Liikkeet

Täällä ollut tänään paljon noita hengitysharjoituksia :)
Mieskin tunsi yksi päivä ne.. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Miulla on beibi niin alhaalla, etten kaikkia potkuja tunne, kun istukka vaimentamassa tos keskellä oikean puoleista massua mihin ne potkut yleensä nykyää tulee. Mies kyl tuntee neki mitä ite en tunne. Ja ne kyl näkee silmillä :)

Eile jäbätin tykkäs saunasta. Pepulla työnnettiin mahaa ja selkää rankaa vasten painettii jalat. Oli kyl inhaa! Tuntu, et maha repee. Jos tahtoo ulos ni suunta oli bebellä väärä!
 
Nyt alkaa täälläkin tuntua että mahassa on täyttä. Vähänkin isommat muljahdukset tuntuu joka puolella mahaa ja puristava tunne ylävatsalla on palannut.
 
Tänään ollu tosi hiljasta tuolla mahassa mut luotan siihen että johtuu taas siitä mun eilisestä riekkumisesta niin pienelläki on sit lepopäivä tänään.
 
Tän päivän juttu on selvästi ollut ottaa selän puolelta tukea ja puskea pyllyä niin että maha on ihan soikeana. Välillä voi vähän heilutella puolelta toisellekin. :taunt005
 
täällä pyöritään ihan ihmeellisesti ku välillä näyttää/tuntuu että alamaha on ihan tyhjä :eek: vaikka pikkunen niin alhaalla että luulis että alamaha just eniten täynnä vauvaa...
 
Mullakin tuntuu et välillä on pakko olla poikittain vielä kun tuntuu 2 isompaa kovaa möykkyä?!?! Mut pää on ollut alhaalla jo pitkään?? Äh... Emmä tiiä!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mullon sama... kaks isoo palloo, toinen oikeella ja toinen vasemmalla.... mut oon aatellu ettei se millään voi olla sen pää, muuten síl olis tosi lyhyt selkä.... tai en kyl tiedä mitä kirahvia sieltä odotan, mut josko se olis sellasessa saksi asennossa.......?!
 
Mulle sanoivat neuvolassa, että mun toinen möykky olis istukka. Se kuulemma voi tuntua selvästi kun supistaa. Kuulostaa kummalta!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon kans varma et täällä ollaan sakset auki. Voi tasaisesti potkia kumpiakin kylkiä..
 
Tääl on kyl ollu huolestuttavan rauhallista.. Kun oikeen keskityn vaan tunnusteleen liikkeitä, niin kyllä se sit tarpeeks liikkuu, mut on kyl vähentyny toi liikkuminen tosi paljo.. Anoppi sano et vauva rauhottuu ain enne synnytystä, et josko tää kohta tästä ste syntys, viikkoja kuitenki se 37+4.
 
ja varmasti kun tila tuppaa loppumaan niin vauvakin rauhoittuu.... kapalotahan sanotaan hyväksi rauhoittelu keinoksi vauvoille :wink ja uskon et kun se on oikeessa asennossa, ei ne liikkeetkään enää tunnu ja oma kroppakin saattaa turtua jonkin verran :)
 
Joku vois tulla tollekin kertomaan että kun tila loppuu niin vois vähän rauhoittua :grin

Ku ottaa oikeen toisesta reunasta vauhtia ni mamman mahanahka pingottuu kivasti - joo, kokeillenpa uusiks silleen niiku 20 kertaa putkeen!
 
Juu ei oo kyllä mullakaan liikkeet rauhottunu. Entistä enemmän vaan tökitään ja möyritään. Viimeaikoina vauva on selkeesti yrittäny navan kautta ulos!
 
Mulla tuntui tänään kaksi möykkyä supistuksen aikana, muulloin tuntuu vain yksi. Mietinkin että voisko se toinen olla istukka. Helpotus että Cedjulle on sanottu niin! Mies jo vähän kalpeni kun pohdin ääneen, että onko näitä täällä sittenkin kaks.
 
Mulla kans tuntuu supistusten aikana istukka selkeesti. Tai niin oon päätelly sen mukaan missä ultrissa on sanottu istukan sijaitsevan. Mun kohtuhan on siis ihan vino aina kun supistaa! Vauvan selkä on istukan alla ja jalat tuntuu sitten omana möykkynään kyljessä.
 
nää illat/yöt ei oo rauhottunu yhtään vaikka tila vähenee... liikkeet vaan voimistuu ja tuntuuu kipeemmiltä :confused:
 
Eilen oltiin illalla/alkuyöstä Kättärillä, kun pikkunen ei kunnolla liikkunut. Liikelaskennalla 6 liikettä tunnissa niin mentiin sit käymään Kättäril. No siel sit laitettiin käyrään ni eiköhän pikkunen vetänyt sen tunnin yht jumppaa. 120 liikettä tunnissa.. Arvatkaa tunsinko itseni siel Kättäril tyhmäks!
 
Takaisin
Top