Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeks, mutta millä jaloilla te liikutte? Mulle ison ruokamarketin maitohyllylle asti pääseminen on jo urheilusuoritus. 100 metrin matka on aivan maksimi, mitä pystyy liikkumaan. Sattuu niin paljon jalkoväliin, häntäluuhun ja ihan vain vatsaan, ettei tod tee mieli liikkua yhtään ylimääräistä. Tai siis tekis, mutta ilman näitä kipuja!

Mä en tiiä mistä se johtuu mut kun vedän lenkkivaatteet päälle niin supistukset ja kivut vaan katoo :o Mulle noi kauppareissut on paljon rankempia kun 8-10 km lenkit!

Heh heh, mä lähin liian nälkäsenä asioilta kotimatkalle ja kuinkas sattukaan että vaihdoin bussia siellä missä on Ldli. Sieltä tarttu mukaan vale-bountypussi (kuinkas muutenkaan:wink). Kun bussilla kesti niin suuhun ehti mennä neljä patua..:rolleyes: Iltapäivällä söin jo keksipaketin jämät.. Ei päivääkään, että jäis mäiskytykset väliin :sad001

Liikun näillä jaloilla mitkä kannattelee kohta 100 kg painoa :D
Mun jalat on aina tykänneet haasteista! ;D
Huomiselle luvassa 1 h spinniä, käsilihastreeni sekä esikoisen kanssa pyöräilyä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

40 min spinnig, 15 min kevyttä jumppaa ja hetki käsipainoja, sit olikin jo kiire labraan!

6 km lenkki valokuvaustaukoineen 70 min. Eikä mittää tapahru... Olin silti reipas ja saan illalla mässäillä pihvini ja makkarani.

No niin mäkin vähän ajattelin :) Jos vaikka ostais "vaan" 5 ja säästäis puolet huomiselle...

Tänään käyty hyppimässä esikoisen kanssa kevään viimosessa tanssi-muskarissa.

Mäkin haluun metrilakua! Kaduttaa ku en ostanu sitä viime viikonloppuna ku sitä kerranki oli tarjolla

5 ihanaa kirpeetä metrilakua haettu ja vielä ei ainakaan yhtään harmita mussuttaa makeeta, toivottavasti osaan lopettaa ajoissa niin että huomisellekin riittää!

Enpä osannu lopettaa ennen kun pussi oli tyhjä :( Muutenkin on tänään syöty ihan liikaa ja nyt on ihan kamala olo!

Joo herkuttelin tuossa sipseillä ja poppareilla vähä..MORKKIS!!! :rolleyes: mut ainaki mä tasapainotin hommaa ja söin sit yhen omenan!

Kävelin muuten äsken piikkimaton päällä ja heti rupes supistamaan samoin tein ja vessaankin piti mennä :D

Nautin aamupalaksi terveellisen neljän viljan puuron jotta voin surutta elää loppupäivän munkeilla!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Vetäsin just aamupalaksi 2 itse tehtyä juustocroisanttia! NAM! Nyt vielä kahvia koneeseen niin pitäis ainakin vatsan toimia...

Mä ahmasin 2 karjalanpiirakkaa.. Ei oo ollut ihme kyl koko eilen iltana/yönä nälkä vaiks olin syönyt kunnolla viimeks joskus klo 15 maissa.

Söin just pienen aamupalan et jaksan ja nyt alan vääntää brunssia meille. Vähän hölmöähän tää on kahdelle panostaa ja laitella pöytä koreeks mut ei tässä nyt oo muutakaan iloa ku vauva ei selvästi halua vielä ulos vaikka kiusaakin koko ajan...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin