Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulosti mun korvaan vähän karummalta, mut tässä taas nää murre erot muistuttavat itsestään :)

Murre-erot on ihania <3 Mies ei ymmärrä kun puhun sille potakoista (perunoista). Tai että tuima on suolatonta eikä mausteista. Tai että etiäinen tarkottaa semmoista enne-fiilistä. Ah, voisin etsiä koko ajan uusia murre-eroja, mut oon asunu liian pitkään etelässä enkä enää muista kaikkia! :(

Kiitos ruokavinkistä: nakit ja muusia tänään. Hiton vaikee keksiä ruokia ku mies on töissä ni mie teen ruoan. Pitäisköhä tehä joku arkiruokalista ni ei tulis tehtyä samoja koko ajan.

Mul on kans sama ettei millään keksi mitä tekisi. Ei joka päivä viittis jauhelihaakaan syödä. Joskus otin vinkit koulujen ruokalistoista, jotka on lehdessä, mut siel oli nii harvoin mitään hyvää :P

Me syötiin eilen perunamuusia ja lihapullia! Perunamuusi on hyvää ja lihapullat mun lemppareita :)

Mun tekis kauheesti mieli lohikiusausta mutta mies ei syö sitä niin en viittis itelleni vaan vääntää :/

Meilläkin on salilla babymuokkaus :) kestää 1, 5h ja tarkoitettu alle vuoden ikäisille plus juuri synnyttäneille sekä odottaville:)
Mä käyn edelleen "normi" muokkauksessa, joka on toisessa salissa samaan aikaan, aina kattelen hymyssä suin niitä vauvoja siellä ♡

Gogolla on kaupungissa lastenhoito 6kk --->
Siihen asti tarvii käyttää mummua hyväksi :-D

Meidän salilla lapsiparkkiin saa viedä vasta 2 v:nä. Epistä! Mieskin lopetti siellä nyt, voi olla itsekin katson onko muilla saleilla parkkeja täällä. Tuolla olisi kyllä vauvajumppaa, jonne voi ottaa mukaan 3-12kk ikäisen että ehkä sen käyn testaamassa ja muulloin sitten jätän ipanan miehen hoiviin. Jos hommais sporttirattaat niin mies vois sillä välin kun mä oon salilla vetää beben kanssa lenkkejä kun päätti alkaa treenata juoksukuntoa :)

Elixialla saa viedä ihan pienen joka kannattaa päätää ni hereil ja sitä pienemmän saa viedä jos se nukkuu treenaamisen ajan. :)

Hah! Kuulin siskon tänään sanovan "velli"(vaikkei ruuasta tod. puhunukaan) ja se taas sai mulle mielleyhtymän riisipuuroon ja rusinakeittoon, joita tässä keittelin ja nyt tyytyväisenä syön :p

Kävin tunnin liikkumassa, vähä helpotti mieltä. Piristi ulkoilma ja ihana lämmin auringonpaiste :) jospa tämä tästä. Palkinnoksi sain kipeitä supistuksia ja jotakin vuotoa nyt alapäästä tiputtelee.. seurataan oonko pyyhkinyt liian ahkerasti vai joko jotakin tapahtuu.

No minusta tuntuu että lupaavia synnytystä ennakoivia oireita on ollu jo viimiset 3 viikkoa! :grin Että enään ei oikein osaa "innostua! :p Mutta nooo, eikö sitä sanotan "onneksi sinne kukaan ei koskaan oo jääny"

Eilen kun mua supisti ja mies intoili niin sanoin sille että ei saa innostua vielä, miksiköhän :D Liikaa luultu että lähtö tulee, eikä ole tullut..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä kävin tänään koiran kans ulkona aamulla (kakatin vaan lähimetsään). Sit vein roskiksen ja menin esikoisen kans pihalle haukkaa raitista ilmaa n30min. Iltasella vielä ajattelin et jos kävis vauvan kans pienellä vaunukävelyllä "around the block" ;)

Mä oon ottanu tänään keittiössä niin monta askelta että taitaa keskiviikosta asti lykätty kävelylenkki edelleen jäädä väliin. Tai ainakin priorisoin sen päivänokosille ja katson sen jälkeen tilanteen uudelleen :)

Ihan poikki, spinning/kuulasetti 30 min ja päälle kunnolla 20 min kahvakuulaa. Oli vaikea tehdä niin ettei syke nouse kokoajan huippulukemiin, joutui siis aina hyvän vauhdin tullen jarruttamaan, ai että mää revittelen tän vauvan syntymän jälkeen..
Entisenä yleisurheilunharrastajana haaveilin kuinka juoksen maratonia :D
Sinne asti nyt kuitenkaan enää palaa, pururadalle maastoon kaipaan ja niillä täysillä sykkeillä <3

Mä lähden kohta urheilemaan - kävelen miestä työpaikalle vastaan tuohon 700 metrin päähän. Jostain syystä käveleminen on ollut pari viime kuukautta se kaikista hankalin asia mulle. Nyt lähden hakemaan niitä hankalia oloja, jos vaikka sais muitakin kuin harkkasuppareita.

Takaisin