Lokakuisten plussatestien kuvia

Tietty nämä on aina yksilöllisiä, mutta ymmärrän huolesi! Itsekin olisin tuosta tuloksesta huolissani. Oletko ajatellut testata uudelleen digillä parin päivän päästä vai odotella ensimmäistä ultraa?
No siis tää oli muutenkin päiväpissasta ja enkä ollut pidättänyt kauaa niin tulos voi senkin takia heittää... mutta kyllä se tietty vaivaa silti.. Varasin varhaisultran 13.3...Varmaan täytyy viikonpäästä kattoa toi digi uudestaan.
 
No siis tää oli muutenkin päiväpissasta ja enkä ollut pidättänyt kauaa niin tulos voi senkin takia heittää... mutta kyllä se tietty vaivaa silti.. Varasin varhaisultran 13.3...Varmaan täytyy viikonpäästä kattoa toi digi uudestaan.
Noissa digeissä taitaa ohje olla, että pitäis tehdä aamun ekasta, muutoin just se viikkojen näyttäminen voi olla epätarkka. Ootko tehnyt vielä muita testejä, miltä me näyttää?
 
Tänään oli arvo 1080 klo 7 aikaan. Tiistaina klo 13 501. Polin mukaan hyvin noussut mutta onko tässä ajassa tosiaan riittävä?
Eikös se ole alussa, että tuplaantuu 2-3 päivän aikana, toihan olis just tuplat vajaassa kolmessa päivässä? Eli aivan viitteissä. Vaikuttaa hyvältä! 💗
 
Noissa digeissä taitaa ohje olla, että pitäis tehdä aamun ekasta, muutoin just se viikkojen näyttäminen voi olla epätarkka. Ootko tehnyt vielä muita testejä, miltä me näyttää?
Ai on! En lukenut niitä ohjeita niin tarkkaan. 😄🙈 En ole nyt tehnyt muita testejä. Tein toissapäivänä viimeisen liuskan mitä kotona oli ja siinä oli testiviiva paljon tummempi kuin kontrolliviiva. 🙂 Täytyy varmaab varmuudeksi hakea pc vielä kaupasta ja testata aamulla. 🙈
 
Ai on! En lukenut niitä ohjeita niin tarkkaan. 😄🙈 En ole nyt tehnyt muita testejä. Tein toissapäivänä viimeisen liuskan mitä kotona oli ja siinä oli testiviiva paljon tummempi kuin kontrolliviiva. 🙂 Täytyy varmaab varmuudeksi hakea pc vielä kaupasta ja testata aamulla. 🙈
Luulisi, että jos on kunnon leffaviivat, niin kyllä sit näyttäisi jo 3+. Jospa johtuu vaan tosiaan tosta päiväpissasta 😊
 
@Binky tekisin uuden huomenna tai sunnuntaina aamupissasta😊 digeissä toiminu toi aamupissa👌 ite en tiiä teenkö sittenkää viel maanantaina digiä. Jos mulla nyt tänää verestä 1080 ni ei välttisti 3+ näytä kun tuplaantuminen tapahtuu mulla vähän pääl kahes päiväs ja pissa sit viel vähemmän tarkka. Ja jos 3+ vaaditaa 2700.

@Aloy Polil tosiaa vakuutettuun et hyvä juttu ja mulle tuolla toisessa ketjussa joku laskiki ja kattoki et pitäs juu tosiaan se 48-72h olla normaali tuplaantumisaika😊
 
Mä tein tuon 3+ menkoista laskettuna 5+3 ja pidätys aika oli vajaa tunti illalla. Ois siis voinu näkyä ju aiemminkin tuo 3+ mutta testiä ei ollut kotona.
 
Kai se on yksilöllistä. 🙂
Nimenomaan. Niinku ylempänä laitoin, niin en usko saavani maanantaina 3+ digiin kun itsellä 1080 nyt 5+0. Toisilla esim on jo yli 3000 tässä kohtaa. Vaihteluväli yllättävänkin suuri. Oliko sulla muuten satavarma oviksen paikka tiedossa?
 
Nimenomaan. Niinku ylempänä laitoin, niin en usko saavani maanantaina 3+ digiin kun itsellä 1080 nyt 5+0. Toisilla esim on jo yli 3000 tässä kohtaa. Vaihteluväli yllättävänkin suuri. Oliko sulla muuten satavarma oviksen paikka tiedossa?
Niinpä. 🙂 Ei ollut ja kierrotkin heitellyt koronan takia. En edes siis tiedä varmaksi kuinka pitkällä olen. 🙈
 
Tänään (dpo20) viivat oli vahvistunut yllättävän hyvin 😍. Vähän aikaa mietin, että olisko pitänyt jo tehdä digi, mutta sit tarkastin, että esikoisesta tein dpo22, niin jätin sit tekemättä.
A7BD14D6-7836-4570-AD41-B2CF86AD30E8.jpeg

Aamulla oli myös verikoe, HCG oli 1651, joten ihan hyvä että en tehnyt digiä vielä. Sunnuntaina olis dpo22, niin teen varmaan sitten. 🤞
 
@Binky Toivotaan digiin oikeat luvut seuraavalla testikerralla. Voihan se olla, että päiväpissa hieman epäluotettavampi tuloksen kannalta 😊

@Aloy näyttää hienoilta viivoilta!😊

Minä en ole mitenkäön himotestaaja, mutta vois kai sitä vielä ens viikolla tikkuun kusasta 😅 Mun oviksen ajankohta on kierrossa suht myöhään, joten että taidan katella ens vk alussa että on se +3 digissä
 
Ensimmäisessä kuvassa alle 1h pidätetystä päivä pissasta tehty testi, kun ei kuukautiset alkaneet kunnolla (mulla luteaalivaihe ollut ainakin silloin, kun seurasin vain 9-10pv).
Toisessa sitten seuraavalta aamulta, eikä oikein epäilystä enää jäänyt.. Tein sitten myös digin samana päivänä ja siihen tuli raskaana 1-2
 

Liitteet

  • IMG_20230221_220545.jpg
    IMG_20230221_220545.jpg
    786 KB · Katsottu: 22
  • IMG_20230222_041546.jpg
    IMG_20230222_041546.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 22
IMG_20230226_170138.jpgJotenkin oireiden vähyys laittoi tänään huolestuttamaan, mutta viivat tummuu niin eiköhän siellä kehitystä tapahdu❣️ Ja tänään kuitenkin vasta 4+6 eli eiköhän ne oireet vielä kunnolla sieltä iske päälle🙈
 
On tää kyllä välillä sellasta hölmön hommaa…. Tänään dpo22 tein taas testin aamusta, ja yllätyin kun ei juuri eroa huomaa perjantaihin. Tein sit kuitenkin (hölmönä) digin samasta pissasta, kun se aamun ekasta ohjeen mukaan pitää tehdä. No se näytti 2-3. Ja mulla siis perjantaina oli verestä mitattu HCG sen 1600, joten olis hyvinkin uskonut olevan yli sen 3+ rajan, eikös se ole jotain 2100? Tässä vaiheessa heitin siis taas kerran kirvestä kaivoon 😬.

Olin yöllä käynyt pissalla joskus klo23:30, ja pissa oli aamulla suht laimeeta. Tein sit vajaa 3h pidätyksellä vielä toisen testin, ja siinä näkyy nyt sellaista tummuutta kuin toivoinkin tälle päivää. Mutta nyt mulla ei sit enää ole digiä. Ota näistä taas mitään selvää 😒.

Ehkä mä nyt lopetan näiden pissatikkujen kanssa. Huomis aamuna on lääkäriaika, ja pyydän sitä HCG seurantaa verestä. Jospa se antais vähän mielenrauhaa sinne rv9 ultraan asti. Tai sit varmistaa, että kehitys hidastuu. Jotenkin niin kummittelee mielessä ne km raskauden tikut, kun just näillä päivillä se tummeneminen alkoi hidastumaan.
 

Liitteet

  • C36AFB57-74E8-4ECA-80B3-A0DD05A2D050.jpeg
    C36AFB57-74E8-4ECA-80B3-A0DD05A2D050.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 47
On tää kyllä välillä sellasta hölmön hommaa…. Tänään dpo22 tein taas testin aamusta, ja yllätyin kun ei juuri eroa huomaa perjantaihin. Tein sit kuitenkin (hölmönä) digin samasta pissasta, kun se aamun ekasta ohjeen mukaan pitää tehdä. No se näytti 2-3. Ja mulla siis perjantaina oli verestä mitattu HCG sen 1600, joten olis hyvinkin uskonut olevan yli sen 3+ rajan, eikös se ole jotain 2100? Tässä vaiheessa heitin siis taas kerran kirvestä kaivoon 😬.

Olin yöllä käynyt pissalla joskus klo23:30, ja pissa oli aamulla suht laimeeta. Tein sit vajaa 3h pidätyksellä vielä toisen testin, ja siinä näkyy nyt sellaista tummuutta kuin toivoinkin tälle päivää. Mutta nyt mulla ei sit enää ole digiä. Ota näistä taas mitään selvää 😒.

Ehkä mä nyt lopetan näiden pissatikkujen kanssa. Huomis aamuna on lääkäriaika, ja pyydän sitä HCG seurantaa verestä. Jospa se antais vähän mielenrauhaa sinne rv9 ultraan asti. Tai sit varmistaa, että kehitys hidastuu. Jotenkin niin kummittelee mielessä ne km raskauden tikut, kun just näillä päivillä se tummeneminen alkoi hidastumaan.
Mulle on jäänyt jostain mieleen että 3+ ois 2600 tjsp mitä vaadittais. Voin olla väärässäkin mutta silmät ristissä vaan muistelen näin.
 
On tää kyllä välillä sellasta hölmön hommaa…. Tänään dpo22 tein taas testin aamusta, ja yllätyin kun ei juuri eroa huomaa perjantaihin. Tein sit kuitenkin (hölmönä) digin samasta pissasta, kun se aamun ekasta ohjeen mukaan pitää tehdä. No se näytti 2-3. Ja mulla siis perjantaina oli verestä mitattu HCG sen 1600, joten olis hyvinkin uskonut olevan yli sen 3+ rajan, eikös se ole jotain 2100? Tässä vaiheessa heitin siis taas kerran kirvestä kaivoon 😬.

Olin yöllä käynyt pissalla joskus klo23:30, ja pissa oli aamulla suht laimeeta. Tein sit vajaa 3h pidätyksellä vielä toisen testin, ja siinä näkyy nyt sellaista tummuutta kuin toivoinkin tälle päivää. Mutta nyt mulla ei sit enää ole digiä. Ota näistä taas mitään selvää 😒.

Ehkä mä nyt lopetan näiden pissatikkujen kanssa. Huomis aamuna on lääkäriaika, ja pyydän sitä HCG seurantaa verestä. Jospa se antais vähän mielenrauhaa sinne rv9 ultraan asti. Tai sit varmistaa, että kehitys hidastuu. Jotenkin niin kummittelee mielessä ne km raskauden tikut, kun just näillä päivillä se tummeneminen alkoi hidastumaan.
Mulle on jäänyt jostain mieleen että 3+ ois 2600 tjsp mitä vaadittais. Voin olla väärässäkin mutta silmät ristissä vaan muistelen näin.

Mulla on semmonen muistikuva, että sen rajan on joku maininnut olevan 2700, mutta en nyt varmaksi vanno.

Onneksi kuitenkin Aloy tuo tikku on kakkospissasta hyvin tumma ja hyvin yksilöllisiähän nuo viivat ja niiden tummuus on.
Ymmärrän kyllä sen stressin nuista viivoista/oloista jne. kun itsekin kaksi tuulimunaraskautta kokenut, silloin, kun kovasti kuumeiltiin meidän kuopusta.
Toivottavasti saat seurannan verestä ja mielenrauhaa siitä.
Tsemppiä.
 
On tää kyllä välillä sellasta hölmön hommaa…. Tänään dpo22 tein taas testin aamusta, ja yllätyin kun ei juuri eroa huomaa perjantaihin. Tein sit kuitenkin (hölmönä) digin samasta pissasta, kun se aamun ekasta ohjeen mukaan pitää tehdä. No se näytti 2-3. Ja mulla siis perjantaina oli verestä mitattu HCG sen 1600, joten olis hyvinkin uskonut olevan yli sen 3+ rajan, eikös se ole jotain 2100? Tässä vaiheessa heitin siis taas kerran kirvestä kaivoon 😬.

Olin yöllä käynyt pissalla joskus klo23:30, ja pissa oli aamulla suht laimeeta. Tein sit vajaa 3h pidätyksellä vielä toisen testin, ja siinä näkyy nyt sellaista tummuutta kuin toivoinkin tälle päivää. Mutta nyt mulla ei sit enää ole digiä. Ota näistä taas mitään selvää 😒.

Ehkä mä nyt lopetan näiden pissatikkujen kanssa. Huomis aamuna on lääkäriaika, ja pyydän sitä HCG seurantaa verestä. Jospa se antais vähän mielenrauhaa sinne rv9 ultraan asti. Tai sit varmistaa, että kehitys hidastuu. Jotenkin niin kummittelee mielessä ne km raskauden tikut, kun just näillä päivillä se tummeneminen alkoi hidastumaan.
Mä sain kanssa tänään digistä 2-3, ja oon ollut huolesta sekaisin. Nyt 5+1. Välillä oon ollut jo varma, että taas menee kesken ja itkua tihrustanut. Tiedän kyllä että kaikki voi olla hyvinkin. Huolestuttaa oireiden vähyys myös..
Ei auta kun odottaa ja toivoa parasta. Haen huomenna uuden digin ja testaan tiistaina aamulla... :folded:
Tsemppiä tähän piinaavaan tilanteeseen! ❤️
 
Mäkin muistasin et digi näyttäs 2700 hcg arvolla vasta 3+. Joten @Aloy no worries jos pe ollu 1600 arvo VERESTÄ. Verestähän on viel tarkempi kuin pissasta. Ite teen varmaa vasta ke sen digi testin. En oo nyt tikkujakaa parii päivää jaksanu testailla (hakea kaupasta lisää)
 
Takaisin
Top