kyl ny oikeesti pelottaa, et meneekö tää heti alkuunsa nyt kesken vai onko mussa vaan niin paljo nestet et laimentaa pissaa niin paljon. Aamupiss oli vähän tummempaa mut ei mitään älytummaa sekään. 4+5/dpo19 ja ei vieläkää tasavahvoi. Tulis ny äkkiä.se hcg tulos😪😪
 

Liitteet

  • 20230222_062700.jpg
    20230222_062700.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 49
  • 20230222_062649.jpg
    20230222_062649.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 49
Mua alkaa kyl ny oikeesti pelottaa, et meneekö tää heti alkuunsa nyt kesken vai onko mussa vaan niin paljo nestet et laimentaa pissaa niin paljon. Aamupiss oli vähän tummempaa mut ei mitään älytummaa sekään. 4+5/dpo19 ja ei vieläkää tasavahvoi. Tulis ny äkkiä.se hcg tulos😪😪
Ymmärrän fiiliksen, onneksi sait seurannan! Kyllä mä tossa eilisessä kuvassa näin tummumista dpo16 vs dpo18. Kuivuneena näyttää, että väri tahtoo kertyä toiseen reunaan vähän, niin tekee hankalammaksi verrata. Mun testeissä vähän samaa ilmiötä.
 
Ymmärrän fiiliksen, onneksi sait seurannan! Kyllä mä tossa eilisessä kuvassa näin tummumista dpo16 vs dpo18. Kuivuneena näyttää, että väri tahtoo kertyä toiseen reunaan vähän, niin tekee hankalammaksi verrata. Mun testeissä vähän samaa ilmiötä.
Piinaavaa odottaa tietoa, toivotttavasti vastaavat tai näkyy kannassa jo eka arvo tänään, vaikka lapsettomuuspoli ei tänään auki. Naistenpoli kuitenkin auki. Itse en nää vahvistumista😪 toivottavasti on nyt vaan väärä pelästyminen, varaudun silti pahimpaan.
 
Mäkin muistan sut. Toivotaan vauvaa nyt syliin asti❤️

Piti illalla tehdä uutta testiä, olo 3,5h pidätystäkin alla, mut toi mun pissa vaan on niin laimeeta ku olla ja voi. Kokeillaa sit huomen aamupissast, jos voimakast vaikka itellä nyt huonompaa kokemusta siitä aamun ekasta🙈

Noh joka tapauksessa sain ruinattua hcg seurannan. Tänään olin yhden aikaan ekas kokees. Ei vielä näy arvosta tietoa, mahtaakohan ennen perjantaita saadakaan🤔 perjantaina on toinen näyte sit.
Malttamaton matami tääl oottelee🙈

Onneksi tässä välissä on saatu yksi ihana vauva, nykyään taapero tammikuussa -22 :smiling face with heart-eyes:
 
Mua alkaa kyl ny oikeesti pelottaa, et meneekö tää heti alkuunsa nyt kesken vai onko mussa vaan niin paljo nestet et laimentaa pissaa niin paljon. Aamupiss oli vähän tummempaa mut ei mitään älytummaa sekään. 4+5/dpo19 ja ei vieläkää tasavahvoi. Tulis ny äkkiä.se hcg tulos😪😪

Mulla ei vieläkään esim RFSU:n testi näytä lähelläkään tasavahvoja, vaikka PC:ssä testiviiva on jo tummempi kuin kontrolliviiva. Hyvähän tuo viiva on! Mut tiedän kyllä tunteen, ettei se kauheasti lohduta tässä vaiheessa, vaikka mitä sanoisi :smiling-eyes: Kiva et sait sen hcg mittauksen.
 
Takaisin
Top