Liikkeet

Täällä ainakin masussa on kiva päivärytmi, voisko se pitää tän rytmin!? Eilen oli huikea meno puol kymmenen aikaan ja sitä kesti joku puol tuntia. Sit tuli rauha. Yöllä ku herään vessaan ni vähä aikaa se myllää ja sit tulee rauha. Tää siis kerran yössä vaikka kävin viimeki yönä ainakin seittemän kertaa vessassa. Sit aamulla alkaa meno puol seittemän aikaan ja sit rauha ja sit taas näin yheksän jälkeen metakka. Ja pitkin päivää tietty aina tuntuu liikkeet mutta ois iha mahtava jos tää mahan ulkopuolellaki pitäs tän rytmin ja tykkäis nukkua yösä hyvin. Toive ajattelua!? :)
 
Poika riehui yöllä, pyllisteli oikein kunnolla - mä todellakin toivon, että on edelleen pää alaspäin. Jokunen oikea supistuskin tuli sen verran peräkkäin, että harkitsin jo kelloon katsomista, mutta tilanne meni ohi sitten ihan ähistelemällä ja odottamalla.

Sen verran sattui, että piti keskittyä tosissaan mentaalimantroihinsa. Mutta ne auttaa! Pysyin kivun "ulkopuolella". Toivottavasti jaksan sitten tosipaikan tullenkin hokea itselleni, miten kipu on kehossa, ei päässä.
 
Mä en enää tiiä mitä tää lapsi tekee, sillä jos se vähänki liikahtelee niin tuntuu koko ajan et jotain tipahtas pois :confused: Välillä luulen et se on puoliks tulossa ku tulee sellanen mukavan voimakas kipu tonne alas :oops::confused:
 
Mulla tuntuu kans paine toosassa... tekis mieli kysyä et voisko joku tarkistaa onko siel kaikki ok...
 
Ja mä ihan säikähän ku yht äkkii tuntuu ku jotain tunkis ulos :confused: En mä tie onko se normaalia ku niitä tulee silleee hetkittäi ja ne menee kumminki ohi. o_O Vauva on kyl hiljentyny hirveesti eikä sillee enää jumppaile. No voi perkele nyt tuli ihan sellanen olo et soitanko taas ja kysyn :grin
 
Ihan JÄRJETÖN hikka tuolla mahassa! :o vähän niinkun pienoismaanjäristys...

Ja nyt se potkii mua napaan!
 
Muokattu viimeksi:
täällä mahassa koko päiväistä pyllyilyä,tunkee takapuoltaan ylämahasta läpi koko ajan. Ei tuntunut mukavalta yhdistettynä mahan poltteluun joka vaivasi eilen. Oli kai jotenkin maha sekasin.
 
Harmi kun tänne ei saa lisättyä videoo. Uskomaton tyyppi toi mun pikkupalleroiseni!
 
nyt on viime päivinä ruvennu siis ihan oikeesti möyryymään... yötä päivää hakee paikkaa, niin että ihan valvottaa... kyl mä vähä ihmettelen jos tää lähellekään LA:ta jaksaa tuol olla.... ihan kummia juttuja puuhaa, sellasia mitä ei koskaan ekan kohdalla tullu :confused:
 
Meillä alkaa illalla toi kunnon pyllyn työntely ja reivaaminen :D
Öisin ei pidä vieläkään hereillä, ei edes välttämättä ilmoittele mun vessareissulla mitään muuta kuin vähän potkaisee tai vaihtaa kerran asentoa.
Jos en esikoisesta väärin muista niin viikko ennen synnytystä piti hereillä eniten, möyrys, halusi tulla kyljestä läpi.
Sit pari päivää ennen synnytystä rauhoittui..
Ehkä tää tulee vasta la:n jälkeen kun on niin rauhallinen ;D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Tääl on möyrytty koko ajan niin paljon et varmaan just joku sellanen rauhaisampi jakso vois sit enteillä synnytystä? Mut tän flunssan kanssa toi melko korkeella möyrääminen ei tunnu erityisen kivalta, toivon että maha alkas jo laskea että saisin hengittää. Tai ehkä mahalla ei oo asian kanssa paljonkaan tekemistä, flunssasena yleensä on vaikee hengittää... :)
 
Mulla ei oo tietokonetta käytössä tällä hetkellä ja puhelimella ei ainakaan saa videoo lisättyä...
 
Menee lievästi sanottuna häirisevästi tuolla oikealla puolella mahaa kun Tonttu vähän kuin vetäis jalkaa tai kättä mahaa pitkin samalla painaen et se kunnolla tuntuu ja näkyy mahan päällä. Ahdasta?
 
Video Unavailable
This video has either been removed from Facebook or is not visible due to privacy settings.


-Sun tarvii varmaan asettaa se näkymään kaikille, ei vain kavereille?
 
no voi pöh. kun se näkyy vaan mulle, mutta facebook väittää et se näkyy kaikille ton linkin kautta. no ei sit väkisin.
 
Maha on pinkeenä, niikuin oireisiin jo vuodatin mutta sen lisäksi tyyppi pyörii ja viuhtoo niin että maha venyy ja paukkuu. Ihan kirjaimellisesti, maha on napsahdellut sen ajan mitä olen tässä sohvalla nyt löhönnyt.

Äänet kai johtuu kalvojen venymisestä. Kun ei nyt ihan niitä puhki asti sentään venyttelisi.
 
Takaisin
Top