Olipa ahdistava yö. Huomasin jo eilen, että vauva ei hirveästi liikkunut, ei esim. illalla, kun menin nukkumaan. Heräsin yöllä taas johonkin ja rekisteröin, että eipä ole nytkään liikettä. Nousin ottamaan rautanesteen ja join mehua, ajattelin, että saan testattua reagoiko vauva. Ei mitään. Nousin uudestaan ylös ja menin sohvalle, etten herätä miestä. Vaihdoin puolta, tökin, heilutin mahaa ym, ei mitään. Siinä vaiheessa alkoi jo paniikki iskeä ja herätin miehen, että pitikö kättä yöllä mun mahan päällä, et tunsiko liikettä. Ei ollut pitänyt eli ei tietoa. Olin jo ihan valmis lähtemään sairaalaan, koska ei edelleenkään tuntunut mitään ja olin mehuakin juonut jo desin lisää. Mies kuitenkin ehdotti, että kokeiltaisiin vielä laskea yhdessä tunti liikkeitä. Sitten alkoi tuntua jotain ihan supervaimeita juttuja, mitkä hän tunsi käteen, mutta itse en kyllä mahassa tuntenut.
Saatiin alle tunnissa riittävä määrä erillisiä liikkeitä kasaan, mutta jouduin nousemaan uudestaan ylös moneen kertaan, kun kävin niin ylikierroksilla ja tuli ensin jano, sitten nälkä. No, vauva ehkä muutti asentoa koska yhtäkkiä alkoi tuntua tosi napakoita potkuja tmv, joita ei tarvinnut enää kädellä kokeilla. Eli en tosiaan tiedä onko koko ajan nyt sellaisessa suunnassa, että en tunne, vaikka liikkuu. Oli kyllä superahdistavaa, vasta viideltä sain unta ja nukuin miltei kellon soittoon, nyt olenkin ihan tööt.