Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siks sitä ei joillekki nyt näin aikasin ees kerrota koska istukan paikka muuttuu ku maha kasvaa. Miullakkii takana mutta voi olla iha vaikka missä lopussa :D

Juu, mulla oli edellisessä raskaudessa edessä ja se kirjattiin nlakorttiin, nyt ultrassa sanoi että on takana :)

Juu, mulla oli edellisessä raskaudessa edessä ja se kirjattiin nlakorttiin, nyt ultrassa sanoi että on takana :)

Mie kysyin np-ultrassa että missä mulla on istukka, mutta täti vain totesi että ihan turha sitä on vielä kattoa kun se muuttuu vielä miten sattuu.. olishan se ollu silti kiva tietä missä se nyt oli, mutta en sitten ruvennu jankkaamaan. :)

Mulla luki 13+3 ultra tiedois et etuseinämäs istukka.eli takaa sillo mitä nyt lukenu juttuja tääl?:) eks sillo paremmi tunne liikkeet?

Mulla oli viime raskaudessa rakenneultrassa takana ja just ennen sektiota selvisi, että edessä.

Eilen illalla tuntu voimakas elohiiri minkä oli pakko olla potkuja :) dopplerillaki ku kuuntelen aina kuuluu monotusta <3

Eipä ole vielä mitään tuntunut, vaikka välillä olen tökkinyt mahaa ja kuullostellut.

Kannattaa kokeilla juoda vaikka lasi appelsiinimehua ja sitten mennä kyljelleen makaamaan :) Meillä molemmat innostuneet "sokeritujauksen" jälkeen kutittelemaan.

Mie tunsin syänääniä kuunnellessa ku pikkunen potkas suoraan dopplerin päähän, ni kunnon töksähyksen. Nytki illasta ku rauhottunu ite ni tunttuu. :)

Luulen, et saan viel pari viikkoo oottaa niit liikkeitä, tänään 16+1 ja esikoinen tulossa :wink

Mäkin luulen ettei liikkeitä vielä ainakaan pariin viikkoon tunnu. Vaikka onkin jo usempi lapsi ja istukka oli takana ultratessa. Niitä liikkeitä ehtii sitten lopussa tunnustella kuitenkin ihan kyllästymiseen asti.

Ei oo täälläkään vielä liikkeitä tuntunu. Ehkä jotain kuplintaa joskus, mutta ei pysty erottaan onko vaan suolen liikkeitä. Viimeksi tuntu kunnon potkut viikolla 15+, eli varmaan saa vielä sen pari viikkoa ootella.

Minun vauva on varmaan jotenkin piilossa, kun sitä ei kunnolla saatu vatsan läpi ultrattua, enkä vieläkään meinaa kotidobblerilla löytää hyvin sykettä (15+4). Pieni mahakumpu on kyllä jo noussut esiin.

Takaisin