Liikunta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dino
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu niillä on kyllä hyvät hinnat. Ei ihan jumppahousuista viiti ittees kipeeks maksaa. Venahtiko ne sulla vai pystyitkö käyttämään vielä raskauden jälkeenki?

Ei venähtäny, pysy oikein hyvinä :) Varmasti taas ensi kesänä otan käyttöön. Ne oli kivat myös raskauden jälkeen, kun oli niin rennot eikä puristanut :) Voisin kuvitella pitäväni sektiohaavan kanssakin.

Noi me&i:n vaatteet on kyl tosi laadukkai. Täytyy kattoo jos taas kutsuille eksyy ni jos sovittais niitä housuja. Ei ne sit välttämät niin kalliit oo jos myöhemminki on käyttöä. Ihan pelkistä raskaushousuista ei paljon viittiskää maksaa jos niitä ei enää enää sen jälkee käyttäis.

joogahousuissa on usein korkee,löysä ja joustava vyötäröosa. Mulla kahetkin (toiset tällä hetkellä liian isot) jumppahousuina. Näyttävät ihan mammahousuilta. Normaalisti rullaan sen yläosan, mutta raskauden edetessä menee varmaan kivasti. Jotkut halpismerkin pöksyt, uudemmat oli topsportin alesta, toisista en muista. Mut siis normikaupoista voi löytää.

Mä oon niin laiska! En oo saanu itteeni edes kävelylle :( harmittaa tää saamattomuus!!! Väsyttää oksettaa ja nälättää.. sohvalla oleskelu kuuluu päiviin suurimmalta osin. Pakko olis ottaa itteään niskasta kiinni.

Mulla on kyllä liikunta ollu ihan nollissa. En mikään himoliikkuja oo ollu koskaan, mutta palailin taas syksyllä siihen rytmiin, että kerta viikkoon uimassa ja kerta viikkoon kuntosalilla (+ mahdollisesti kotijumppaa). Mutta pahoinvointi ja väsymys vei kyllä voimat aivan totaalisesti, yksinkertasesti ei oo pystyny juuri mitään tekeen. Muutaman kerran oon hissukseen lumityöt saanu tehtyä, vaikka tuleeki ihan järkyttävä hengästyminen. Hiukkasen on olo nyt parantunu, että jospa pääsis kohta sinne uimaanki taas.

"Kiva" etten ole ainoa laiska täällä.. ;) En saa itestäni mitään irti... Koirien pissatuslenkit teen mahdollisuuksien mukaan vähän pidempänä, mutta juuri muuta en jaksakaan töiden ja tallihommien lisäksi... Se askelmittarikin roikkui mukana yhden päivän ja sai jäädä taas sinne yöpöydälle kun ärsytti kun en saanut edes sitä minimi askelmäärää täyteen... :D

Mulla ehkä väsymyksen, hengästyksen ja oksentelun lisäks aiheuttaa saamattomuutta se, että lemppariurheilulaji on ollut pakko jättää. Liian rankkaakin, mutta ennen kaikkea liian vaarallista kontaktia. Selkä pakottaa kyllä vähintään kävelyille.

Kirahvi, saako udella mitä harrastit? Ite pelaan jääkiekkoa, ja kyllä treeneissä on vielä tullut käytyä, kohta varmaan on pakko lopettaa, mutta kun ei millään haluais!

Narttu on juoksussa ja tärppipäivät joten käytiin pitkästä aikaa ihan hihnalenkillä esikoinen rattaissa, puh kun meinas ylämäessä kunto loppua! Pari kilometriä mentiin tietä pitkin kun oli pakko kääntyä, niin kovat liitoskivut oli että pelotti jaksanko kotia ja esikko ja kilju kyydissä siihen malliin että oksat pois.. Pitää paremmalla onnella käydä kuhan isimies tulee töistä, vaikka potkukelkkailemassa :)

Asutaan siis maalla ja koira irti aina kun ollaan ulkona ja käyn vaikka hevosia ajamassa/ratsastamassa, saa hyvin liikettä. Nyt tuntuu et kiipee seinille kun ei saa olla irti ulkona :D

Yrittänyt hoitaa kipeetä selkää jumppaamalla, mutta vatsalihaksia treenaavat liikkeet alkaa sattua mahaan kovasti. Tässä vaiheessa raskautta vatsalihasten pitäiis kuitenkin olla ihan sallittuja. En tiedä, miten tuota selkää hoitaa, jos jumppa sattuu.

Joo venyttely toki auttaa, mut pitäis saada pidettyä lihaskuntoa yllä. Neuvolalääkäriinkin vielä useampi viikko. Vois kerjätä fyssariaikaa :P

Ootko Kirahvi kokeillu selätintä? Sillä tulee samalla venyttelyä ja lihasharjoittelua, saa hienkin pintaan yllättävän nopeasti.

Mua kiinnostais kans selätin, näyttää jotenkin niin yksinkertaiselta että mietin voiko olla tehokasta, mutta ilmeisesti voi. :)

Juu, siis meiltäkin löytyy Iron Body -merkkinen. Mutta ihan samanlainen on, kun kaupassa vielä molempia testasin. Tuo oli vaan reilusti halvempi :p

Miulla taittaa olla sama. Joo ei maksanu ku vissiin 30e. :D

En oo kokeillu. Pitää tutkia. Jumppapallo ja pilatesrulla löytyy. pitäis varmaan pian löytää isompikämppä et mahtuis näitten jumppavälineiden lisäks vauvan kamppeet :)

AI vitsit kun on ihanaa, vihdoin pahoinvointi hävisi ja viime viikolla pääsi piiiitkän tauon jälkeen treenaamaan. 2x salilla, tunnin sauvakävely, yks 11km kävely ja lyhyemmät päälle. Huippu fiilis!
Mutta kyllä on pähkäilyä mitä kaikkea salilla uskaltaa tehdä..

Takaisin