Liikkeet

Ei kannata murehtia T.Murmeli, meille kätilö sanoi, että yksikään käynti ei ole turha - jo oma mielenrauha on sen arvoista. Hienoa, että kaikki oli hyvin!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
No toi on kyl totta. :) Kätilö oli onneks tosi mukava, vaikka Kättärillä oli tosi kova ruuhka. Sit ku kysyin et mikä siin niiden sydänkäyrälaittees on ku se saa ainakin meidän pienen ihan villiks ni sano et voin kokeilla laittaa vaiks seuraavaan liikelaskentaan kylpytakin narun masun ympärille napakasti kiinni ja sit mennä kyljelleen ja kattoo et olisko se pieni "puristus" se liikkeen aiheuttaja. Kuulemma useilla pikkusilla lisää liikkumista se pieni puristus, mitä ne käyrälaitteiden kiinnikenauhat aiheuttaa.. :)
 
Mä ainakin huomaan että helposti toi innostuu potkimaan jos laittaa vaikka kädet puuskaan mahan päälle. Sama juttu sydänääniä kuunnellessa, tosin nyt kun tietää vähän missä selkä menee ja asettaa laitteen sille puolelle niin ei häirinny siitä niin kovin.
 
meillä on Kekkonen ruvennu selkeesti rauhoittuu, iltaa myöten varsinkin.... ei tunnu enää niitä selkeitä potkuja, möyryymistä vaan ja sitä hirveetä pyllistelyä välillä, mikä tekee jo vähä kipeetäkin ja saa supistuksia aikaan.... ja iltasin tuntuu et se hetken hakee asentoa ja sit nukahtaa n. klo 23 aikoihin.... eka oli samanlainen... ja sillä oli melko sama rytmi viel syntymän jälkeenkin...
 
Mies laitto sillon aamuyöstä käjen mun mahan päälle ja voi herran jestas mikä metakka tuolla alko! :D saman teki sillä mun toisella vessareissulla. Mies kysy äsken et onko poika jo heränny ni tuumin että se nukkuu ku sää herättelit sen kahteen otteeseen riehuu. Mä en oo laskenu liikkeitä. Mä luotan et se liikkuu siellä. Toki jos on pitempi aika etten muista tunteneeni liikkeitä, alan herätellä ja se onki sit virhe, takas tulee niin kipeitä ja kiukkusia monotuksia. Ja jotkut liikkeet on semmosia että tunnen ne vaan ku painan mahaa oikein kovasti.
 
Mä toivosin et tää tän rytmi pysys sit mahan ulkopuolellaki. Nukkuis suht makiasti aamuun asti muutamalla heräilyllä.. :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mie toivon kans! Tää on aika rauhassa ollu taas yöt, onneks yleensä vessareissuilla antaa vähän kuulua itestään, niin pysyy itellä mielenrauha et hyvin siellä voidaan :)
Viime yö oli taas jo liiankin rauhallinen, valvoin pitkään ja kuullostelin että tuntisin edes pari liikettä, kun en yksinkertasesti hennonu herättää toista heti oman mielenrauhani takia :oops:
 
Apua mun mahassa on alkanut joku hirveä hepuli! Tää pullistelee ja potkii ja hivelee lonkkia sisäpuolelta ihan koko ajan! Ja ku sattuu nuo liikkeet!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tuo huligaani murtaa iha just mun kylkiluun!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mie taas välillä pelkään, et toi möngertää mahan läpi ulos (silleen kauhuleffamaiseen tyyliin).. Vähäks se pidemmä päälle koskee :)
 
Mulla ne liikkeet edelleen tuntuu alavatsalla. Illalla mieskin ihmetteli, että mitä tuo muksu puuhaa, kun vissiin vähän ojenteli koipiaan tuolla. Pää tuntuu suoraan navan yläpuolella.
 
Päivä ollut hiljaisempi taas pitkästä aikaa. Aattelin että jokohan nyt sit oikeesti alkaa olla liian ahdasta riehumiselle mutta hobitti keräsikin vain energiaa iltajumpalle. Nyt ollut taas ollut melkoinen jytke tosta jostain kuudesta eteenpäin.
 
Musta tuntuu et minimies on hiukan rauhallisempi remuamisten suhteen, pari päivää tullu vaan jokunen riekkumiskohtaus ja sit ollu ihan iisisti. Mutta sen saa kyllä provosoitua liikekannalle et ei mua sinänsä huolestuta...
Mut hyi ku mua inhottaa ku käy pissillä ni kaveri muljahtelee just silleen et mä odotan et kohta sieltä joku käsi näkyy. Joo, olen outo mut kaikki omituiset tuntemukset herättää mussa omituisia ajatuksia...
Iltasin on edelleen kickboxing-bileet jotka rytmittyy silleen bileet-supistus- bileet jatkuu- tyyliin... lopputuloksena melko arka maha ja väsynyt ämmänketale kun ei saa nukuttua ennenku sessio loppuu.
 
Hannastiina12, oletko varma, että se on pää mikä on navan yläpuolella? Mulla ainakin tuntuu potkut melkoalhaalla ja navan yläpuolella on pylly.
 
Mulla kans tänään tosi hiljaista ja nyt pelottaa kun se lääkäri ei saanut niitä sykkeitä mielestään hyvin... Ei edes pizzasta innostunut toinen :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muaki aina huolettaa mut oon oppinu et joskus tällä vaa on niitä hiljasia päiviä ja seuraavana päivänä onki sit yhtä hullunmyllyä. Eiköhä se huomenna taas myllää parin päivän eestä! :)
 
Ota jotain sokerimehua tms. spiraali. Ja se toinen syke saattoi olla sun oma syke. Mutta jos sulle tulee iso huoli, soittele synnärille.
 
Mulla kans piti tänää herätellä vauva kun tajusin, ettei hän ollut 8 tuntiin siellä kummemmin liikkunut, ainakaan niin että oisin kiinnittänyt huomiota. Tutkimukset eli tieto lisää tuskaa. Mä oon ihan tyytyväinen, ettei mitään käyntejä lääkärille nyt edes ole, saapahan olla vaan ison mahan kanssa ja möllöttää ilman, että lääkärit sanois tai tekis jotain mitä jäis jälkikäteen miettimään.
 
Ku kävin ton liikkeiden puutteen takii päivystykses ni kätilö käski kokeilee seuraavas liikelaskennas et juo/syö jotain sokeripitosta ja laittaa kylpytakin vyön tai jonkun vastaavan masun ympärille napakasti ja sit kellahtaa kyljelleen ja laskee liikkeet. Meillä tehos toi vyö juttu. Liikku ihan selkeesti heti paaaaljon enemmän.
 
Kiitos vinkistä! Sain beben liikkumaan illalla/yölläkin se muljasi. Vedin koko pizzan iltapalaksi niin kaipa sillä oli ahdinko. Kun mullakin nousi vähän väliä hapot ja yrjöt suuhun täydestä olosta :sick006 Ei enää kokonaista pizzaa...
 
Takaisin
Top