Lokakuisten plussatestien kuvia

Täällä toiveikais plussaaja, kuvassa oleva Pregcheck testi tehty 29.1. Jolloin puhelimen Flow-sovelluksen mukaan 4+1. Vahvat oireet (rintojen turvotus ja arkuus) tuossa vaiheessa jo 1,5vk ajan. Torstaina 2.2. tein vielä toisen testin, jossa viiva vielä vahvempi.

Nyt jännitystä ilmassa, kovasti toivottu ensimmäinen lapsi. Edellinen raskaus päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon 29.1.22, todettiin ultrassa rv13+2 ja mittojen mukaan keskeytyminen oli tapahtunut jo viikolla 11-12. Syyksi ilmeni rypäleraskaus istukan jatkotutkimuksissa.

Soittelin torstaina neuvolaan, 23.2.22 on varhais uä (joka kuuluu ed rypäleraskauden takia minulle neuvolan kautta) aamulla ja iltapäivällä sitten neuvola. Sinne asti jännitystä ja tosi hillittyä onnen tunnetta uuden pettymyksen pelossa.🙏

Ihana lukea muiden fiiliksiä ja odotukseen liittyviä ajatuksia.❤️
47E37248-C9EC-4A27-89B3-4A0FD4773195.jpeg
 
20230205_182731.jpg

Suunnilleen dpo14 tuli eka haalea ja tää selkeä tapaus sitten dpo16. Oli aika epäuskoinen fiilis, kun positiivista testiä on odotettu yli kaksi vuotta, eikä mitään selkeitä aiemmista kierrosta poikkeavia oireita ehtinyt tulla ennen plussaa 😅
 
Tässä mun rivi. Ekat tuntemukset alkoi lauantaina 28.1, tuntui kuin ois menkat alkamassa vaikka ei vielä ois pitänyt. Ylin tikku on tehty sunnuntaina 29.1. Sitten kun noita haaleita viivoja alko tulemaan niin en meinannut uskoa, tein joka päivä testin kun ajattelin, että on vaan joku virhe 😂
 

Liitteet

  • 22E5BEDB-B8BB-427F-8E8F-D8F1B838A6FA.jpeg
    22E5BEDB-B8BB-427F-8E8F-D8F1B838A6FA.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 54
Aamun pc.. dpo taitaa olla jo 17.
Niin monta vuotta mennyt ilman plussan plussaa (pcos) että hankala on sisäistää enkä usko oikein vieläkään 🥹
Eilen oli töissä koko iltavuoron huono olo ja tänään ei taas mitään oireita. Ei helpota minun epäuskoa yhtään 🤣
View attachment 119029
Häh miksi tuo kuva jäi tuollaiseksi linkiksi tuohon 😳
 

Liitteet

  • IMG20230206102217.jpg
    8.6 MB · Katsottu: 17
Aamun pc.. dpo taitaa olla jo 17.
Niin monta vuotta mennyt ilman plussan plussaa (pcos) että hankala on sisäistää enkä usko oikein vieläkään 🥹
Eilen oli töissä koko iltavuoron huono olo ja tänään ei taas mitään oireita. Ei helpota minun epäuskoa yhtään 🤣
View attachment 119029
Tervetuloa ja onnea! 🥰 kivaa saada mukaan myös muita pidempään yrittäneitä ☺️
 
Aamulla tuntui, ettei ole tummunut, joten piti nyt päivällä 3h pidätyksellä tehdä. Laimeaa oli, mutta onhan tuo tummunut.
Testit pe-ti.
 

Liitteet

  • 20230207_141424.jpg
    20230207_141424.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 44
  • 20230207_141329.jpg
    20230207_141329.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 45
Täällä kp33 ja ihan selkeä haamu mun mielestä. Mitäs muut?

Oviksesta ei varmuutta mutta lähen nyt päivittäin testailemaan jos lähtis vahvistuu😍 menkkojen mukaan la olis 17.10.2023
Kyllä siinä jotain näkyy. En tiedä onko väriä, mutta seuraavina päivinä testaile uudelleen.
 
Ehkä mä voin lopettaa tähän. Tää on nyt illalla tunnin pidätyksellä tehty. Nyt on arviolta 5+3.
Mun oli ihan pakko avata tänään tuo testi. Illalla en enää jaksanut. Kaikki kolme viivaa oli yhtä tummia enkä muista että oisin koskaan nähnyt omalla kohdalla niin tummia viivoja.
 
Mun oli ihan pakko avata tänään tuo testi. Illalla en enää jaksanut. Kaikki kolme viivaa oli yhtä tummia enkä muista että oisin koskaan nähnyt omalla kohdalla niin tummia viivoja.
Mulla oli myös kaikki kolme viivaa yhtä tummia kun omani aukasin 😊Ootko saanut siis 3+ viikot myös niin että yksi viiva on ollut vaaleampi kuin muut?
 
@Hiiohoi näitähän ei pidä aukoa mutta miksi ne pitäis jättää avaamatta? Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä.
 
@Hiiohoi näitähän ei pidä aukoa mutta miksi ne pitäis jättää avaamatta? Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä.
Kait sen tulkitsemisen vuoksi. Ei siis pitäis tulkita viivoja, kun on tarkoitettu digitestiksi. Mutta kun ei malta olla kattomatta, miltä ne viivat näyttää, kun viikkoja tulee 3+. :rolling:
 
Takaisin
Top