Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suklaapatukasta on kieltämättä kokoajan hitonmoinen puute! Myönnän olevani puutteessa. Äsken sain patukkaa ja nyt meinaan jo itkee toisen perään. :grin

Niiitähä tos on mukavasti jonossa.. Mut antaako himoillensa periksi?

Itse olen täysin himojen vietävissä! sen takia en voi kaappeihin jemmata patukka arsenaalia :(

Oon toipunu nyt vähä aamu järkytys vitutuksestani joten taijan keittää nalle puurot ja lähtee sit haravoimaan.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ekaa kertaa neukku iltapäivällä ja päätin repäistä ka kävellä sinne kun matkaa on huimat 2,5 km. Mut piti sitten ihan google.mapsin kanssa laskea eilisen kävelylenkin perusteella että mihin aikaan pitää lähteä lyllertämään jos meinaan keriitä ajoissa. Nykyinen kävelyvauhti tosin voi olla silti päivästä riippuen ihan mitä vaan.

Mie mietin jos mie lähtisin ulos reippailemaan.. Siis kunnon lenkille jolla en oo käyny moneeeeeeeeeeen kuukauteeeeeeeeen.. Mut arvatkaas onko pelko, et supparit alkaa kesken reissun? Mut pitäskö silti.. Miten mä pääsen saikulle sit? Taksilla ? Ampulanssilla en pääse kuitenkaa ko ei oo ns. hätä! Tosin saikku on kokoajan alle kilsan säteellä...

Paniikki mama..

Mä oon koko kevään roudannu kännykkää ja parinkympin seteliä mukana kävelylenkeillä. Iha varuiks.

Munkin kävelylenkit sijoittuu kodin ympärille, kauas ei uskalla mennä kipujen ja 24/7 pissahädän takia. Onhan nää maisemat jo aika koluttu mut ompahan turva lähellä :D

Noku miun H&M-paketti ois noin 500m päässä postilla ja sairaalasta poispäin :D Itsehän kun kyykin sisällä täs saikun vieressä pelkopersiissä.

Kävimpä äsken kiipee taas portaat ylös ja alas! Eli oon kiivennyt tänään 12-kerrokseen yhteensä! Viel kuus lisää myöhemmin! Plus ne alasmenot tietysti, mutten laske niitä.

Siis huvikseenko sä niitä portaita ravaat!?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Yks kyykkää ja toinen kävelee rappuja... Mä voisin kysyy kätilön mielipidettä kumpaa mä alan tekeen kun pääsen käyrästä irti!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Tuleeko se tollein ulos? Oon niin malttamaton et voi ku joku noista kotikonsteista toimis... Uskon vaan vahvasti et tää tulee ulos just sillon ku hälle sopii, ei auta äidin jumpat ja kävelyt, ei sauna ei iskän lahjomisyritykset..

Nii mieki oon varma ettei nää auta, mut kai siin jonkin sortin mahdollisuus kuiteski ois jos sattus tsägä käymää!

Mut hei aatelkaa ku te ravaatte portaita ja teette kyykkyjä ja ties mitä ja tuutte vaa enemmän kipeeks ja vauva päättää olla sen kaks viikkoo yli ni kannattiko se sit kuiteskaa? Kyllä ne peipit sieltä syntyy omalla ajallaan ku ovat valmiita. :)

Kipeeksi portaita ravaamalla? No lyyti täs ollaan hyvää vauhti yli menossa jo, ettei varmaa haittaa oo näin viime metrien häädöllä :)

Takaisin