Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään herätessä päikkäreiltä, tuntu parit mojovammat potkut, mutta heti kun yritin katsoa, että heiluko mun maha oikeesti, niin masukki päätti lopettaa. :D
Ihan selvästi kiusii äitiä. :P

Jotku on aiemmin puhunu siitä tärinästä, tunsin tänään sellasen sokerirasitustestin jälkeen :D hauska tunne kyl, ei huolestuta yhtään :P ja nyt ku pärinöist puhutaan ni alanki kutsumaan sitä tärinää piereskelyks x)

Miten kokeneemmat kuvailette, miltä tuntuu vauvan hikkailu ja milloin sen voisi mahdollisesti tuntea?

Mulla ei ole vielä tuntunut. Muistelisin aiemmista kerroista, että joskus lähempänä 30+ viikkoa alkoi tuntumaan, varmaksi en sano. Se on sellanen tasanen nykäys, tulee aina samaan kohtaan (siis sillä hikka kerralla) ja toistuu tasasin väliajoin, ihan niinkun jos itelläänkin on hikka. Sen kyllä erottaa muista liikkeista mun mielestä ihan selkeesti :)

Mä oon kans yrittänyt tulevalle isille ottaa videokuvaa, mut ei onnistu! Aina kun saan kameran valmiiksi ni tyyppi hiljenee tai liikkeet muuttuu niin pieniks ettei niitä enää videolta nää :D On ne kyllä ovelia! ;)

Koitin eilen illalla yksin kerrankin ollessani laulella vähän, hyvä tuutulaulua on nyt hakusessa. Eipä pieni siitä heti alkuunsa mitenkään välittänyt, laiskat iltapotkut tuli kuten yleensäkin :p Tänään kyllä taisi herätä, kun mies soitti ja aloin puhua sängyssä. Hiljeni sitten aika pian, että lieköhän potkinut notta oo hiljaa mä nukun vielä.. :p Meidän laiskiainen :) Sais olla nuin hyväuninen sitte synnyttyäänki kiitos :)

Täällä on ihan sama juttu videokuvaamisen kanssa. Kun kamera käy, ei muuten enää potkita!

Muutoin täällä potkitaankin nykyään todella ahkerasti ja ainakin potkutreenien perusteella isä olisi saamassa toivomansa pelikaverin nurmikentille :D Iskä yllyttääkin poitsua välillä potkimaan vielä lisää ja vielä vähän lujempaa, mikä tuntuu usein toimivan, toinen pistää sitten oikein mojovia potkuja tulemaan.

Onko teillä vauvat asettuneet tiettyyn asentoon vai pyörivätkö vielä paljon vatsassa? Tämä tuntuu mieluiten viettävän aikaa poikittain kun liikkeet tuntuvat molemmissa kyljissä ja kyljelle makaamaan mentäessä toinen lähes poikkeuksetta alkaa tökkiä sitä kylkeä minkä päällä makaa. Nyt viime päivinä alkanut kuitenkin tulla aika lujia iskuja myös kylkiluihin eli tyyppi ilmeisesti alkanut viihtyä myös pää alaspäin. Tai sitten se vaan tekee jotain spagaatteja... :rolleyes:

Tää meiän typy on vissii aika linssilude :D alko tuntumaan kamalat jamit ja aattelin sitte että josko sais isukillekki kuvattua videolle ja neiti vaa riehaantu ku alkoin nauhottaan, maha hytkyy toisensa perrään :D ihana tunne ku sain samalla kertaa kokkeiltua kätteen ja videolle että sielä se rymyää, jotenki alakaa tajuaan nyt vasta paremmin että kyllä meille ihka oikia vauvva tullee. :') <3

Tämä on nyt pari päivää ainaki ollu pää alaspäin, aikasemmin viihty sivuttain. Sen verta ylempi on nyt alkanu (ne vähäiset :p ) osumat tulee. Välillä kääntyilee kyllä niin häijy tekevästi, että huh :p

täälläkin aika paljon kääntyillään, minun istuessa lempiasento tuntuu olevan jalat alaspäin (auts!) ja makuulla on kyljellään (tuntuu yhtäaikaa potkuja ja iskuja vastakkaisilla kyljillä). nykyään tuntuu tosiaan aika häijyltä kaikki kuperkeikat ja pyöriskelyt, tuntuu hetken kuin kaikki sisäelimet vaihtais paikkaa :D

Täällä pyöritään kyllä kunnolla ympyrää, välillä poikittain, välillä pää tai jalat alaspäin. Ja aivan auts!, kun ollaan jalat alaspäin. Kylkiin tulee kanssa kunnolla potkuja. Vielä kun on tilaa niin pyöritään paljon päivässäkin ympyrää, saattaa ensin tuntua potkut ylhäällä ja hetken päästä kyljissä tai alhaalla. Mutta on ne potkut vain niin ihania, saa aina hymyn huulille :Heartred:)

Pikkunen viihtyy enemmän oikeel puolel :D eilenki oli nii kiinni oikees kyljes et ihooki jo kiristi.
Oon ruvennu iltasin soittaa "pieni tytön tylleröinen" :) mukavasti rauhottuu kohdus kappaleen aikana

haha meillä on alkanu tulla vähän outoja katseita mieheltäkin jo kun nykyään kun katotaan tvtä illalla, suurin osa ohjelmasta menee ohitte kun tuijottelen (todennäköisesti sellainen hölmö hymy huulilla) vatsaa. laps nimittäin innostuu iltasin kun asetun mukavaan asentoon oikeen kunnolla jumppaileen. ja miten ihanaa ne potkut jaksaa olla joka ilta <3

Meillä on tuo sama ku ennen nukkumaan menoa luetaan kirjaa sängyssä. Minä en saa luettu ku käsi koko ajan vatsalla ja kasvoilla typerä virne, jolla miestä välillä vilkuilen :) välillä pitää ähkäistä kun osuu arempaan kohtaan tai tulee napakampi potku.

Meillä kovimmat jammit ehkä työpäivän jälkeen kun oikasen itteni sohvalle :) mieletön meno! Myöskin kahtena päivänä töissä nyt hyrränny mahassa siihen malliin et ilme on välillä vääntyny (työkaverit kattoo et mitä helv.... ku yhtäkkii perusilmeestä kulmat kurttuun hetkeks ja taas perusilme :D )

joo muuten töissä se hetki kun pääsee viimein istahtaan ja on raportti niin välillä meinaa kyllä pokka pettää kun pitäis asiakkaista jutella ja mahassa käy semmonen mylläys että työpaita pomppii päällä :>

Nyt alkaa meidän poitsut iltabileet oleen sen verran voimallisia, että alkaa äidin nukahtaminen hankaloitumaan. Selällään ei pysty nukkumaan kun tuntuu että alaselän alla ois tiiliskivi, kyljellään tullu nukuttua jo pitkään. Ja nyt kun yrittää nukkua kummalla kyljellä tahansa, nii johan pommitetaan kyseistä kylkeä. Ja kun tietää että poitsu kerää koko ajan lisää voimaa niin oih ja voih..

Takaisin