Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kanssa tyty potkii nykyään välillä kohti kohdunsuuta, tuntuu todella häijyltä! Mites sitten, kun vielä kasvaa ja voimistuu.. :eek: Kääntyispä kohta toisinpäin..

Täällä kanssa potkii kohdunsuuta kohti ja on muuten häijyn tuntuista. Eihän se satu mutta tuntuu tosi inhottavalta. Mä oon huomannut että meidän pojulla on vilkkaampia päiviä ja sit rauhallisempia päiviä. Mutta kyllä sitä aina vähän huolestuu jos mitään ei tunnu vähään aikaan.

Iltaisin nukkumaan mennessä kun neiti on vilkkaimmillaan, käperrytään miehen kanssa lusikka-asentoon minä "isompana lusikkana". Näin mies tuntee potkut alaselässään ja saadaan samalla olla lähekkäin ❤ eilen illalla neiti mylläsi ihan villinä ja potkaisi kerran niin kovaa että oikein säikähdettiin miehen kanssa :D

Meillä neiti on raivotarjonnassa, mutta silti kovimmat liikkeet tuntuu ihan alhaalla pään kohdalla :D en tiedä mitä hän siellä touhuaa. Varmaan potkasee ja pää kopsahtaa aina ja se tuntuu lujaa :D

Meillä kans jäbä potkii ulostulomestoille jatkuvasti, tuntuu melko jännältä :D Virtsarakko on myös löydetty!! Mut edelleen on iltasin kovimmat bileet ja varsinkin silloin kun pitäis alkaa nukkumaan. Mulla on kans etuseinäistukka, mut hyvin tuntuu liikkeet ihan jokapuolella vatsaa :)

Täällä sama homma, helposti huolestuu jos ei liikkeitä tunne :( mutta kyllä tää pikkumies ilmottaa itsestään mojovilla potkuilla, varsinki iltaisin :D

Joko ootte saaneet neuvolasta liikelaskentaohjeet? Mä sain jo pari viikkoa sitten, mutta nyt sitten huolestuttaa kun on ollut rauhallisempia päiviä...

Mä olen myös siinä käsityksessä, että vielä ei kannata liikelaskentaa tehdä, vauva on vielä niin pieni, että esim.selkärankaa päin kohdistuvia potkuja ei välttämättä tunne.

Meillä ilmeisesto vauva potkimisen sijaan nyrkkeilee :D oikeestaan kaikissa kuvissa mitä.saatu nii kädet on naaman edessä tai korvien päällä. Tuleva boksaaja jäbä.

Tais olla vähän yli-innokas neuvolanterkkari sitten, koska ennen viikkoa 30 on vielä useampi neuvola:p

Tää meiän kolmonen vetää hirveetä rallia ja pyörii ihan mitenpäin sattuu, hittiä tulee kaikkialle. Eniten tuntuu potkuista päätellen viihtyvän edelleen perätilassa, mutta ei kyllä huoleta vielä se laisinkaan. Mulla kuopus kääntyi joskus 35 perätilaan, mutta mahtu ihan loistavasti kääntymään takas raivotarjontaan vielä sen jälkeenkin.
Tällä on selkeesti jo havaittavissa jonkin sortin rytmin tynkää ja liikkeitä on joinkain päivinä enemmän ja toisina vähemmän, pääasia et joka päivä tuntuu ees jotain.
Mulla on noissa kahdessa aiemmassa tullut liikehälytyksiä kun vauva ei useampaan päivään liikkunut juuri mitään ja esikoisen kanssa liikkeet käytännössä loppu kokonaan ja sen ei sit ollutkaan enää hyvä olla kohdussa.
Mä oon jo aiemmin tullut todenneeks ettei kannata liian tarkkaan vahdata liikkeitä, aiheuttaa vaan turhaa huolta itelleen. Kunhan jotain päivässä tuntee niin hyvä niin ja liikelaskentaa varten mä oon herätellyt. Mulla molemmat aiemmat on loppuviikoilla liikkunut huomattavan paljon vähemmän, kun tila on alkanut käydä ahtaaksi.

Tuntuuko teillä muilla liikkeitä peräsuolessa? Siis jo monetta päivää tuntuu, että monottelis kunnolla peräsuoleen. Tuntuu tosi epämukavalta ja välillä ihan sattuu!! Onko ihan normaalia kuitenkin, tietäskö joku kokeneempi? :)

Jennyhannele, ainakin mulla tuntuu välillä. Olen pitänyt normaalina, mutta en toki oikeasti tiedä. Ei se tosiaan kauhean miellyttävää ole, mutta ainakaan vielä ei se ole varsinaisesti sattunut. Tosin sä taidat olla mua selvästi pidemmällä, joten teidän pienellä on potkuvoimaakin roimasti enemmän.

Jennyhannele, ainakin mulla tuntuu välillä. Olen pitänyt normaalina, mutta en toki oikeasti tiedä. Ei se tosiaan kauhean miellyttävää ole, mutta ainakaan vielä ei se ole varsinaisesti sattunut. Tosin sä taidat olla mua selvästi pidemmällä, joten teidän pienellä on potkuvoimaakin roimasti enemmän.
Mäkin olen järkeillyt sen normaaliksi, enemmän tuo potkujen sattuminen ihmetyttää. Ehkä sekin on normaali, kun välillä sattuu ihan vatsaankin kun oikein kunnolla pistää potkien. :s Rv 27+4 on meillä nyt :)

Meillä ainakin mäjäytellään kunnolla peräsuolta kohti,välillä oikein hätkähtää kovimmista iskuista :joyful:ite oon pitäny sitä normaalina:)

Mulla meinas yks päivä ihan henki salpautua, kun vauva kääntyi kokonaan ympäri. On varmaan kääntyillyt ja kääntyilee edelleen koko ajan, mutta sillä kertaa teki jostain syystä ihan kipeää!

Mä en aina tiedä, että supistaako vai puskeeko vauva itteensä vatsasta läpi. Tulee sellanen tunne kun kääntyis ympäri ja puskis samalla, mut koko vatsa menee jotenkin ihan kummalliseksi sillon :D Tää tapahtuu usein selälleen köllötellessä!

On kyllä hurjasti vahvistuneet vauvelin liikkeet, melkoista muljahtelua tuntuu ja hurjalta välillä, miten niin pieni on niin vahva :) Välillä, kun itse on vauhdissa ei liikkeitä paljon huomaa. Niinä päivinä on hiljaisempaa, kun on itseään fyysisesti rasittanut.

Takaisin