Liikkeet

Mun oikee kylki on kun mikäkin rumpu. Jatkuvaa paukuttamista taas! Ei kyllä ainakaan voi sanoa että liikkeet ois vähentyny tässä loppua kohti...
 
mustaki tuntuu et mitä pienemmäks tila menee, sitä enemmän Kekkonen möyrii.... en tiä hakeeko parempaa asentoa, kiukuttaako vai tuntuuko ne vaan sit niin pal selkeemmin.........
 
Mua ihmetyttää tän vauvan touhut. Onko kenelläkään muulla tämmöistä liikehdintää?
Vauvan selkä ja peppu on ihan mahan toisessa kyljessä kiinni, sit vauva tekee semmosta liikettä, kuin se puuskuttaisi siellä hengästyneenä. Sillain tiheessä tahdissa.
Eihän se nyt siellä voi oikeasti puuskuttaa, kun ei oo happeakaan, mut toi kuvastais sitä liikettä miltä se tuntuu ja näyttää mahan läpi.
Nyt taas tuota kesti useita minuutteja ja sen jälkeen alkoi hikka.
En muista tämmöstä esikoisesta...
 
Ainaki ultrassa viimeksi vauva kokeili hengittämistä ihan. Näin lääkäri sanoi, et siellä ja mieski näki sen.. Mie olin taas niin pihalla etten muista nähneeni kun selkärangan...
 
Ai, että ne harjottelis sitä hengittämisliikettä tuolla? :eek: Ottais ny vähän rauhallisempia henkäsyjä sitten! Kauhee puuskuttaja!
 
No näin polin lääkäri sano.. Mieki olin hämillään, kun sano et siellä se hengitteli, et harjoittelee.. Kuvittelin, et se on sitä hikkaamista vaa ;D
 
Niin paljon kun mä tota pikkupalleroa rakastankin niin alkaa kyllä vähän suututtaa. Toivoisin että se olis vähän vähemmän väkivaltanen tyyppi... Nyt on kolme päivää ollu koko ajan jalat ulkona oikeesta kyljestä ja alkaa oleen mulla aika tukala olo kun se sattuu. Tossa alamahassa/kyljessä on siis sellanen kunnon patti kun se pullistelee ja ponnistelee tuolla mahassa. Hullu jumppapallero!
 
tila vähenee ja potkut ym nyrkkeilyt kipeyttää vaan vasenta kylkeä... kohta tulee varmaan nahasta läpi :S
 
Mie taas vaihteeksi nautin kun on pienet jumpat päällä :) Muutaman päivän oli niin rauhallinen!
Kunhan vaan ei punge virtsarakkoon niin hyvä on!
Jännä muuten, esikoinen teki sitä tosi paljon ja ajoissa??? Tää ei oo ku muutaman kerran punkenut sinne!
Onhan tässä kyllä vielä pari viikkoa aikaa pelästyttää äiti ;--D



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Kui ilkiä onkaa ku tuntuu et tyyppi jaloilla jotenki nostelee noita meikäläisen kylkiluita! En ihmettele vaikka oikeesti kohta murtus ja toi kylkiluu on jo muutenki niin kipiä! Äidin pikku poika! :Heartred :rolleyes:
 
juu tämä tyyppi kans tunkee jalkoja kylkiluiden väliin. Jostain syystä joogassa tekee sitä usein kun pitäis ylävartalon kiertoa tehdä niin kierrä nyt siinä sitten kun on toisen jalka kylkiluun välissä... :confused:
 
PikkuIhme on nyt ollu tän viikon tosi rauhallinen..joutuu oikee keskittyyn et tuntee/huomaa liikkeet.. tulee oikeen jo ikävä niitä kunnon potkuja..
 
Taitaa tila käydä ahtaaksi massussa? Nykyisin liikkeet ei ole niin säpäköitä, vaan enemmän massiivisia tömähdyksiä, muljauttaa oikein kunnolla että koko maha heilahtelee. Mikähän 10kg paapero siellä kasvaa :eek:
 
Must on ihanaa et ne liikkeet on jotenki selkiytyny, mä aina pelästyin aiemmin niitä yhtäkkisiä. Ny ne on tietyissä paikoissa vaikka tietty voimakkaampina.
 
Mulla on myös tuntunut puuskuttelua!

Viime yönä säikähdin kunnolla, kun tuntui sarja nopeita nytkähdyksiä ja sitten ei mitään. Ihan kun siellä olisi saatu joku kohtaus. Herättelin sit vauvaa kunnes tunsin jonkinlaisia liikkeitä, mutta loppuyö meni kyllä murehtiessa, koska tosi hiljaista siellä tuntui olevan... (Tää kyllä nukkuu yöt aina sikeästi.)

Aamullakin oli hiljaista ja olin tulossa tänne hätäilemään, että nyt alkaa mun eka liikelaskenta, mutta samassa lapsonen heräsi unosiltaan ja veti kunnon potkusarjan kylkiluihin. Helpotus!
 
Mäkin oon havainnu välillä tollasia ihme hepuleita. Tulee nopeita, kiivaita liikkeitä ja sitten hiljaista. Ne kyllä pistää miettimään että onko joku hätänä.
 
32 viikolla olimme ylimääräisessä ultrassa ja lääkäri sanoi, että vauva tekee hengitysharjoituksia. :)
 
Sama huoli, mietin välillä voiko lapsi saada jotain kohtauksia kun liikkeet on niin nykiviä. Don't know.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No nyt tää väänsi itsensä hirveällä tohinalla vasemmalle puolelle. Pää on jo sen verran kiinnittynyt, että ei tainnut olla helppo muutto. Oikealla toi on majaillut jo pari viikkoa, mutta vasen rt on kai paras, joten hyvä että tyyppi jaksoi vielä ähertää.
 
Yöllä tää heitti jonkun voltin tai vähintään puolikkaan. Huh mikä muljahdus, olin jo hereillä ennalta mut oikein säikähdin et nytkö se tulee pihalle ja jos niin mitä kautta?! Jos sen olis sattunut näkemään niin olis varmaan pelästynyt vielä enemmän. Rt se tuntuu olevan edelleen ja omalla paikallaan eli oikeassa kyljessä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top