Liikunta

Kyllä tuntu hyvälle käydä uimassa. En nyt 500 m enempää uinu, mutta se keveys mitä veessä tuntu oli huippua. Pitää vaan ens viikon neuvolakäynnillä kysyä miten pitkää uskaltaa uimassa käydä. Merkkejä kuitenkin kohdunsuun aukiolosta oli jo pari viikkoa sitten.

Mun mielestä saa uida niin kauan kun ei oo lapsivedet menneet :) ainakin itte ajattelin nyt kulkea mahdollisimman pitkään vesijuoksemassa :)

Ihana kun selkä jumissa niin joogalla saa auki :)
 
Kyllä tuntu hyvälle käydä uimassa. En nyt 500 m enempää uinu, mutta se keveys mitä veessä tuntu oli huippua. Pitää vaan ens viikon neuvolakäynnillä kysyä miten pitkää uskaltaa uimassa käydä. Merkkejä kuitenkin kohdunsuun aukiolosta oli jo pari viikkoa sitten.

Oliko ok aika loppuun asti? Ainakin ennen kuin se limatulppa irtoutuu ei ollut ongelmaa mutta en ole varma? Mä itsekin käynyt viellä vesijuoksemassa vaikka viikon päästä jo voi olla käynistys :D mutta mulla paikat ollut kiinteät ja kiinni tähän asti niin en osaa sanoa :) rv 37+3
 
Oliko ok aika loppuun asti? Ainakin ennen kuin se limatulppa irtoutuu ei ollut ongelmaa mutta en ole varma? Mä itsekin käynyt viellä vesijuoksemassa vaikka viikon päästä jo voi olla käynistys :D mutta mulla paikat ollut kiinteät ja kiinni tähän asti niin en osaa sanoa :) rv 37+3

Kyllä kohdunkaulaa reippaasti jäljellä. Suu vain auki niinku uudelleen synnyttäjillä herkästi vaikkakin edellisestä synnytyksestä jo 12 vuotta on aikaa kulunukin. Vähän epäilen, että osa limatulpasta tuli viimeviikolla, mutta käsittääkseni tuokin uusiutuu.
Rv34+0
 
Kävin tänään hiihtämässä ekaa kertaa tänä talvena. Tosi hyvät ladut vedetty tänne keskelle kaupunkia, ihan mahtavaa kun kerrankin on lunta! Hiihto olikin kivaa kun sai vähän yläkroppaakin liikkeelle. Muuten lähinnä koiralenkkien muodossa on tullut liikuttua. Tanssia ja pientä lihaskuntoa oon tehnyt silloin tällöin videoiden voimalla.
 
Vieläkö muut uskaltaa uimaan? Mä kävin vielä tänään vesijuoksemassa ja varmaan ens viikolla ainakin vielä tarkoitus käydä, jos ei nyt yllättäen lähde jo syntymään. Nyt 38+6
 
Voi miten te olette reippaita liikkujia!
Mun lenkit on lyhentyneet ja vähentyneet. On vaan niin veto pois.. ja tunnen itseni ihan valaaksi muutenkin. Toivottavasti kunto riittää synnytykseen.
 
Voi miten te olette reippaita liikkujia!
Mun lenkit on lyhentyneet ja vähentyneet. On vaan niin veto pois.. ja tunnen itseni ihan valaaksi muutenkin. Toivottavasti kunto riittää synnytykseen.

Uiminen ollu ainoo liikuntamuoto pariin kuukauteen mitä pystyny tekemään. Nyt sain luvan tällä viikolla alkaa taas enempi liikkumaan, kun täysaikaisuus tavotetaan. Pitää vaan kattoo äityykö liitoskivut kävelylenkeistä taas.
 
Voi miten te olette reippaita liikkujia!
Mun lenkit on lyhentyneet ja vähentyneet. On vaan niin veto pois.. ja tunnen itseni ihan valaaksi muutenkin. Toivottavasti kunto riittää synnytykseen.

Mä oon tykännyt käydä vesijuoksemassa ja jooga on aina hyvä :) joko ihan normaali astanga tai raskausjooga olojen puolesta :)
 
Olipas mukava käydä lenkillä koirien kanssa tuolla auringonpaisteessa :) oli ne kovatkin pakkaset ihan kivoja, kun oli niin upeaa keliä, mutta kun ei silloin ollut itellä oikein mitään asiaa tuonne ulos ko ulkovaatteet tuottaa vähän ongelmia ja meidän haukkujen tassuja alkaa paleltaa nopeasti vaik ois vaan - 10. Onhan tuo kävely vähän hitaamman puoleista, mutta kun ei ole kiire mihinkään :) koiratkin juoksi ihan intopinkeenä rallia vapaana.
 
Nyt on tullu käytyä kahtena päivänä peräkkäin ulkoilemassa, eilen rohkeasti pienen lenkinkautta kaupassa ja tänään pojan kanssa muuten vain ulkoilemassa. Täytyy kyllä sanoa että ajo tuo pelkkä pulkkamäen reunalla seisoskelu kävi suorituksesta ja tuntuu liitoksia
 
Mä en taida uskaltautua enää koiralenkillekään :sad001 Lähdin eilen meidän normilenkille ja puolivälissä veti vatsan kireeksi. Hissuttelin kotia kohti tosi hitaasti mutta silti olin kotiin ehtiessä ihan kokovartalokrampissa. Vähän jotenkin säikäytti :/
 
Mulla alkaa taas tulla fiilis että menen just sen takia lenkille, että sais vähän aikaan supisteluja ja tuntemuksia. :D So far ei muuta kun paineentunnetta ja liitoskipuja, mutta ne helppaa yleensä kun pitää vähän taukoa matkan varrella.
 
Sillä mäkin oon liikkumista hyvillä mielin jatkanut kun ei yhtään haittais vaikka alkaiskin vähän supistella ja valmistella... mutta sit toi puolen tunnin kramppi oli aika pelottava kun tuntui ettei happi kierrä vauvallekaan :sad001 ja rehellisesti pelkäsin etten pääse edes kotiin asti vaan lyyhistyn matkalle. Sen kerran kun on ahdingossa niin ei tuu edes yhtään muuta koiranulkoiluttajaa vastaan :angelic: eipä silti et kukaan oikein ois voinut jeesatakaan. Se meni ohi vasta kun pääsin pitkäkseni, yleensä oon saanut pienet rasituksen aikana tulleet supistelut hengittämällä pois :shy: Synnytys sais käynnistyä vaikka heti mutta vauvan mahdollinen ahdinko pelottaa itteä.
 
Poskiontelotulehdus ja 3 viikon tauti alkais olla selätetty. Tänään jos kävis hissuttelu kävelyn ja huomenna uimassa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Me asutaan kylpylän vieressä ja tekis mieli kauheesti mennä sinne rentoutuu iteksee tai esikoisen kanssa hupeilemaa. Oli vaan just pissatulehdus ja hiivatulehdus ni en uskalla mennä ettei tule vielä tähän uudelleen kiusaksi :sad001
 
Takaisin
Top