Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon joskus tota ihan miettinyt mut en kehdannut kysyä!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Vaadin saaha tietää muumimuki konstin!!!!jäi vaivaa!!

Voi ei!!!!!! Syvimmät pahoitteluni, että ootte täällä kintut ristissä odottanu koko päivän :grin heheheee.....!!!!

Niin siis muumimuki.... sama ku muumimuki raskaus.... mies heittää mällit kuppiin ja ruiskulla laitetaan naisen sisään.... ns. keinohedelmöitys kotikonstein :grin ei sen kummempaa... eikä siinä ei tarvitse lähestyä vastakkaista sukupuolta jos ei tohdi :p

Siis olen miettinyt oliko Nipsumuki synonyymi muumimukille tässä asiassa... Käyttötarkoituksen kyllä tiedän :) Ja tää vauva ei ymmärrä muuta kun rääkätä mua!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mua nauratti kun asia tuli aikasemmin puheeks, en kommentoinu sillon mitään ja jäin miettiin että oisko pitäny heti selittää mistä on kysymys, mutta musta oli hauskaa että se jäi mietityttämään ihmisiä :D vähän ilkeetä mutta hauskaa...

Vaikka e hirveen helpolla usko kaikkea ufoa, mut luulin et jokin poppaskonsti löyty, mut pah! :D

Ei myö "pohjosen" tytöt tommossii tiijetä!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Onks sen pakko olla just muumimuki? Mä tykkään muumimukeista, eikö vois olla vaikka herra hakkarainen muki?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

kuukkelistakin olis löytyny vastaus :wink heheheeee.... hyvähän se on jännitystä elämään tuoda..... juu siis nimenomaan muumi.... hakkaraisesta saattaa tulla joku ihan muu :grin

Mitähän mun piti kommentoida? Muumimuki vei ajatukset johonkin...

Siis sitä, et mä oon luullut niiden rappusten ravaamisen auttavan siinä vaiheessa kun synnytys on käynnistynyt. Eli sillä yritetään voimistaa suppareita ja avata nopeemmin kohdunsuuta...

Lyyti, en mäkään pysty liikkumaan. Jos käyn kävelyllä, niin yö on niin tuskallisen kipeä. Parempi ottaa nyt vaan rennosti, nukkua edes jotenkin yönsä ja kerätä voimia synnytykseen.

Mannaryyni: Ooks sä ihan varma, et sä sait nimenomaan sitä vale-bountyä jäätelönä. Mä olin tänää Lidlin jätskialtaalla notkumassa, mut ei ollu kookosjädeä, ei :sad002 Samanmerkkistä (kai) oli jotain manteli ja jotain muuta makua. Mun lähin Lidli onki nyt ihan paskeli, sielt puuttuu mun kissejenki lemppari hyytelöpussit :cwm

Täällä ollut taas niin vilkasta keskustelua etten edes yritä päästä mukaan :D

Eilen käytiin vielä 40 min kävelyllä ja puistossa..
Vauva punki päätään alas ja supisteli, muttei taaskaan yhtään kipua!!!
Sellerismoothie on törkeän pahaa, juon sitä väkisin nyt ainakin viikon aamulla ja illalla ja katson tasanko turvotusta tai ruokahalua!
Eilen mun herkkusaldo oli 2 piparia, eli oon pääsemässä ruotuun näiden herkkujuttujen kanssa myös.
Tuli repsahdettua limuun ja suklaapipareihin ja niistä tuli taas jokapäiväisiä, se ei tosin ole vaikuttanut painoon, koska paino nousi saman verran kuin yhden kuukauden herkkulakossa..
Saapahan tässä taas enemmän vitamiineja ja tärkeitä ravintoaineita kun jättää turhat pois!!
Ehkä tää vauvakin tajuaa tulla pihalle, kun masussa tarjoillaan selleriä :'D
Mun mies haistoi eilen sitä juomaa ja se ilme :D <3 Se vihaa yleensäkin marjoja, parsaa, kaaleja ja selleri on sille kuolema. Hedelmiä syö kyllä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Huihui: Täällä on ainaki vale bounty jädee. Niitä Chocos&.. merkkisiä sinisessä paketis :) Siin oikeiden Mars ja Snickers jädepatukoide pakettie vieres altaasa.

Takaisin