Liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kakz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on istukka etuseinämässä ja rakenneultrassa eilen sanottiin, että en välttämättä tunne liikkeitä vielä pitkään aikaan mutta nyt ilmottauhun tähän ryhmään. Ekat liikkeet tunnettu hieman navan alapuolella. Tänään rv 20+2:)

Illalla oli kunnon meno vauvalla. Kauan aikaa halus olla huomion keskipisteenä. Sit yöl heräsin "yllättäen" vessareissulle ja oli myös kaamee nälkä. Oli pakko syödä banaani keskellä yötä, ni jopas taas pikkuinenkin alkoi tömistellä. Ihanaa!

Vaikka mulla on taakse päin kohtu kallellaan ja istukka edessä ja maha aina vaan pieni, niin ekat tykytykset tuntui jo rv17 :o nyt 20+0 hirvee mylläys ja mukilointi, mammaansa tullut, innostuu aina kun syön. Kunnon liikkeitä tuntuu nyt jo 4-6kertaa päivässä aina jonkun tovin :)

Täällä on nyt vihdoin liikkeet alkanut tuntumaan päivittäin. Jo oli aikakin, 20+3...

Mulla nyt 20+2 ja viikosta 16 alkaen tuntunut ihan päivittäin ja nyt jonkin aikaa ihan vähän väliä. Rakenneultrassa just sanottiin, että kaikki ei oo noin onnekkaita. Parin päivää tuntunut potkut aiempaa ylempänä navan kohalla ja alavatsalla muuta myörinää. Aiemmin oikeestaan aina oikealla alavatsalla. No, rakenneultrassa kaveri köllöttelikin pää alaspäin. Ja liikkui paljon. Istukka oli arvatenkin takaseinällä, kun näin hyvin on tuntunut.

Liikkeitä odotellessa.. Mulla nyt 19+1 eikä vieläkään mittään muuta tunnu, (tai ainakaa en hoksaa että johtus vauvasta) kuin menkkamaisia kipuja ja muita kylkikipuja. Myöskään vauvamaha ei oo kasvanu, mutta kohtu kyllä tuntuu alavattalta painaesa. :)

Mulla oli Maiju viikkoja 20+0, ennenku ihan varmasti tiesin liikkeiden olevan liikkeitä, ei voinu enää erehtyy. ;) semmosta elohiirimäistä muksintaa ja nykimistä. Vaikee selittää. :D et älä huoli, kyl ne tulee. Eka tunsin joskus semmosta kutittelua, en ollu varma että onks se paita/peitto mikä hipsuttaa mahaa ku ei osan rekisteröidä tuleeks se ulko-vai sisäpuolelta :D

Kuinkahan kauan sitä muuten synnytyksen jälkeen ajattelee mahan murinan olevan vielä vauva ..:D Niin tottunu on jo tohon melskeeseen, ettei siihen sillä tavalla enää kiinnitä huomiota. Meidän pieni on lopettanut semmoset pitkät rytinäsessiot, mutta aina tasaisin välein tulee kunnon vahvoja muksahduksia ja potkuja, ei mulle kerrottu miten päin vauva kohdussa on, mutta tuntuu pyörivän ku välillä tuntuu navan sivulla ja välillä tosi alhaalla, välillä ihan jopa suoraan kylkiluiden alla melkein.

Taitaa olla yömelskaaja, kun tuntuu, että pissalta tullessa aina rymistelee. Ja näkyy vähän uloskin kun sivua oikeen monottaa :) Ona käsivarsi selvästi liikahtaa, jos sitä potkasee. Isiä myös sängyssä haliessa kovin potkii, kun tuntuu vatsaa vasten painetta :)

Ai juu ja viikkoja jo 23+3, lähinnä liikkeitä vielä odotteleville pienempiviikkoisille tiedoksi :)

Kunnon rytinä alkoi tänään kun käytiin mun äitillä. Mummin äänen kuultua alkoi kunnon melske ja rytinä. Mulla liikkeet tuntuu ympäri vatsaa. Tällä hetkellä neiti potkii alavatsaa kunnolla. Iltajumpat käynnissä .

Mie en oo nyt taas moneen päivään tuntenu mitään, äsken kätilö kuunteli sydänäänet. Vauva on perätilassa, siis jalat alaspäin eikä pääse kääntymään kun lapsivesi ei pysy sisällä.

Annikalle voimia <3 Täällä kyllä tuntuu liikaakin jo noita liikkeitä.. aina kun ite istahtaa tai muuten rauhottuu johonki ni alkaa melkonen sätkiminen. tuntuu ettei hänellä oo enää juuri rytmiä vaan ryskää kyllä mahassa aina kun ite haluais hengähtää :D tosi paljon tykkää myös potkia alaspäin mikä ei tunnu mitenkään kovin hyvältä.. itsellä istukka aivan tossa edessä, ja navan kohdalla ei liikkeet tunnu lainkaan. muualla senkin edestä.

21.rv pyörähti käyntiin ja liikkeitä on tuntunut ehkä reilu pari viikkoa ihan selkeinä. Istukka takaseinässä, joten se varmaan selittää sen että minäkin ensiodottajana ne oon hoksannut... ja nyt niistä ei tosiaan enää voi erehtyä.

Tää tyyppi tuntuu kyllä potkivan ja pyörivän vähän jokapuolella, ja tosiaan varsinkin silloin kun itse rauhoittuu istumaan tai makuulle. Autossa se riemastuu aina kun hoilaan jotain kibaletta radion tahdissa, onneksi ei sentään ihan jokaisesta laulusta ala vetää omaa showta (hankaloittaisi mun työtä jonkun verran :D ).
Pari kertaa kaupassa on tuntunut, että tyyppi alkaa pomppia rakon päällä tasajalkaa - ehkä se on tullu äitiinsä eikä tykkää kauppareissuista.

Vielä ainakin kaikki liikkeet, jopa se rakon päällä hyppiminen, saa aikaan semmosen lämpimän ailahduksen sydämessä. Eli enemmän ihanaa kuin hankalaa :)

Rakon päällä tykätää täälläki pomppia, hassu tunne :D nyt oon ruvennu tarkkailee mahaa ku neiti potkii nii hittovie kyllähä se vaa näkyy ulospäin ku koko maha heiluu :D

Kuinkahan kauan sitä muuten synnytyksen jälkeen ajattelee mahan murinan olevan vielä vauva ..:D
Mulla oli synnytyksen jälkeen pitkään muuten haamupotkuja mahassa :) Hassun tuntosia, ihan kuin ois olleet oikeita!

Tänään ultrassa selvisi, että mulla on istukka etuseinämässä, eli vaimentaa jonkun verran liikkeitä. Siitä huolimatta niitä tuntuu päivittäin, mutta ei ne kyllä mitenkään ulospäin näy. En myöskään ole tuntenut käteen mitään, mies kyllä väittää muutamia kertoja tunteneensa. Herkemmät kädet kun mulla? :P

Takaisin