Huh, mulla on paino nyt saman verran mitä esikoisesta viikolla 35+6 :O Eli 81,9 kg! Ei hitto! Laskin että 300 g / viikko saisi tulla niin säilyisin ehkä samassa koossa, eli kun synnyttäisin, niin painaisin sen n. 86 kg..
Aion katsoa tämän kuukauden kun olen nyt jättänyt kaikki mehut, limut, nopeat sokerit pois sekä lisännyt liikuntaa.. Jos sekään ei auta, niin sitten menen sokerirasitukseen, koska olen ihan ymmälläni tajuttuani..
Esikoisesta tuli kyllä enemmän liikuntaa, päivittäin pyöräilin keskustaan ja takas, kävin uimassa, jumppasin. Nyt ei ole ollut muuton yms takia aikaa jumpata noita paria viime kuuta, en voi uskoa että se oikeesti vaikuttaisi niiiin paljon :O
Arkiliikuntaa on ollut liian vähän..
Hmmm, onneksi mulla on kohta se suonikohjukirurgi, sit saa tietää että uskallanko heittää kunnon kävelylenkkejä..
Kohta taas veteen kuntoilemaan, taidan näiden kilojen kunniaksi vetää sen 60 min vaikka väkisin!
Ei nämä raskaudet ole helppoja: jos ei menetä miestä, niin sitten lihoaa sekunnissa 500 g, jos ei ole liitoskipuja, niin sitten suonet repeää :D Pitäisikö tässä itkeä vai nauraa? En enää tiedä..
Eniten olen huolissani vauvan koosta, varaan luultavasti ajan yksityiseltä itse ajan ennen synnytystä ja katsotaan miten iso poika siellä köllii.. Niin toivon ettei ole ihan liian iso!