Limatulpasta synnytykseen

Toivotaan.. Juuri tänään neuvolassa sanottiin, että toivottavasti ei enää seuraavaan laskettuna päivänä varattuun aikaan ilmestytä.. Tai sitten mennään vielä näyttäytymään monesti.. Vähän oli tuon jälkeen menkkajomotuksia, mutta nekin rauhoittuivat jo taas.. Kävelin ympäri asuntoa niiden aikaan ja joka toisella askeleella "Auts" ja notkahdus kun nivusesta repi, onneksi mies töissä eikä katsomassa :grin Inha tunne kyllä, kun paksumpaa limaa valuu vähissä määrin välillä, mutta jospa se jotain sitten jo merkkaisikin.. Toivotaan :)

No niin yksi napakka kipeä supistus ja wc käynnillä tuli limaista ruskeaa vuotoa. Josko tämä olisi sitä kuuluisaa limatulppaa? Mullahan ei siis siitä kokemusta kun kolmesta edellisestä on tullut varmaan synnytyksen yhteydessä vasta.

Oon niin samaa mieltä sun kanssa jasmin_e. :wink Pessimisti ei pety, mut ei meinaa millään vaan malttaa. :grin

Täällä niukka rusehtava vuoto on muuttunu limaiseksi. Koko ajan paikat tuntuu märiltä, en oo ikinä kokenu vielä tällaista. Mitään selkeää klimppiä ei oo tullu. Tän on pakko tarkottaa jotain edistymistä. Rauhoittaa mieltä kun paikat kypsyy :)

Hmm.. Mullakin tuli pari päivää vähän veristä, rusehtavaa vuotoa niukasti. Luulin että se oli jotain seksin jälkeistä vuotoa. Nyt kuitenkin tunsin kun jotain valahti housuun ja tuntu heti tosi vetiseltä. Pyyhin paperilla ja tosi vetistä se olikin, mutta mukana tuli semmonen kolmen sentin limalöntti missä oli pari veristä viirua mukana :o Niinköhän se on mullakin tulppa lähteny liikenteeseen. En oo ikään nimittäin nähny tollasia verisiä juovia mun vuotojen mukana..
Täyty laittaa side ja seurailla tää päivä et mitä tapahtuu.

Täällä se niukka rusehtava vuoto muuttui ensin limaisemmaksi ja punertavaksi ja sitten jo poksahti vedet.. eli taisi olla jo lapsivettä liman mukana kun punersi..

Kuullostaa just siltä miten ihmiset klassista limatulppaa kuvailee joten eiköhän se juurikin sitä ole :) tsemppiä ♡

Ihanaa jos itselläkin poksahtaisi ni tietäisi, et nyt se on menoa. :grin ei olis arpomista.. :p

Toivon myös että itsellä vaan poksahtaisi, kun haluan tietää miltä se tuntuu :) kyllä viimeksikin poksahti, mutta tuli supistua silloin yhtäaikaa ja olin kontillani lattialla, niin ei se varmaan ollut samanlainen tunne kun sängystä noustessa tai kävellessä! :)

Mä haluan että vedet poksahtaa vaan, jos olen paikassa mistä ne on helppo siivota pois tai ei ole väliä vaikka tulisivat. Suihkussa en ehkä huomais koko vesiä, mutta esim. Heti suihkun jälkeen saisi tulla kaakelilattialle.

Kaupan kassalla sä et joutuisi siivoamaan jälkiä, mutta mua kieltämättä nolottaisi julkisella paikalla vesien meno.
Täytyy varmaan laittaa autoon valmiiksi imevää materiaalia, että jos vedet menee matkalla sairaalaan, niin ei tule kovin kallis lasku.

Meillä oli viime viikonloppuna vaunuissa varulta mukana iso pyyhe kun oltiin kaupungilla :D mies kun oli parturissa ja minä kaksin esikon kanssa liikenteessä niin varauduin jod vedet menee..saa enimmät pyyhittyä pyyhkeeseen ja pyyhe roskiin, mamma äkkiä vessaan. Laukussa vaihtohousut ja maxiside ;) mut joo, eihän se kivaa ois. Tässä vaiheessa alkaa vaan vaakakupissa painaa enemmän se että kunhan pääsis synnyttää. Autoon sairaalaan mennessä meinaan mäkin ottaa kosteussuojan ja housuhin maxisiteen..

Mulle lääkäri ilmoitti etten välttämättä huomaa jos vedet menevät. Ei kuulemma loiskauksia kannata odottaa. AFI 7 eli vähän vettä. Nyt jännittää mitä jos jää huomaamatta :D

Oon niin mellu sun kanssa samaamieltä, et ei väliä vaik veet menis kaupassa...!! Epätoivosta täälläkin?? :p:grin oisin vaan niin iloinen jos ne menis ja synnytys käynnistyisi. :rolleyes:

Takaisin