On tää kyllä välillä sellasta hölmön hommaa…. Tänään dpo22 tein taas testin aamusta, ja yllätyin kun ei juuri eroa huomaa perjantaihin. Tein sit kuitenkin (hölmönä) digin samasta pissasta, kun se aamun ekasta ohjeen mukaan pitää tehdä. No se näytti 2-3. Ja mulla siis perjantaina oli verestä mitattu HCG sen 1600, joten olis hyvinkin uskonut olevan yli sen 3+ rajan, eikös se ole jotain 2100? Tässä vaiheessa heitin siis taas kerran kirvestä kaivoon

.
Olin yöllä käynyt pissalla joskus klo23:30, ja pissa oli aamulla suht laimeeta. Tein sit vajaa 3h pidätyksellä vielä toisen testin, ja siinä näkyy nyt sellaista tummuutta kuin toivoinkin tälle päivää. Mutta nyt mulla ei sit enää ole digiä. Ota näistä taas mitään selvää

.
Ehkä mä nyt lopetan näiden pissatikkujen kanssa. Huomis aamuna on lääkäriaika, ja pyydän sitä HCG seurantaa verestä. Jospa se antais vähän mielenrauhaa sinne rv9 ultraan asti. Tai sit varmistaa, että kehitys hidastuu. Jotenkin niin kummittelee mielessä ne km raskauden tikut, kun just näillä päivillä se tummeneminen alkoi hidastumaan.