Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko noita kursseja jossain Helsingissä vai missäpäin käyt? :)
Kiitti vinkistä!Jeps, Helsingissä.
Kirppanat – MammaPilates ja Manipura- Raskausjooga
Kiitti vinkistä!
Täytyy itse kans tutustua tohon Kirppanoihin, et missäpäin se oikein on :).
Eli taidatte käydä hannanna ja MarinaF samoilla tunneilla sitte?
Keskustassa oli ainakin se sali, minne itse ilmoittauduin, en tiedä olisiko muuallakin. Siellä oli samaa kurssia useammalle illalle ja eri kellonaikoinakin, taitaa olla aika kysytty. Pienryhmät, joten luulisi saavan hyvin ohjausta. Mä meen maanantaitunneille ja tosiaan vasta maaliskuun alusta.
Tässä linkki:Annnika: olisko sulla laittaa linkkiä tohon kuntosalitreeniin?
Joo, siis yks 1,5h kerta oli jonka saa käydä. Näin siis Helsingissä. Ihan hyödyllinen se oli, fysioterapeutti kertoi miten ja miksi treenata lantionpohjanlihaksia, mitkä urheilulajit sopivia ja mitä ei suositella missäkin vaiheessa raskautta. Ja mitä esim.salilla voi tehdä ja miökannattaa jättää pois. Se oli siis ryhmätuokio ja kaikilta kysyttiin omia kiinnostuksen kohteita liikunnan suhteen ja niihin otettiin myös kantaa. Kysymyksiä sai esittää, mitä nyt tuli mieleen. Lopuksi tehtiin muutamia harjoitteita. Ihan positiivinen kuva jäi tosta kerrasta.Annnika, kaupunki tarjoaa? Mitä se on? Täällä ei siis tosiaan saa mitään ylimääräistä, hyvä jos normitutkimukset pyörii. Mutta fysioterapia maistuis, vaikkei mitään kummaa kremppaa olekaan. Millaista siellä oli?