Lokakuisten plussatestien kuvia

Kait sen tulkitsemisen vuoksi. Ei siis pitäis tulkita viivoja, kun on tarkoitettu digitestiksi. Mutta kun ei malta olla kattomatta, miltä ne viivat näyttää, kun viikkoja tulee 3+. :rolling:
Miks en oo ikinä edes ajatellut, että ne vois avata.. täytyy ehkä vielä tehdä yks viikkotesti ja avata se :rolling:
 
Kp34 ja haamu taas🤔 selkeämpi kuin eilen kyllä. Mulla ois tuolla digitesti, en tiedä uskallanko tehdä huomenna vai odottelenko muutaman päivän😅
 

Liitteet

  • IMG_20230208_083557.jpg
    IMG_20230208_083557.jpg
    6.2 MB · Katsottu: 56
Leffaviivat lähestyy, mutta ei vielä. Yksi testi ois vielä kaapissa. Josko viikonloppuna ois leffaviivat ja siihen sit lopettaisi. 🙈
On se vaan niin ihanaa katsoa sitä viivan piirtymistä testiin, kun luuli ettei enää ikinä näe sitä ❤ (ps. Oisko tää ollut nyt testi numero 9 😂)
 

Liitteet

  • 20230209_065110.jpg
    20230209_065110.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 25
Mä olen huomannut että iltapäivällä saan selkeämpiä viivoja kuin heti aamusta. En tiedä mikä on syynä mutta tää ilmiö on ollut mulla joka raskaudessa. Pitääkin kokeilla vaikka kohta miltä testi näyttää aamuun verrattuna.
Koska HCG taso on aamulla niin korkea, testi menee sekaisin. Laimennettu pissa vedellä 50% tai 75% myös näyttä tummempia viivoja
 
Täällä testailtu maanantaista asti ja eilenkään ei lähellekään "leffaviivoja" tullut vaikka oli kuukautisista laskettuna 4+5. On ne kuitenkin vahvistuneet vähän. Tänään piti sit tehdä digitesti ja kyllähän toi paransi mieltä. Takana kemiallinen raskaus missä digitestillä tuli vain 1-2 viikkoa. Silti ahdistaa eikä uskalla toivoa. Toki veikkaan hedelmöittymispäiväksi myöhäisempää eli se puolesta olisi tänään 4+6 sijaan 4+2.
 

Liitteet

  • IMG_20230210_151137.jpg
    IMG_20230210_151137.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 53
Täällä testailtu maanantaista asti ja eilenkään ei lähellekään "leffaviivoja" tullut vaikka oli kuukautisista laskettuna 4+5. On ne kuitenkin vahvistuneet vähän. Tänään piti sit tehdä digitesti ja kyllähän toi paransi mieltä. Takana kemiallinen raskaus missä digitestillä tuli vain 1-2 viikkoa. Silti ahdistaa eikä uskalla toivoa. Toki veikkaan hedelmöittymispäiväksi myöhäisempää eli se puolesta olisi tänään 4+6 sijaan 4+2.
Ootko tehnyt minkä merkkisiä liuskatestejä ja ootko testaillut pitkin päivää vai vaan aamusta? 😊 Joku just sanoi jossain ryhmässä, että hcg:n noustessa liuskatestien viiva voi näyttää haaleelta liian ”korkeesta hcgstä” johtuen. Ilmeisesti jos virtsaa vähän lantrais vedellä/ tekisi testin muusta kuin aamupissasta, voisi myös viivat olla vahvempia. Mene ja tiedä 🤔 mulla päivä ja iltatestit oli yleensä vahvempia kuin aamutestit.

Eikös toi digi näytä ihan oikein tässä vaiheessa viikkoja? 🥰 onneksi on digejä, niin saa ihan tekstimuotoisen palautteen raskauden etenemisestä.7E868F67-7A24-48E1-9A53-A37EDE1D656C.jpeg
 
Ootko tehnyt minkä merkkisiä liuskatestejä ja ootko testaillut pitkin päivää vai vaan aamusta? 😊 Joku just sanoi jossain ryhmässä, että hcg:n noustessa liuskatestien viiva voi näyttää haaleelta liian ”korkeesta hcgstä” johtuen. Ilmeisesti jos virtsaa vähän lantrais vedellä/ tekisi testin muusta kuin aamupissasta, voisi myös viivat olla vahvempia. Mene ja tiedä 🤔 mulla päivä ja iltatestit oli yleensä vahvempia kuin aamutestit.

Eikös toi digi näytä ihan oikein tässä vaiheessa viikkoja? 🥰 onneksi on digejä, niin saa ihan tekstimuotoisen palautteen raskauden etenemisestä.View attachment 119142
Joo digin viikot täsmäis. Pregcheckejä oon käyttänyt ja aamuvirtsasta. Varmaan sorrun vielä ostamaan yhden paketin 😅 Pitänee varailla aikaa myös varhaisultraan reilu parin viikon päähän niin ehkä tää sit vähän helpottaa jos näkyy elämää.
 
Joo digin viikot täsmäis. Pregcheckejä oon käyttänyt ja aamuvirtsasta. Varmaan sorrun vielä ostamaan yhden paketin 😅 Pitänee varailla aikaa myös varhaisultraan reilu parin viikon päähän niin ehkä tää sit vähän helpottaa jos näkyy elämää.
Tossa vaiheessa kannattaa tehdä pc jo päiväpissasta 😊 mä tein yhtenä päivänä oisko ollu 4+3 eka aamupissasta (ei lähelläkään tasavahvoja) ja sit päivän tokasta 4 tunnin pidätyksellä ja tuli heittämällä tasavahvat viivat.
 
Tossa vaiheessa kannattaa tehdä pc jo päiväpissasta 😊 mä tein yhtenä päivänä oisko ollu 4+3 eka aamupissasta (ei lähelläkään tasavahvoja) ja sit päivän tokasta 4 tunnin pidätyksellä ja tuli heittämällä tasavahvat viivat.
Okei pitääpä testailla vielä 😅
 
Tuun nyt tänne spämmäämään näitä mun raskaustestikuvia, toivon hartaasti, et vahvistuminen jatkuu😍 eilen tehty eka haaleista haalein, tänään selvää vahvistumista tapahtunu. Ei tarvii enää tihrustaa.

Tänään dpo10 ja viis päivää 5 päiväsen alkion siirrosta.
 

Liitteet

  • 20230213_064124.jpg
    20230213_064124.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 49
Takaisin
Top