Mä tykkään liikkua. Käyn joka päivä kävelyllä sen 30-60min. Lisäksi oon aloittanut kesän lopussa ryhmäliikunta tunnit kuntosalilla. Käynyt enimmäkseen Zumba ja Chiball tunneilla. Kokeillut myös sh'bam, joogaa ja kahvakuulaa. Se mietityttää, et uskaltaako / saako noita kaikkia likkkeit tehdä.. Vielä en haluaisi kertoo raskaudesta varsinkaan tuntemattomille, kun on keskenmenoja takana.. Esikoista odottaessa harrastin vatsatanssia ja kävelyä. Rv 39 kävelin vielä noin 4km lenkin. Sen jälkeen oli pakko lopettaa, kun joku hermo painui niin, että meinas ihan vaan vessaan mennessä lähtee jalat alta..
Cola Zeroa join esikoista odottaessa melkein joka viikonloppu monta lasia.. Nyt se ei jostain syystä maistu ollenkaan. Kahvia juon 1-3 kuppia päivässä. Toi 3 tais olla maksimi suositus. Aurajuustoa söin yks päivä uunissa olleen ruuan mukana.. Raakaa kalaa en aio syödä ollenkaan, vaikka siitä tykkäänkin. Sitä en syönyt esikoista odottaessakaan. Sisäelimet ei kuulu mun ruokavalioon muutenkaan, kun en niistä tykkää, joten en niitäkään syö. Raaka tai puolikypsääkään lihaa en syö, kun en syö niitä muutenkaan, koska en tykkää.. Alkoholia en aio nytkään juoda lainkaan, en juonut esikoistakaan odottaessa.. Pakastevihanneksia syön, mut keitän ne aina, kuten normaalistikin, vaikken olisi raskaana..