Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo!! Tylsää kun pukkaa ja muutakaa ei tosiaa oo :rolleyes::oops::laughing002:grin

Ja mies tekee yllätys pitkään tuota graduansa tänää.. Iha yksin saanu möllöttää. onneks ollu tää foorumi :)

hymykuoppa: mm. apteekista saa niitä nutridrinkkejä, runsas energisiä välipala juomia, joita käytetään esim alipainoisten hoidossa... jotain sellasiahan voi kans kokeilla, jos ei saa ruokaa alas.... työkaveri joutu niitä juomaan raskauden aikana, ku paino vaan putos koko ajan....

Nuo on joo hyviä! Mikshän unohin noi energiajuomat vaikka työssäni joutunut niitäkin juottamaan viitisen vuotta.. Tää muisti..

Ite en oo maistellu ihan sen takia, et uskon ilmankin ettei ne mitää hyviä oo.. Oon kuullu kyl, et ne jotka on maistanu nii.. Huhhuijjaa!

Tänään pakko tehdä: kanafetapiirakka!! :) Kyllä!
Sit pitäis jotain kotisafkaa kehitellä, varmaankin nakkikastikepäivä..

Mokkapaloja on tehnyt mieli ikuisuus - tai sit ihan vaan mutakakkua.. Pitää tehdä huomenna jotain makiaa ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla ihme kyllä kääntynyt päälaelleen ruokahimot; enää mun ei tee ees mieli herkkuja juuri koskaan, vaikka yhteen väliin oli niin että voisi vetää niitä joka päivä! Ja nyt sitten mahdollisimman terveellinen ja fresh ruoka himottaa, ihan kiva että näin päin vihdoin!
Miten muuten tiedättekö pitäskö tässä huolestua, kun mulla ei vieläkään oo tullut niitä harjoitussupistuksia?! Viikkoja kuitenkin yli 30. jo takana, joten luulis että alkais jo vihdoin tulla niitä.. :-O Mutta ei näy eikä kuulu!! Jänskättää, kun mitä jos niitä ei tuukkaan ennen synnytystä ja sitten en oo yhtään varautunu niihin enkä tiedä miltä ne tuntuu?! Jaiks!!

Jiggly, Ei kaikille tuu supistuksia ja siitä ei oo mitää haittaa et tulee myöhemmillä viikoilla :) Sitä paitsi ne sun harjotus supistukset voi näkyy vaik vaan mahan kovettumisena etkä sä vältisti ees huomaa niitä :) Ja ei niihin supistus kipuihin oikein voi edes varautua ja kyllä sä sit tiedät kun kunnon supistelut alkaa et nyt on pakko lähteä sairaalaan :)

Kiitti infosta :-)!! Täytyy varmaan siis olla vaan tyytyväinen, että selvinnyt näin pitkään ilman niitä. Ja lopettaa tarinoiden lukeminen, joissa naiset on ihan yllättäen tietämättään alkaneet synnyttää, ilman mitään ennakkovarotuksia .. :eek::gen113:grin

Kyllä ne synnytys kivut on sen verta kovat et tietää lähtee :) Ja varsinkin jos ei aikasemmin oo kipuillu ni kyllähän siitäkin pelkästään jo huolestus :p Ja tääl foorumil on paljon hyviä juttuja ja neuvoja ja kokemuksia mitä voi lueskella. :) Ja kannattaa olla vaan tyytyväinen jos säästyy pitkälle ilman kipuja :grin

Jaahas, se ois parin päivän tauon jälkeen pyöräilyä ja jumppaa vähintään 60 min! Kahdessa päivässä kerääntynyt upeat remmit nilkkoihin ja mun silmälaseista jää painaumat silmien sivuille ja nenään !! :O Painaisin varmaan jo 100 ellen liikkuisi!!!! :O Hemmetin neste, ei sitä noin paljon tarvis tulla.......

Mua öklöttää kaikki ruoka. Mä en halua syödä mitään! Ja sitten, kun ei syö, niin tulee huono olo. Ja sitten, kun väkisin syö, niin tulee huono olo. Tyhmää. Hienoa lähteä tänään Tallinnan reissulle ja mennä buffettiin syömään... Ehkä jälkiruokapöytä pelastaa... :angry7

Itse vedin juuri annoksen Cheerious-muroja väkisin.. Meinasin luovuttaa ekojen lusikoiden jälkeen!
Kai tää mahan kasvu vaikuttaa, että mahalaukku tuntuu täydeltä kun vauva painaa sinne?? Eikä sinne mitään taida oikeasti mahtuakaan.. :/

Tekipä tunnin kuntoilu hyvää!
Oksetusolokin hävisi!
Tossa kyllä helposti unohtaa olevansa raskaana, en liikkuisi näin jos tota sykemittaria ei olisi.
Punnerrukset nostaa sykkeen heti 148-150 ----> Mulla kyllä onkin tätä punnerrettavaa kohta 90 kg, että ei ihme että nousee syke! Mutta hyvin punnerran tämänkin kokoisella vartalolla, miltäköhän se 67 kg:n punnerrus tuntuu sitten joskus? Pitää pyytää lapset mun selän päälle niin saan yhden 20 kg lisää :'D
Lisäksi teen sellaista liikettä että otan penkin reunasta kiinni selkä penkkiin päin, jossa joudun nostamaan koko vartalon :D Siinä vasta syke meinaa noustakin!
Esikoisen aikana tein samaa liikettä rv 28 asti mutta mun kunto oli niin huono silloin etten jaksanut enää myöhemmin tehdä.

Tänään liikunnaksi saa riittää talon siivoaminen kun ulkona kiva loskakeli ja vettä tulee tuulen kanssa :S Ei houkuta ulkoilemaan... Harmi vaan että tyttö joutuu sairastamisen jälkeen olemaan vieläkin sisällä ja toinen tykkää ulkona leikkimisestä paljon.
Se ois myöskin perjantai, jos vähän herkuttelis... :P

Ele tiiän miltä susta tuntuu, mulla on samaa jatkunu jo vaikka kuinka kauan :/ Koskaan ei oo hyvä vaan ihan sama syökö vai onko syömättä niin huonolta tuntuu kuitenkin...

siis apua oikeesti!!!!! onko muille tullu ihan hirveet sellut reisiin tai muualle???! :eek: äsken kattelin ku otin tän viikon masukuvaa, niin voi luoja sentään!!!!! AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄÄÄÄ!!!!!! Mä sain ennen raskautta kesällä jumpattua reidet niin kivaks, et kehtasin ekaa kertaa elämässäni kulkee minisortsit jalassa ja nyt nää jumalattomat pölkyt on ku jonku taudin riivaamat :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: ei varmaan oo koskaan ollu tollasta sellutehdasta meikäläisenkään jaloissa :smiley-angry016

jospa ne lähtee pois hiljalleen Kyfifix!

Mä vetäsin lihapiirakan hyvällä omallatunnolla ja kohta mittaan sokerit... Ja aivan pakko saada jäätelöä äitiysloman alkamisen kunniaksi.

Mulla on tullut vähemmän selluliittia kuin ekasta vaikka jo 90 kg painoa!!
Liikunta taitaa olla ainoa lääke :-/

Mullakin beba näyttää sileämmältä kuin ennen raskautta. Paino sanalla näyttää. On meinaan pyrstö levinnyt sen verran että iho on pingottunut :P

Takaisin