Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja kunto pysyy yllä

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

No toiset on kipeitä toiset ei! :p niinkö oon sanonu ni en ite usko mihkää häätö yritykseen, kyl se sieltä joskus tulee ja ku ite tuun niin kipeeks jo imuroinnista ni en kyllä tieten tahtoen ala riekkuu ja halua tulla turhaan kipeeks, ei se siitä kuitenkaa sen nopeammin synny. Mulla ku nuo riekkumiset vaikuttaa nuihin jo muutenki huonoihin yö uniin..

Mut te ketkä ette kipeeks tuu ni senkus annatte mennä! :) ite kyllä lenkkeilisin muutenki mutta ku sitteppä mun ei tartte nukkuu eikä seuraavana päivänä pysty tekee mitään.

Muistelin vaa et oliko mannaryynilläki polvet kipiät tai jotain et eikö siitä tuu vaa enempi kipeeks!? :confused:

No alas menosta ei tykkää nykyää polvet yhtää, mut ylös tulos ei oo mitää häikkää. Mut kipeät nää on vaikkei tekiskää mitää. Että sama tekeeks mitä vai ei. 24/7 kipuja ollut jo 7-vuotta. Kosteammalla ilmalla tietysti sit kipenee entisestään.

Aikanaan ku äiti on minuu synnyttäny, niin sen on käsketty ravata portaita et alkaisin syntyyn..tosin olin alkanu syntyyn vasta sit kun kätilö oli väännelly mut synnytyskanavaan, kun en ollu laskeutunu, mut sit tulinki reippaasti 20 min päästä ulos ha meinasin syntyä tayssin käytävälle :D juur kerkesivät saaha salin puolelle.. Myös anoppia oli aikanaan patistettu ravaan portaita.. pitäisköhän itekki koittaa ravata portaita, tosin meil on vaa 15 porrasta niin saa aikas monta kertaa mennä ylös ja alas :D

Joo toi meiän saikku on kuulemma ahkerassa käytössä noiden portaiden takia. Montakohan kerrosta tos PKSSK:ssa on.. Äippä osas vaa sanoa, et siel ne käy yleensä kävelee ja apu on lähellä.

No ravatkaa, jos toimii ni alan kokeilee parin viikon päästä itekki ja napsin sit paketin panadolia päivässä! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kättärillä on kans hyvät portaat! Mut "vaan" 7 kerrosta ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie ostin: selleriä, 1 tuoreen ananaksen, pitkästä aikaa satsumoita, porkkanaa, banskua ja jääkaappi täynnä vadelmaa, mansikkaa ja mustikkaa.
Meinasin alkaa taas vetämään joka päivä muutaman smoothien, jossa on selleriä, hyvä lisä puuron ja leivän kaverina..
Ihan vaan jo tän heikon vastustuskyvynkin takia!

Aamulla oltiin puistossa 45 min, kohta polkaisen pyörää kerta lupa on saatu ja nyt näitä:
ImageUploadedByVau Foorumi1398420840.879403.jpg
:)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tosta kuvasta tuli mielee, etten oo vieläkään ottanu aamullisia vitamiiineja........ :oops:

Mä tulin puistoon ja mettään keräämään nokkosia. Kättäri ois tossa vieressä, pitäiskö vaan mennä ravaamaan portaita sinne? Ei oo kyllä enää yhtä mukavaa kävellä kuin vielä viikko sitten, haaroissa on sekä jalkapallo että sukkapuikko. Mut ei mun olo tästä pahenekaan, joten otan nyt kaiken irti nätistä päivästä.

Puluilla kevättä rinnassa.

Noi vitamiinit on edellee ottamatta! Mut ny tortilloi napaa! :P

ei mä en kyl pysty noita portaita kiipeemään en sit millään :confused: kolme porrasta tossa ulko-ovella jo ottaa voimille.... mut kyl mä kokeilen kans tota häätöö, ihan vaan taikauskosta ja ku ne mummelit aina kehuu pesseensä mattoja edellisenä päivänä.... voin minäki sit kehua, että vedin perkele muutaki ku paketin makkaraa o_O

Eikös se seksiki ollu yks häätö keino?! Makaat lahnana ja pistät miehen hommiin!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Oli! Mut ei se lahnana makaaminen auta, ku siin pitäs saada orkut nii ei siinä auta maata vaan ja ajatella kauppalistaa :grin:grin:grin:grin

No eikös siinä mällissäki ollu jotahi?!lastit sisään vaa muutaman kerran päivässä päivittäin!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin