Mulla on alkanut oleen kauhee stressi sykkeestä. Otan jumpassa rauhallisesti en hypi jne. Koska pelkään, että aiheutan pikkuselle hallaa:/ kyllä mä hengästyn mutten en oo henkihieverissä (tosin hengästyn jo nykyää perus rappusissa). En oo hommannut viä sykemittaria mietin aiheuttaako sekin vaa haittaa tälle mun mielikuvitukselle, että koko liikkumisesta ei tuu mitään ku kyttään sitä sykettä kokoajan:-D ja jos se sattuu popsahtaa hetkeksi yli 150 oon ihan omantunnon tuskissaan.
Meillä käy jumpassa muitakin jopa ehkä viimeisillään olevia ja en tiä näänkö jo muka raskaana olevia siellä ja kyttään niiden menoa, että voin hyvällä omalla tunnolla tehä samoin.
Joku jopa täällä sanoi, että sille oli sanottu ettei sellasta sykerajaa enää tunneta? Tai ole? Ja eikö se 150 oo sillai että ei ny kokoajan mennä 170 sykkeellä, mutta se voi hetkellisesti olla sen yli:)
Kuulostan varmaa ihan pöhlältä, , mutta sanokaa ny jtn rohkaisevaa, että tää mamma uskaltaa liikkua vielä♡ se lapsi siellä on niin tärkeä, että tekee kaikkensa:)