Lokakuisten plussatestien kuvia

Ensin tein sunnuntaina tuon apteekin normitestin, ja kahden vuoden yrittämisen jälkeen yllättäen täysin odottamaton mutta erittäin toivottu plussa! ❤️ Pakko oli vielä Clearbluella varmistaa että onko tosiaan näin, nyt pitäisi olla 5+4 ja toivotaan parasta että kaveri pysyy matkassa mukana, 20.2. olis varhaisultra. 🥰 Edellinen päätyi 2021 keskenmenoon 6+3. 💔
Sulla olisi vissiin la 1.10.? ☺️ Toivotaan, että tämä pysyy matkassa ❤️
 
Täällä varovainen moikkaus tänne. Nyt pitäisi olla 4+1 ja kuvan testi on tehty pari tuntia sitten. Menkkojen pitäisi alkaa tänää, mutta ei ole kuulunut. Testinä rsfu varhainen testi. Se mikä mietityttää niin maanantaina samainen testi näytti vielä täysin negatiivista ja tänään tuo testi antoi odotuttaa reilut kolme minuuttia ennen kuin siinä alkoi mitään näkymään ja hitaasti sitten tummui eli voiko tuohon luottaa? Hedelmöittyminen tosin tapahtunut vasta 19.1. joten paljon aiemmin ei varmaan olisi kuulunutkaan testissä mitään näkyä, mutta silti menkkojen olisi tänään täytynyt alkaa kalenterin mukaan ja yleensä minulla tosi säännöllisesti aina alkaa oikeana päivänä. Taitaakin olla aika lyhyt kierto niin se varmaan sekottanee tuota ettei varhaisissa testeissä näkynyt mitään aiemmin..
 

Liitteet

  • 20230203_181522.jpg
    20230203_181522.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 27
Täällä varovainen moikkaus tänne. Nyt pitäisi olla 4+1 ja kuvan testi on tehty pari tuntia sitten. Menkkojen pitäisi alkaa tänää, mutta ei ole kuulunut. Testinä rsfu varhainen testi. Se mikä mietityttää niin maanantaina samainen testi näytti vielä täysin negatiivista ja tänään tuo testi antoi odotuttaa reilut kolme minuuttia ennen kuin siinä alkoi mitään näkymään ja hitaasti sitten tummui eli voiko tuohon luottaa? Hedelmöittyminen tosin tapahtunut vasta 19.1. joten paljon aiemmin ei varmaan olisi kuulunutkaan testissä mitään näkyä, mutta silti menkkojen olisi tänään täytynyt alkaa kalenterin mukaan ja yleensä minulla tosi säännöllisesti aina alkaa oikeana päivänä. Taitaakin olla aika lyhyt kierto niin se varmaan sekottanee tuota ettei varhaisissa testeissä näkynyt mitään aiemmin..
Onnea plussasta! Rfsun testit (vaikka oliskin se herkkä puikko!) voi näyttää haaleampia viivoja kuin jotkut toisen merkkiset testit.
 
Täällä varovainen moikkaus tänne. Nyt pitäisi olla 4+1 ja kuvan testi on tehty pari tuntia sitten. Menkkojen pitäisi alkaa tänää, mutta ei ole kuulunut. Testinä rsfu varhainen testi. Se mikä mietityttää niin maanantaina samainen testi näytti vielä täysin negatiivista ja tänään tuo testi antoi odotuttaa reilut kolme minuuttia ennen kuin siinä alkoi mitään näkymään ja hitaasti sitten tummui eli voiko tuohon luottaa? Hedelmöittyminen tosin tapahtunut vasta 19.1. joten paljon aiemmin ei varmaan olisi kuulunutkaan testissä mitään näkyä, mutta silti menkkojen olisi tänään täytynyt alkaa kalenterin mukaan ja yleensä minulla tosi säännöllisesti aina alkaa oikeana päivänä. Taitaakin olla aika lyhyt kierto niin se varmaan sekottanee tuota ettei varhaisissa testeissä näkynyt mitään aiemmin..
Mulla ei näkynyt rfsun testissä edellisenä päivänä mitään, vaikka seuraavana aamuna pregcheckin testi oli selvästi positiivinen. Myös pregcheckin testit käyttäytyivät aluksi niin, että testiviiva piirtyi niihin jälkikäteen, kun neste oli kertaalleen jo mennyt testin läpi.
 
Mulla nuo rfsu testit ei ole nyt näyttänyt juurikaan erittäin haaleaa haamua. Muilla on tullut selkeitä positiivisia.
 
Mulla on ollut alavatsa kipeä ja säteillyt selkään kipuja ja kihelmöintiä tässä reilun viikon, mutta ei mitään muita oireita. Mutta noiden kipujen takia oon tehnyt testejä tasaisin väliajoin viime viikon alusta asti, kunnes tän viikon maanantaina päätin, että en enää tee et kyllä sen jo pitäis näkyä varhaisilla ja sithän mä soitin työterveyteen oireista niin määräs 3pv antibiootit virtsatietulehdukseen ja ne oon nyt syönyt ja nähtävästi turhaan kun testi plussa ja oireet on edelleen.. nyt tietty vähän stressaa tuo turha antibiootti ettei vaan oo tehny mitään tuhoa..
 
Varovasti siirryn tänne kurkistelemaan. Eilen saatu ensimmäinen haalea haamu. Tänään jo vahvempi ja digikin antoi positiivisen tuloksen. 😍 La:sta ei tietoja, mutta veikkaisin sinne 15.10. tietämille.
 

Liitteet

  • IMG-20230204-WA0000.jpg
    IMG-20230204-WA0000.jpg
    73.1 KB · Katsottu: 39
  • 20230204_061708.jpg
    20230204_061708.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 40
Täällä varovainen moikkaus tänne. Nyt pitäisi olla 4+1 ja kuvan testi on tehty pari tuntia sitten. Menkkojen pitäisi alkaa tänää, mutta ei ole kuulunut. Testinä rsfu varhainen testi. Se mikä mietityttää niin maanantaina samainen testi näytti vielä täysin negatiivista ja tänään tuo testi antoi odotuttaa reilut kolme minuuttia ennen kuin siinä alkoi mitään näkymään ja hitaasti sitten tummui eli voiko tuohon luottaa? Hedelmöittyminen tosin tapahtunut vasta 19.1. joten paljon aiemmin ei varmaan olisi kuulunutkaan testissä mitään näkyä, mutta silti menkkojen olisi tänään täytynyt alkaa kalenterin mukaan ja yleensä minulla tosi säännöllisesti aina alkaa oikeana päivänä. Taitaakin olla aika lyhyt kierto niin se varmaan sekottanee tuota ettei varhaisissa testeissä näkynyt mitään aiemmin..
Itse tein myös eilen tälläisen illalla. Pc:ssä selkeästi tummempi viiva kuin tässä. Suosin pc:tä kokeilemaan 😊
 
Jomotteluiden takia piti hakea pregcheckin testipaketti kaupasta ja onhan se kauniisti vahvistunut 🥰 Säästän toisen jos ens viikolla sais ihan "leffaviivat" 😆
Hienosti vahvistunut! ❤️ Meinaatko tehdä digin huomenna? ☺️
 
Takaisin
Top