Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Syöminen jatkuu: pähkinöitä, 3 hapankorppua, vanukas, omena ja pari porkkanaa välipalaksi :D
Sitä ennen jauhelikeittoa, leipä, pulla ja 2 suklaapatukkaa, tikkujäätelö :D Aamulla oli se kunnon annos kaikkea!
Huhhuhhuhhhhhh.
Mitäköhän illalla söisi? Mustikkaa, omenaa ja mysliä vedin eilen vielä 22 aikaan, jädestä kieltäydyin - IhMe :D

Onneks on tänään tullut edes se 50 min hikoiltua!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun päivän liikunta saldo: Kävin juoksee kaupoilla ja raahasin kahta raskasta ostoskassia, tein mango-juustokakun, äsken tein makaronilaatikon uuniin, oon pessy pyykkiä ja ravannu taloa ees sun taas ku oon yrittäny vähä järjestellä paikkoja. Lopputulos: iha törkeen kipeät jalkapohjat ja lonkat eikä mitään supistuksiin viittaavaakaa! Dämed!

Olipa ihanaa käydä tänään kävellen neuvolassa! Eihän se ollu kun 15-20min matka suuntaansa mutta kyllä se oli just sitä mitä tän istuskelun ja makoilun jälkeen oon kaivannukin! Mihinkään ei sattunu, tuli hiki ja hengästyinkin sopivasti :) Ruokakin on maistunu paremmin lenkin jälkeen!

Tämä on ihmeellistä.. eilen oli melkonen tankkauspäivä söin tunnin välein jopa usiamminkin jotakin, ruispaloja paloi puoli pussia, oikiaa ruokaa mätöin kauhiana plus kaikki muut siihen päälle, KOKO ajan oli nälkä. Tänään sitte kaikki oksettanu, oikein mitään ei oo saattanu syyä ja kaikki maistunu pahalle?! Onko muilla tämmöstä?! kaikki vaan ällöttää...

Alku kuulosti tutulta, mutta sitä se sitten onkin mun osalta. Mättämistä ja mättämistä ilman huonoa oloa. Tässä pitää nyt yrittää vaan hillitä mielensä, ja katsoa kellosta koska on oikeasti tarvetta syömiselle.

Mul oli noita mikään ei riitä päiviä täs jonkun aikaa, jolloin mätin pakettitolkulla leipää ja pullaa ja normiruuat päälle mut silti oli nälkä. Ja nyt sit tänään ja eilen ollu ihan päin vastoin, ei oo yhtään nälkä ja pärjää pienellä puraisulla leipää vaikka kuin kauan. Ei mua ruoka kuitenkaan inhota vaan jos nyt olisi lautanen edessä niin kyllä se tyhjenis mutta kun ei oo niin eipä sitä yhtään kaipaa.

Äsken alko tulla jo huono-olo, niin pakko oli leipää tehä ja kyllähän ne alas meni.. nyt ei oksettanu ruoka enää kuten päivällä, mutta kuitenkaan ei ollu nälkä. Sitte tuli perään pari napakkaa supistusta - maha meni sekasin ja vessaan. Huh kolmas kerta tälle päivää ku käyn tyhjennyksellä.

Tänään vasta on liikkuminen alkanut tuntua oikeasti kivuliaalta, mut ei haittaa yhtään, oon niin tyytyväinen siihen että ylhäällä majaillut lapsi vihdoin laskeutuu. Käveltiin pitkä lenkki ja oikein yritin saada itteni niin väsyksiin, että yöllä tai huomenna tulisi kunnon supistuksia. Kökin rantakallioilla hankalissa asennoissa ja juoksin bussiin, vaikka vihloi ihan törkeästi. Omalla pysäkillä en sitten meinannut kivuiltani päästä bussin penkistä ylös, enkä yhtä askelmaa bussista ulos...

Näillä viikoilla musta siis löytyy masokisti. Mut on kyllä tsiljoona kertaa helpompi kestää kipua liikkeessä kuin paikallaan. Pitää muistaa tää synnytyksessä.

Rv 40 + 4 (?) ja mie suunnittelen edelleen kahvakuulatreeniä! :D Pientä spinnailua lämmittelyksi..
Katsotaan vihlooko tota mahaa enemmän tän setin jälkeen.
Nyt olen heilutellut vain 3 kg kahvakuulaa (sekin yllättävästi nostaa hikeä pintaan), 10 kg kuulaan siirryn vasta synnytyksen jälkeen.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä haaveilen edelleen siitä halonhakkuusta... :D Haaveeksi tosin taitaa jäädä, mies oli piilottanu kirveen. Voi "harmi". :) Mä oon viime päivinä yrittänyt syödä mahdollisimman fiksusti, et saisin ton ummetuksen laukeeamaan, mutta vielä ei oo ainakaan ollu apua. Liikkuminen on vähän hankalaa, kun alavatsa on ihan tulessa kun jalkaa liikuttaa, mut kyykkyjä oon saanu vähän tehtyä. Toivottavasti auttaa.... Viikkoja 41+3

Mie ajattelin et terveelisen elämän voi alottaa sit ku oon jakautunu jos sil sit sais nää kertyneet kilotki pois....

Niin mäkin koko ajan ajattelin, mutta päätin eilen että kun mulla tuo ainakin tuppaa menemään aina juuri siihen 'huomenna sitten' ajatteluun, niin teinkin uuden taktiikan ja aloitin jo 'tänään'. :)

mäki alotin sen terveellisen elämän, mut sit tuli tää hiton RD... pakkohan se oli ruveta herkkuja syömään kun kerta sokeritaudista ja niistä herkuista aina vouhotettiin :wink mut päätin kans, et sit ku oon saanu vauvan kainaloon, niin jatkan siitä mihin jäin.... motivaatiotakin ehkä sit enemmän ku pystyy taas liikkumaan ja lenkkeilemään....

Mä en oo tehny kuin pieniä kävelylenkkejä ja nekin tuntuu vähän kivuliaalta. mitään muita liikkeitä en ole viel uskaltanu tehä. Sairaalassa lähti painosta vaan se lapsen paino eli 3kg ja nyt kotona ollessa 4 päivän aikana 4kg.

Kerta kaupassa käynti ei saqnu aikaan supistuksen supistusta nii katotaan mitä tekee thaimaalainen ruoka! NAM!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Tein pannarin öljyyn. Ihan ok, mutta kyllä margariiniin tehty on miljoona kertaa parempaa.

Takaisin