Itse oon tehnyt esim. pumpissa lantionnostoja tai kontallaan tuonut vastakkaisen kyynärpään ja polven yhteen vatsan alla ja siitä suoristanut raajat suoraksi. Mulla tämä liike myös raskausajan saliohjelmassa. Samoin sama liike seisten on siinä saliohjelmassa eri päivänä. Oon myös tehnyt kyljellä kylkirutistuksia. Seisten en oo kylkiä pystynyt enää tekemään, koska kohtuun tullut silloin selkeä paine, joka tuntuu ikävältä.

Oli niin ihana aurinkoinen ilma ja ladut menee tuossa ihan meidän läheltä. Epäröin vähän ladulle menoa, kun mulla liitoskipuja ollut nyt enemmän ja vähemmän niin mietin kuin saan itteni kipeäksi. Mutta rauhakseltaan hiihtelin, otin ensin tavotteeksi 4 kilsaa mut en malttanut lopettaa niin hiihdin sitten 7km. Hiihtolenkki ennen joulua oli 12-14 km, ja nyt tuo 7 tuntui kyllä aika maksimilta. Tuntu kyllä tuolla nivusissa, mutta ei sen pahemmin kuin kävellessäkään olisi tuntunut. Ja yönkin sain nukkua rauhassa ilman jalkojen pakotusta. Ehkä tässä vielä kerkeen uudemmankin kerran ladulle