Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dino myö ensimmäistä odottavat tunnetaan liikkeet vasta myöhemmillä viikoilla 16-20.. Tai myöhemminkin.. Muutenki vaikee uskoo et mitään tuntus aikasemmin kun se on niin pieni vielä

Miks mä en tunne mitään.. :( Tänään 15+0.
Oon tasan samoilla viikoilla, eikä mistään liikkeistä viel hajuakaan... Malttamattomana ootan, mut ainaki yhel tutul meni ihan viikolle 20 asti ennenku tunsi ekat, eli kärsivällisyyttä.

Mullakin ekassa tuntu rv19, istukka edessä :). Nyt 11+4, joten odottelen yli kuukauden vielä (kunhan tää vaan edes on elossa ja np-ultrassa kaikki hyvin...), ennen ku alan kuulostelee.

Älkää tosiaan hätäilkö noita liikkeitä. Mä olin viime raskaudessa rakenneultrassa ja se täti sano, et jopas kovaa potkii tossa ja mieski kysy, et etkö tota tunne. Enkä mielestäni kyllä tuntenut. Meni tosta sit pari viikkoo, ni alko tuntua, eli jollain viikolla 22 suunnilleen. Nyt tuntuu jotain, mutten kyl voi väittää niitä liikkeiksi. Kyl ne liikkeet sit tuntuu, kun on tuntuakseen. :) Enkä ees tiie, miten päin mulla kohtu tai istukka ees on...

Tunsin viimeks muistaakseni ekat liikkeet rv 15 tienoilla ja nyt totesin ultrassa rv 12+1, että tunnen liikkeet. Näin, että se siellä heilui ja tunsin samalla just semmosta kuplintaa ja niinkun ne kuplat poksahtais. Mulla istukka on osittain kohdun alapuolella ja takaseinämässä. Nousee takaseinämälle, kun maha kasvaa. Ihan niinkun viimeksikin.

Tänään menee 15+3 ja eilen olin tuntevinani jotakin. Istuin siis autossa ja ajettiin pitkän matkan ajoa ja yhtäkkiä keskellä alavatsaa, hieman oikealla, tuntui kolme pientä kuplan poksahdusta. Ajattelin, että eivät voi millään olla vauvan liikkeitä, mutta kovasti se siltä tuntui! Ekaa odotan kylläkin, että aikaisempaa kokemusta ei ole. :laughing002

Mie olin kans eilen tuntevinani just sellasia poksahtelevia kuplia, mistä oon täällä lukenu. Neuvolassa tosin sanottiin, että ensiodottaja tuntee liikkeet n.rv 20 ja täällä vasta 15+6, mut ainahan sitä saa toivoa ja kuvitella et tuntis niitä liikkeitä :smiley-angelic001.

Mäkin haluisin jo tuntea liikkeitä! Mut ei. No, ehkä tosiaan sitten joidenkin viikkojen päästä. Mut ois se kyllä ihanaa...

Takaisin