Ellin00ra
Oman äänensä löytänyt
Jyväskylässä ainakin alakautta mahdollisuus ultrata, olin huojentunu että omalla kohdalla ei niin tarvinnu tehdä.
Eilen siis oli kolmas neuvola, uudella terveydenhoitajalla ja oli paljon parempi. Syke vauvalla oli sen 145-150 ja oma hemoglobiini oli noussu ruualla joten en tarviikkaan purkista rautaa. Painoo oli tullu reilu 700g per viikko joten tästälähtien jää herkut kauppaan. Tätä tahtia jos lihoon niin oon yli 20kg painavempi kun raskauden alussa ja yli 30kg painavempi ku sillonku olin itteni kanssa sujut...
Eilen siis oli kolmas neuvola, uudella terveydenhoitajalla ja oli paljon parempi. Syke vauvalla oli sen 145-150 ja oma hemoglobiini oli noussu ruualla joten en tarviikkaan purkista rautaa. Painoo oli tullu reilu 700g per viikko joten tästälähtien jää herkut kauppaan. Tätä tahtia jos lihoon niin oon yli 20kg painavempi kun raskauden alussa ja yli 30kg painavempi ku sillonku olin itteni kanssa sujut...
Hauskan tuntuista toistaiseksi
huomenna aamulla, Ohoh tai siis tänään neuvola. Ja raskaustodistus käteen niin pääsee tilaa äitiyspakkausta, jei! Saas nähdä miten kaveri liikkuu aamusta piiloon doplerilta taas 
! Ite oon lomalla, niin liikkeet vähän vähentyny, varmaan ku aikalailla vaaka-tasossa menee päivät