Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itellä vaihtelee liikkumisen määrä nyt ihan päivän olojen mukaan. Maanantaina meni 12 km juoksulenkki ilman mitään ongelmia, eilen taas 5 km jälkeen tuli niin heikko olo, että piti raahautua kotiin. Tänään taas sujui ihan normaalisti. Varmaan energiatasoillakin vaikutusta ja ylipäätään väsymyksen määrällä.
Itsekin suunnistelen ja aiemmin kiersin seikkailukisojakin. Suunnistamista jatkan niin kauan kuin ei ala mennä tasapainon kanssa vaikeaksi. :)
.
Kiva kun on muitakin suunnistajia! :) Mä oon kiertänyt nyt rasteja taapero selkäkyydissä kävelyvauhtia, odottelen jo aikaa kun taapero pääsee rastireitille :D Ehkä ensi kesänä jo... suunnistus ois kiva koko perheen harrastus. Meidän lapsi viihtyy hyvin luonnossa ja usein pyytää mieluummin metsään kuin leikkipuistoon.
Mulla on nyt ollut ihme energiabuustit pari päivää ja oon juossut useampana peräkkäisenä päivänä. Nautin niin kauan kuin voin, koska viime kerralla ekan kolmanneksen väsymys pisti kyllä urheilut aika vähiin. Sen jälkeen vähän virkistyin uudestaan, mutta ei se "energinen toinen kolmannes" kyllä valitettavasti vastannut mun normaaleja energiatasoja myöskään...
Muistan viime raskaudesta senkin, kun luin jostain että äidin urheillessa sikiö saa samat hyödyt ja naureskelin mielikuvalle sikiöstä nostelemassa punttia. Kun poika syntyi mun öbaut eka huomio oli "sillä on iso haba". :D
Ne seikkailukisat meni mukavasti, päästiin kilpasarjassa maaliin ennen maalin sulkeutumista Oli kyllä kaikin puolin mahtava päivä. Maastopyöräilinkin ekaa kertaa elämässäni kisan tuoksinassa ja se oli hauskaa. Toivottavasti tää on enne ja tulevasta lapsesta tulee myös seikkailuhenkinen
Nouseeko muilla sykkeet/ hengästyttekö helpommin nyt raskausaikana? Musta tuntuu et vähänkin jos yritän tehdä kovempaa treeniä niin sykkeet on katossa. Myös ihan perus kävelylenkillä syketaso on normaalia korkeempi. En muista oliko näin aiemmissa raskauksissa. Kävin alkuviikosta seinäkiipeilemässä tunnin ja olin ihan poikki sen jälkeen, hyvä kun jaksoin raahautua pois sieltä. :D
Muoks. Oho hyvin taas luin aiempaa keskustelua. Tästä olikin ollut jo jossain viesteissä puhetta:D
Mie täällä kateellisena luen teidän liikkumisista kun itse en ole sitten heinäkuun puolenvälin kyennyt käymään edes kävelemässä. Ihan jo päivittäiset askareet tuntuu raskailta tämän väsymyksen ja pahoinvoinnin kanssa enkä voi kuvitellakaan tekeväni mitään ylimääräistä. Kotityötkin jää monena päivänä tekemättä kokonaan. Hyvä kun ruoan saa lapsille tehtyä