Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kyllä kamala sellupylly nykyään :/ Mutta eiköhän se kesällä sula pois!

joo siis tää on järkyttävää!!!! vähä vilkasin peräpeiliin, mut tarkempaan tutkimiseen en uskaltanu :confused: toivoa sopii et kesällä paistaa sen verran voimakkaammpin, et se sulaa pois.......

Mua harmittaa kun en saa mitään jumppailla nyt :sad001 Haluisin vähän treenailla etten ihan rupsahtas selluläjäks :sad001 Nyt varsinkin kun oon laihtunu ja kiloja tullu vaan pari lisää ni ois kiva vähä kiinteyttää itteensä... Nooh mut ehkä sit ku tuo vauva tulee maailmaan..

Mä just rupesin täällä kyykkäileen! Yritän ottaa pientä varaslähtöä synnytyksen jälkeiseen kuntoiluprojektiin ja samalla olis kiva jos vauvakin pikkuhiljaa valuis vähän alaspäin :)

Miekin pystyn vielä toistaiseksi tekemään kyykkyjä, itse teen ne tasapainolaudan päällä niin saa lisää vastusta :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä en oo saanu kyykätä tosi pitkään aikaan mutta nyt oon antanu ite itelleni luvan vaikka vasta ens viikolla olis neuvolastakin lupa. Haluun vaan että tuolla masussa rupeis jo jotain tapahtumaan. Tällä hetkellä tuntuu ettei sieltä oo mitään syntymässäkään ja se turhauttaa!

Mä haluisin tosi kovasti tanssimaan ! :grin Mä voisin maksaa mitä vaan melkee et pääsisin yhdeks illaks oikee kunnol joraa :grin On nii kauhia ikävä sitä ku ei oo moneen kuukauteen voinu liikkua millään taval ! :sad001

Hymykuoppa, Kyllä se vauva sieltä on tulossa :)

Mä tanssin aina kotona kun oon yksin :) Tän pallomasun kans en kaipaa yleisöä... Musat vaan täysille ja tanssimaan. Sulle cranberry se ei nyt tietenkään käy kun sun pitää levätä, mut sit heti kun taas pystyy!

Mäkin tanssin aina ku ukko on töissä ni salaa :grin Siis oon harrastanu 13 vuotta tanssii ja nyt se on jääny tälläseks piilo harjotukseks kotiin :p Ootan kyl innol ku pääsee taas tanssii :p

Mä oon kans harrastanu koko ikäni ihan kohdusta saakka! Tanssi on ihana harrastus kun siinä pysyy kunnossa ilman että tarvii treenata hampaat irvessä :)

Jep ! :) Mulla harmiks tanssi vähän jäi reuman takia kun tuli sellanen paha pahenemis vaihe :sad001 Mut aina se tuol jossain haaveis on et ehkä sit joskus :rolleyes:

Tanssi on kyllä kivaa silloin kun saa mennä täysillä :D Tällä hetkellä ei siitä saa mitään irti ;D

Eilen ois tehnyt mieli polkea taas ihan täydellä teholla, mutta eiiihhhh.. Vielä pitäis odotella kunnes sitä pääsee tekemään. Onneks toi pyörä ei tosta mihinkään häviä ja maksanut itsensä jo takaisin moneen kertaan, oli kyllä kannattava hankinta! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Vitsi tuo sää on aivan mahtava ! :) Pakko mennä ulkoilemaan vaikka pitäs levossa olla. Ei kai siitä haittaa oo jos ees pikkasen näyttää naamaa ulkona ? :)

Kandee muistaa että oikeestaan kaikki "sellu" ja rasva mitä tulee reisiin ja peppuun, on tosi pitkälle varastoa imetykseen (ihme kyllä, luulis että ne varastot tulisi pikemminkin tisseihin), näin ainakin mulle on kerrottu neukussa! Itelläkin se osasto tuntunut keräilevän eniten tavaraa, mutta luottavaisin mielin ollaan että imetyksen myötä sulaa ne kuin itestään! Ja jos tissit hyvällä lykyllä jäis saman kokoiseks, ei haittais :wink

Takaisin