Mun ei oikeestaan edes tee mieli makeaa, tosin en sitä hirveesti muutenkaan syö. Meillä oli jo ennen tän raskauden alkua miehen kans yks herkkupäivä viikossa, joten siinä oon yrittänyt pysyä. Välillä lipsun, jos jossai kyläpaikas tarjotaan esim.keksejä, niin syön kyllä.
Mulla oli eka neuvola vajaa 2vko sitten, (aika oli kyl vasta iltapäivällä) ja tänä aamuna kävin kotona vaakalla, paino 1,1kg vähemmän kuin tuohon neuvolan korttiin on kirjoitettu.. Mut varmasti johtuu tosta et punnitus neuvolas oli päivällä..
Mä en oo kyennyt käymään moneen viikkoon liikkumassa noissa jumpissa (zumba yms), missä kerkesin aloittaa kesän lopulla,kun on ollu sen verran etovaa oloa yms ollut. Kävelyllä sentään oon jaksanu lähes joka päivä käydä. Kuntosali oli tarkoitus aloittaa ennen raskautta jo,mut enpä sit sinne kerenny kun testi oli jo positiivinen. Nyt alkaa olemaan olot ja sen verran paremmat (10+6 neuvolan laskujen mukaan), et ajattelin käydä vkl kokeilemassa, miten sitä jaksaa. Ja mietin sitäkin, et uskaltaako tota salia aloittaa raskaana ollessa, kun en o ennen tehnyt.. Ja tuntuu, et aika monessa paikassa sanotaan, ettei raskauden aikana välttämättä kannata aloittaa uusia liikuntaharrastuksia..
Mulla meidän terkka kielsi käymästä esim.kahvakuula tunneilla ja tekemästä kovin repivä liikkeittä, hyppyjä yms. Syynä se, et mulla periaatteessa kohonnut keskenmenon riski, koska takana kaksi keskenmenoa. Mut te joilla ei mitään tälläsiä syitä olr ja ootte aiemminkin esim.kuntosalia harrastaneet, kuten Hymykuoppa, niin ihmettelen myös,kuinka lääkäri on voinut sen kuntosalin kieltää ihan kokonaan..